Bling Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Allereerst: wat zijn Spheres en markers? Na dubbele punt moet een hoofdletter. Nee, dat is in dit geval niet waar. In de meeste gevallen komt er zelfs een kleine letter na een dubbele punt, en zo moet dat ook in dit geval. Je kunt de dubbele punt in deze zin als een vervangend middel van de komma zien. Na een komma komt er geen hoofdletter, dus in deze situatie geldt hetzelfde. Overige foutjes.. Aangepast. Bedankt voor het melden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
strandpop Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 is niet zo'n erge fout maar bij ''gta iv'' en dan ''voertuigen'' staat er ''sabre'', moet eigenlijk ''sabre turbo'' zijn. en de truck ''flatbed'' moet er tussen zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Waar: Phil Bell (GTA IV) Wat: Phil Bell is lid van de italiaanse mafia, die Niko in Liberty city helpen met z'n speurtocht naar "that special someone". Deze zin zou er beter zo uitzien: Phil Bell is lid van de Italiaanse mafia. Deze groep helpt Niko in Liberty city met z'n speurtocht naar "that special someone". Waar: Phil Bell (GTA IV) Wat: ...die Niko in Liberty city... "city" moet met hoofdletter. Waar: Phil Bell (GTA IV) Wat: Niko komt met hem in contact via ray. "ray" moet met hoofdletter. Waar: Mikhail Faustin (GTA IV) Wat: Hij vraagt niko om iemand uit de weg te ruimen in de missie Final Destination. "niko" moet met hoofdletter. Waar: Dwain Moore (GTA IV) Wat: Het klikt goed tussen hem en niko. "niko" moet weer Niko zijn. Waar: Bledar Morina (GTA IV) Wat: Over Bledar Morina is nog niet veel bekend, alleen dat hij van Albanese afkomst is en een fanatieke sporter. Deze zin moet er zo uit zien: Over Bledar Morina is nog niet veel bekend, alleen dat hij van Albanese afkomst en een fanatieke sporter is. Waar: Kate McReary (GTA IV) Wat: In de derde trailer zien we haar een kus geven aan Niko, Waarschijnlijk heeft Niko een oogje op haar. De komma moet vervangen worden door een punt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Waar: San Andreas - Tag 37 Wat: ...richting het oosten de brug op. Je moet richting het westen want in het oosten is geen brug meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Waar: Phil Bell (GTA IV)Wat: Phil Bell is lid van de italiaanse mafia, die Niko in Liberty city helpen met z'n speurtocht naar "that special someone". Deze zin zou er beter zo uitzien: Phil Bell is lid van de Italiaanse mafia. Deze groep helpt Niko in Liberty city met z'n speurtocht naar "that special someone". Waar: Phil Bell (GTA IV) Wat: ...die Niko in Liberty city... "city" moet met hoofdletter. Waar: Phil Bell (GTA IV) Wat: Niko komt met hem in contact via ray. "ray" moet met hoofdletter. Waar: Mikhail Faustin (GTA IV) Wat: Hij vraagt niko om iemand uit de weg te ruimen in de missie Final Destination. "niko" moet met hoofdletter. Waar: Dwain Moore (GTA IV) Wat: Het klikt goed tussen hem en niko. "niko" moet weer Niko zijn. Waar: Bledar Morina (GTA IV) Wat: Over Bledar Morina is nog niet veel bekend, alleen dat hij van Albanese afkomst is en een fanatieke sporter. Deze zin moet er zo uit zien: Over Bledar Morina is nog niet veel bekend, alleen dat hij van Albanese afkomst en een fanatieke sporter is. Waar: Kate McReary (GTA IV) Wat: In de derde trailer zien we haar een kus geven aan Niko, Waarschijnlijk heeft Niko een oogje op haar. De komma moet vervangen worden door een punt. Dan kan mafia wel vervangen worden door maffia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Nog eentje; Waar: San Andreas - Tag 51 Wat: ...Laat je eventueel oppakken, dan ben je er sneller... Dat kan niet want dat ben je je spuitbus kwijt, dus echt sneller ben je dan niet. Bewerkt: 30 maart 2008 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 Bij de Wist-je-datjes staat het volgende: De Hustler in GTA San Andreas op de Spitfire is gebaseerd? Moet Hustler niet Rustler zijn, aangezien de Spitfire een vleigtuig is en geen auto? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hello123456 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Klein foutje: Klik hier In het tabelletje rechts staat leider, dat moet leiders zijn. Ook bij de cheat pagina heb ik een fout gevonden: Nooit meer een wanted level. Gebruik deze cheat niet als je al een wanted level hebt. Doe je dit wel, dan heeft het een omgekeerde werking; altijd een Wanted level. Bij mij is het namelijk zo dat het wanted level verdwijnt en ik geen wanted level meer krijg ook. Bewerkt: 2 april 2008 door hello123456 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2008 Je moet richting het westen want in het oosten is geen brug meer. Aangepast. Bedankt voor het melden! Dan kan mafia wel vervangen worden door maffia Klopt, en dus aangepast. Bedankt voor het melden! Waar: San Andreas - Tag 51Wat: ...Laat je eventueel oppakken, dan ben je er sneller... Dat kan niet want dat ben je je spuitbus kwijt, dus echt sneller ben je dan niet. Dit is niet het geval wanneer je Barbara Schternvart als vriendin hebt, want dan behoud je je wapens na een arrestatie. Toch heb ik de zin iets aangepast, om duidelijk te maken dat je dit "trucje" niet altijd kan gebruiken. [..] Moet Hustler niet Rustler zijn, aangezien de Spitfire een vleigtuig is en geen auto? Klopt. Ik zie alleen even geen mogelijkheid om dit ter plekke aan te passen, maar deze fout zal binnenkort wel opgelost worden. Klein foutje: Klik hierIn het tabelletje rechts staat leider, dat moet leiders zijn. Alles in de tabellen van deze opmaak wordt in enkelvoud gezet, en is dus een standaard opmaak. Anders moest het woord "wapen" op dezelfde pagina bijvoorbeeld ook naar "wapens" aangepast worden. Niet echt een fout, dus. [..] Bij mij is het namelijk zo dat het wanted level verdwijnt en ik geen wanted level meer krijg ook. Volgens mij verschilt dit per versie. Deze cheat heeft in de PS2-versie bijvoorbeeld een andere werking dan in de PC-versie. Hoe dit precies zit weet ik ook niet, en daarom laat ik het hier even bij. De posts die ik niet gequote heb, waren al door andere collega's aangepast! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Ik ben even de GTA IV missies langs gegaan: Pagina: Jamaican Heat (GTA IV) Waar: Regel 1 t/m 2. Citaat: 'Hij wil dat je een oogje in het zeil wil houden bij deze vriend.' Wat: Lijkt me dubbelop. Suggestie: 'Hij wil dat je een oogje in het zeil houdt bij deze vriend.' Pagina: Search and Delete (GTA IV) Waar: De laatste twee regels van de eerste alinea. Citaat: 'Zorg ervoor dat je uit de cirkel op je radar geraakt, als je dit weet te doen weet je de politie af te schudden.' Wat: Geraakt: Lijkt me geen goed Nederlands? Suggestie: 'raakt' Pagina: Truck Hustle (GTA IV) Waar: Regel 2 t/m 4. Citaat: 'Phil Bell van de Italiaanse maffia wil ze daar wel natuurlijk wel bij helpen, graag zelfs, maar er hij wil er natuurlijk liever niet voor betalen.' Wat: Er? Suggestie: er Dit wat 't weer, succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2008 in vice city gameplay staat er een foutje , maar de speler kan zelf bepalen wanneer hij of zijn een missie start. het moet zij zijn in deze zin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Waar:Vice City Hidden Interiors Wat: Zoals als eerder vermeld (en nu weet ik het zeker) is de schietbaan uit Downtown ook een interior, maar Café Robina is er ook een. Ik kan eventueel wel wat shots maken. Bewerkt: 11 april 2008 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jack-IV Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 De multiplayer sectie van GTA IV klopt niet helemaal Car Jack City = Team Car Jack City, en er is ookal beschrijving van bekend, netzoals van de andere gamemodes. (check GTA IV site maar) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcootje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Wist je dat? Wist je dat... * Van alle gangs de Yakuza in de meeste GTA's voorkomt? niet zo'n ramp, maar volgens staat er dat Yakuza in 4 GTA's voorkomt en bijvoorbeeld de Triads al in 5 GTA's, dus dat klopt niet echt denk ik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 En onder de 100% lijst van San Andreas staat niet wat de beloningen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.