Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kon met de zoekfunctie niks vinden hierover dus zeg ik het maar.

In 1984 is Jerry Martinez inderdaad de leader van de Army Gang, maar hij wordt dan ook vermoord.

Dus kan men eigenlijk niet precies weten wie de leader is.

grtz

~Victorious~

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Plattegronden_%28GTA_IV%29

Er is maar 1 Zuidwest, niet 2 hoor.. _O_

Ik doe mijn best, maar geloof niet dat ik je begrijp ^_^ Wat is er precies mis aan die pagina? Er staat inderdaad zuidwesten maar da's geen meervoud maar gewoon de geografische benaming van die windstreek. Namelijk "het zuidwesten van Liberty City" en "het noordwesten van Liberty City"

Edit: oeps...excuus. 1 keer kijk ik niet naar de laatste wijziging en dan werd het inderdaad gedaan. Dank dus Follow en Asphalt....

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Plattegronden_%28GTA_IV%29

Er is maar 1 Zuidwest, niet 2 hoor.. _O_

Ik doe mijn best, maar geloof niet dat ik je begrijp ^_^ Wat is er precies mis aan die pagina? Er staat inderdaad zuidwesten maar da's geen meervoud maar gewoon de geografische benaming van die windstreek. Namelijk "het zuidwesten van Liberty City" en "het noordwesten van Liberty City"

Ik had het al aangepast. Er stond een keer zuidwesten in plaats van zuidoosten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waar: http://nl.wikigta.org/wiki/ZIP

Wat: Er wordt vermeld dat GASH misschien een zusteronderneming is of de vroegere naam van ZIP. Dit is echter niet mogelijk, aangezien er in GTA: Vice City zowel winkels van GASH als Mule's die rondrijden met het ZIP logo erop zijn. Geen latere naam dus.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Plaats: voertuigen lijst van GTA IV

Waar: eerste auto

Wat: Er staat Albany en dat klopt niet :N . Albany is een automerk.

Verbetering: Er zijn twee versies eentje is een gewone auto en heet Esperanto en die die op het plaatje staat is spieciale uitvoering die Roman's Taxi heet :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Have a Heart (GTA IV)

Wat: Bij beloning staat geen $.

Bij volgende missie staat er 'Onbekent', dit hoort natuurlijk 'Onbekend' te zijn.

Waar: Call and Collect (GTA IV)

Wat: '(Onbekent Contact)' moet natuurlijk '(Onbekend Contact)' zijn.

Waar: Undress to Kill (GTA IV)

Wat: Bij volgende missie staat alweer 'Onbekent'. ;)

Edit @ hieronder: Op die pagina staat ook 'gepresenteert'. Dit moet natuurlijk 'gepresenteerd' zijn. ;)

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Wat: er staat 'Website van pretpark Gory Hole', maar moet Gory niet Glory zijn? ^_^

Verbetering: Website van pretpark Glory Hole

Helemaal eens, maar iemand anders heeft dit reeds veranderd (met een d dus)

Waar: Have a Heart (GTA IV)

Wat: Bij beloning staat geen $.

Bij volgende missie staat er 'Onbekent', dit hoort natuurlijk 'Onbekend' te zijn.

Waar: Call and Collect (GTA IV)

Wat: '(Onbekent Contact)' moet natuurlijk '(Onbekend Contact)' zijn.

Waar: Undress to Kill (GTA IV)

Wat: Bij volgende missie staat alweer 'Onbekent'. ;)

Edit @ hieronder: Op die pagina staat ook 'gepresenteert'. Dit moet natuurlijk 'gepresenteerd' zijn. ;)

Eens, veranderd, eens, eens, eens. Alles wat nog niet veranderd was door anderen heb ik aangepast.

http://nl.wikigta.org/wiki/Vladivostok_FM

De zonder draait oost-Europese muziek vanuit Hove Beach, Broker, gepresenteert door Ruslana.

Inderdaad, zowel zender als onbekend veranderd.

Waar: http://nl.wikigta.org/wiki/Websites_%28GTA_IV%29
www.shitster.de Peer 2 Peer download website die tijdelijk offline is vanwege problemen met platenlabels

Ook helemaal eens natuurlijk. Veranderd.

Overigens wilde ik even een ieder "uitleggen" dat een heleboel pagina's nog niet de eerste of tweede spellingscheck hebben gekregen. Ze staan er dus nog zoals de maker ze in alle haast erop heeft gezet en aan een aantal van ons (zoals ik) heeft de taak de pagina's door te lopen op spelfouten. De missies heb ik bijna gehad, die ga ik daarna voor de tweede keer doen en daarna komen alle andere pagina's aan de beurt (voertuigen, radiozenders, webadressen etc etc etc). Mocht je fouten ontdekken kún je dit dus hier melden maar je kunt ook wachten tot ik ze volledig automatisch vanzelf verbeter :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Even over deze pagina: Michelle: First Date

Eerst krijg je uitleg over dates die je kunt doen met je vrienden en vriendinnen. Daarna zie je een cutscène bij Michelle, waar de uiteindelijke date begint. Jullie spreken af om naar !!!Carnaval!!! te gaan en je moet daarheen rijden.

Ze spreken af om naar de kermis (carnival) te gaan. Er staat op die pagina ook een zinnetje: 'maar het is gesloten'. Carnaval kan niet sluiten, de kermis wel. :)

En deze pagina: Dimitri: Russian Revolution

Zoek een lange weg uit en geef vol gas

Die zin lijkt me niet helemaal te kloppen?

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de voertuigenlijst van GTA IV staat de Cognocenti niet, een soort Maybach/Bentley/Rolls-Royce, ik heb hem pas 2 keer gezien, en toen in me garage gezet alleen toen is ie verdwenen, als ik er weer een vind zal ik een fotoje posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...