KillerZero86 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 http://nl.wikigta.org/wiki/End_of_the_Line..._San_Andreas%29 Op deze pagine staat onder floor 4: Daardoor schiet het hele gebouw in de brand (laatste regel) die moet waarschijnlijk vliegt zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Betreft: http://nl.wikigta.org/wiki/Systeemeisen_%28GTA_III%29De link naar patch 1.1 is dood Ik heb een link geplaatst naar een site waar de patch nog wel te downloaden is. http://nl.wikigta.org/wiki/End_of_the_Line..._San_Andreas%29Op deze pagine staat onder floor 4: Daardoor schiet het hele gebouw in de brand (laatste regel) die moet waarschijnlijk vliegt zijn Ik heb 'schiet' veranderd in 'vliegt', dat staat inderdaad wat beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Bij Michelle/karen in GTA 4 is toch de bijnaam toch Michelle http://nl.wikigta.org/wiki/Michelle Bewerkt: 17 mei 2008 door Wiermans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BonkMeisterXXL Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Twee kleine aanpassingen aan genres van radiostations in GTAIV:Electro Choc Er staat: Dance Moet zijn: Electro (wat wel een onderdeel is van dance, maar dance is een heel groot genre) San Juan Sounds Er staat: Latin Moet zijn: Reggeaton Dit heb ik een paar dagen geleden gemeld, wel tof dat het praktisch meteen is aangepast op de pagina's in de beschrijving van het station, maar het is nog niet aangepast in de tabel onder het logo bij Genre. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Twee kleine aanpassingen aan genres van radiostations in GTAIV:Electro Choc Er staat: Dance Moet zijn: Electro (wat wel een onderdeel is van dance, maar dance is een heel groot genre) San Juan Sounds Er staat: Latin Moet zijn: Reggeaton Dit heb ik een paar dagen geleden gemeld, wel tof dat het praktisch meteen is aangepast op de pagina's in de beschrijving van het station, maar het is nog niet aangepast in de tabel onder het logo bij Genre. Ik heb het daar ook even aangepast. Bedankt om het nogmaal eens te melden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Bij Michelle/karen in GTA 4 is toch de bijnaam toch Michellehttp://nl.wikigta.org/wiki/Michelle Dat zou je inderdaad zo kunnen stellen, maar naar mijn mening is Michelle geen bijnaam, maar een schuilnaam, en dat is iets compleet anders. Dan zou je in feite de vraag kunnen stellen "waarom heet de pagina dan niet Karen?" Tja, ik denk dat de spelers haar over het algemeen onder naam Michelle zullen blijven kennen. Wat ik wel kan doen is de naam onder de foto veranderen in Michelle/Karen. Maar een echte bijnaam heeft ze dus niet. Toch bedankt voor het melden. Bewerkt: 17 mei 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommyfrogy Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ik heb niet echt een fout gevonden. er ontbreekt eigenlijk iets, namelijk in de paramedic (gta sa) pagina. namelijk: als je je pacienten vervoerd moet je niet te ruig rijden (botsen en zo). als je dat wel doet gaat je pacient dood en is de missie afgelopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ik heb niet echt een fout gevonden. er ontbreekt eigenlijk iets, namelijk in de paramedic (gta sa) pagina.namelijk: als je je pacienten vervoerd moet je niet te ruig rijden (botsen en zo). als je dat wel doet gaat je pacient dood en is de missie afgelopen. Extra informatie toegevoegd en het één en ander herschreven. Bedankt voor het melden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommyfrogy Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 no problemo nog iets: bij de burglary missies kan je ook de mensen doodschieten, het huis uit en er dan weer in. je hebt dan geen noise bar en kan gewoon rennend de spullen uit het huis jatten. btw, ik dit eigenlijk wel het goede topic voor suggesties? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) nog iets: bij de burglary missies kan je ook de mensen doodschieten, het huis uit en er dan weer in. je hebt dan geen noise bar en kan gewoon rennend de spullen uit het huis jatten. Ik zou dit in principe wel kunnen vermelden ware het niet dat er zich niet altijd dezelfde situatie voordoet als er iemand binnen zit. Sowieso kan je ook die persoon neerschieten én een TV pakken en weer binnen 10 seconden buiten staan. Dan is er nog de mogelijkheid dat er nog iemand anders in het huis aanwezig is in de slaapkamer, dan krijg je alsnog een 'noise-bar'. En het kan voorkomen dat er een paar leden van een gang aanwezig zijn, maar dan kan je beter gelijk weer naar buiten lopen omdat je wordt beschoten. Waar het om gaat is dat je niet altijd dezelfde situatie aantreft als er iemand in de huiskamer zit. Op wikigta vermelden we hoe je het best en makkelijkst deze missie kan voltooien, en gaan we niet elke mogelijke situatie uitgebreid beschrijven. Bewerkt: 19 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Waar: GTA 3 paramedic en Adrenaline Pill. Wat: Bij de Paramedic-pagina van GTA 3 staat dat bij 70 geredde mensen een Adrenaline Pill te vinden is bij je Safe-House. Maar bij de pagina van Adrenaline Pill zelf staat dat de Adrenaline pill pas zijn intede maakte in GTA Vice City. Aangezien GTA Vice City na GTA 3 is verschenen is dit nogal tegenstrijdig . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Waar: GTA 3 paramedic en Adrenaline Pill.Wat: Bij de Paramedic-pagina van GTA 3 staat dat bij 70 geredde mensen een Adrenaline Pill te vinden is bij je Safe-House. Maar bij de pagina van Adrenaline Pill zelf staat dat de Adrenaline pill pas zijn intede maakte in GTA Vice City. Aangezien GTA Vice City na GTA 3 is verschenen is dit nogal tegenstrijdig . Foutje verbeterd, op de pagina van de Adrenaline Pill staat nu GTA3 als game waar deze pil zijn intrede maakte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
god-mother Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 In de missie I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle van Gerald McReary staat Beloning: onbekend Ik heb de missie gedaan en beloning is: $9250 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Dit is niet echt een fout of zo en het hoeft niet verandert te worden, maar bij Niko Bellic is de bijnaam Niko, maar sommigen noemen hem toch ook Nicky Dat is ook een bijnaam Brucie zegt wel vaak Nicky, geloof ik ook een paar andere http://nl.wikigta.org/wiki/Niko_Bellic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Hierboven, Florian ( of bernie) noemt hem ook soms , Skipper, Nicks of honey Annyway, ook bij GTA IV Op de wapen pagina staat er bij shotguns dit; Combat Shotgun met een plaatje van een SPAS12. Dit wapen zit niet in GTA IV, maar wel een ander model shotgun wapen. Namelijk een Beretta 1201. Even een fact lijstje met welke wapens op wat gebaseerd is; Pistol - Glock 17 Combat Pistol - Desert Eagle Micro SMG - Micro Uzi SMG - SW MP-10 Pump Shotgun - Winchester 1300 Combat Shotgun - Beretta 1201 Assault Rifle - Ak 47 Carbine Rifle - M4 Sniper Rifle - M40A1 Combat Sniper - PSG-1 RPG - RPG-7 Granaat - Mk2 Grenade Sorry als dit al bekend is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.