Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Dit is geen fout, maar ik wist niet waar ik het anders zou moeten neerzetten, maar

Bij gerald MCREARY

http://nl.wikigta.org/wiki/Missies_%28GTA_IV%29

Daarna heb de missies, als je Francis hebt gedood:

I'll Take her...

...I'll Take her

Ransom (Niet echt een missie, je moet een foto nemen van Gracie)

She's a keeper

(and) Diamonds are a Girl's Best Friend

We weten dit, zoals je in het Werk in uitvoering stukje kunt lezen bovenaan de pagina. Sommige missie ontbreken nog, deze worden spoedig toegevoegd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waar: Grand Theft Auto IV Mainpage

Wat: Het jaartal is fout, GTA IV speelt zich niet af in 2007 maar in 2008.

Hoe te controleren? Ga in IV naar een Tw@ Internet café, en surf naar de website www.libertycitypolice.com. Gebruik de Politie database en zoek naar Niko Bellic. Als je dan bij de misdaden kijkt zie je dit: 2008: Grand Theft Auto.

Overduidelijk dus dat IV niet in 2007 maar in 2008 afspeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA staat bij Derrick McReary:

Vermoord je Francis, dan heeft Gerald nog enkele missies voor je klaar liggen. Vermoord je Derrick, dan kan je altijd naar Francis bellen om je Wanted Level te verwijderen.

Dit klopt op 2 punten niet:

Ook als je Derrick vermoord dan geeft Gerald nog de missies "I'll take her" en "She's a keeper". Daarnaast kun je niet altijd naar Francis bellen om je wanted level te laten verwijderen, dit werkt slechts eenmalig.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Vice City Stories staat er onder de beloningen van Paramedic het volgende aangegeven:

Oneindig lang sprinten en oneindig snel zwemmen (borstcrawl) nadat je level 15 voltooid hebt.

Oneindig snel zwemmen krijg je echter pas nadat je level 15 van Beach Patrol hebt gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de McReary missies (op Derrick en Francis na) staat er steeds Gerry's house of Patrick's house. Maar

dat is niet hun huis, maar het huis van hun moeder. Dit wordt verschijdene keren gezegt

en het staat erg vaak op het scherm. bv bij de missie Three Leaf Clover. Dan komt

we te staan: Take Packie and the crew back to his moms house

Deze zag ik net staan: in het profie van Gerald McReary staat dat zijn gang onbekend is. Maar als hij de reputatie van de Ierse Maffia wil opkrikken en verbeteren is het toch super duidelijk dat hij ook in de Ierse mafia zit?

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

er zijn fouten bij cheats van sa en vc

bij vice city van autos met groote banden is fout

moet zijn autos gaan sneller of moet andere cheat zijn

sa zijn er een paar maar game is gechrasht op ps2 ik koop een neiuwe in geel

en zijn veel fouten op wikigta.org maar als ik ze allemaal moet zeggen word dit weer weg gedaan en dat komt omdat het te lang is en de mensen van gtagames en gta forum geen zin hebben om die te vinden

en gta san andreas en andere met ford gt spelen zich af in 2004 of later

wikigta heeft gelijk het speelt zich af in 2004

hup wikigta hup

tewijl ze er toch zijn wat ik zetten ik ga verder zoeken ik weet dingen die mensen niet weten zo als bigfoot op de kaart (geen jeti zoek nog hoe plaatje op wistjedat moet doen..........................)

ik weet dingen die mensen niet weten ..

Bewerkt: door haqa
Link to comment
Delen op andere websites

*Hoop geblaad waar weinig zinnigs uit is op te maken.*
Als je een foutje vind geef dan ook aan op welke pagina, graag met de goede link erbij. Als je geen foutje hebt gevonden post dan niet hier. Bij voorbaat dank ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Grand Theft Auto IV Mainpage

Wat: Het jaartal is fout, GTA IV speelt zich niet af in 2007 maar in 2008.

Hoe te controleren? Ga in IV naar een Tw@ Internet café, en surf naar de website www.libertycitypolice.com. Gebruik de Politie database en zoek naar Niko Bellic. Als je dan bij de misdaden kijkt zie je dit: 2008: Grand Theft Auto.

Overduidelijk dus dat IV niet in 2007 maar in 2008 afspeelt.

Ja dat had ik ook al gemerkt. Ook zie je vaak in de footers (onderkant van de pagina) van websites zie je af en toe 2008 staan. Ik vind het overigens wel beter dat de game niet meer in de jaren 80/90 of welk ander jaar dan ook afspeelt, maar gewoon in de tijd waarin we leven. De auto's zijn daardoor ook mooier!

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA staat bij Derrick McReary:

Vermoord je Francis, dan heeft Gerald nog enkele missies voor je klaar liggen. Vermoord je Derrick, dan kan je altijd naar Francis bellen om je Wanted Level te verwijderen.

Dit klopt op 2 punten niet:

Ook als je Derrick vermoord dan geeft Gerald nog de missies "I'll take her" en "She's a keeper". Daarnaast kun je niet altijd naar Francis bellen om je wanted level te laten verwijderen, dit werkt slechts eenmalig.

Klopt, inderdaad.

Wie je ook vermoord, je zal altijd de missies Ill take her, She's a keeper en Diamonds are a girls' best friend krijgen van Gerald. Bij deze heb ik dat op die pagina aangepast.

Je wanted level laten verwijderen, kan meer dan 1 keer. Dit kan zoveel je wil, tot het einde van de storyline want dan verdwijnt Francis uit je telefoon. Hier spreek ik uit eigen ondervinding.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hierover al een topic gemaakt, todat ik net deze topic vond :$

Namelijk de missie naam, Buoys Ahead, dit is een fout, want het is Buoys Ahoy als ik het goed dacht.

Lijkt me ook eerder, aangezien het een boten missie is.

Greetz

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

in de missie "torenos last flight" staat er dat je een heat seeking RL kan gebruiken

ipv de gewone op het dak van de helikopter.

dit is echter niet waar. ik heb het geprobeerd en de helikopter is er gewoon niet

als je die rocket launcher niet neemt.

mr jack

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...