Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

in de missie "torenos last flight" staat er dat je een heat seeking RL kan gebruiken

ipv de gewone op het dak van de helikopter.

dit is echter niet waar. ik heb het geprobeerd en de helikopter is er gewoon niet

als je die rocket launcher niet neemt.

mr jack

Dan moet ik je toch teleurstellen. Ik heb deze missie meerdere malen (eigenlijk altijd) met de 'heat-seeking' gehaald. Doordat je niet eerst het heliplatform op hoeft kan je 'm gelijk na het opstijgen neerhalen. Zonder dat je op die motor hoeft te stappen. Bedankt voor het meedenken, maar zoals het staat is het correct. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij de missie Flatline staat er bij de tips iets fout, het gaat hierbij om het volgende:

"Er is een alternatieve manier waarbij je dicht bij Anthony kan komen. Ga wanneer je het ziekenhuis betreed links en meteen weer links een kamertje in. Pak daar de dokterskleding. Nu zal je van de twee agenten mogen doorlopen, en Niko zal aan degene in het kamertje van Anthony of hij heel even met zijn patiënt alleen mag zijn. De man geeft je een minuutje. Loop naar de monitor toe en trek de kabel eruit. Ren nu zo snel als je kunt naar de uitgang. Nadat de agent weer terug is in de kamer zal deze Anthony dood aantreffen en alarm slaan. Je hebt nu alsnog een wanted level, maar als je snel bent zit je al bijna in je auto wanneer dit zal gebeuren. Geef vol gas en schud je wanted level af. Let wel op! Deze methode werkt alleen als je nog niet gezien bent door de betreffende agenten. Ze beginnen dan toch op je te schieten!"

Het is niet links en dan weer links, maar juist rechts en dan weer rechts. :puh: Een klein foutje, maar onbegrijpelijk als je het probeert te vinden. :Y:puh: En daarnaast nog een kleine ABN fout. :7 "dokterskleding" hoort niet aan elkaar. :puh:

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

A Long Wat to Fall, hier staat een klein foutje. Op de zesde regel staat: "ondertussen zie je een cutscène van Alonzo die Teddy belt om hem te waarschuwen". Dit klopt wel, maar het kan ook anders. Als je Alonzo vermoord nadat ie heeft gezegd waar Teddy is dan zal ie hem dus niet kunnen bellen. Maar de bewakers zullen je wel willen vermoorden. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Waar: GTA IV verhaallijn.

Wat:

Via Ray Boccino en Phil Bell ontmoet Niko de hoofd van de familie Pegorino(...)

Phil moet Phill zijn. De hoofd moet het hoofd zijn.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Waar: Marker pagina.

Wat:

In de top down GTA's geeft de pijl de richting die je uit moet aan.

Aan moet gaan zijn.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Waar: Final Interview (GTA IV)

Wat:

Ga naar een van de twee Perseus lokaties en koop er een pak.

Tegenwoordig is het niet meer 'lokaties' maar 'locaties'.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Bij voertuigen bij san andreas staat er dat er maar 1 zitplaats is voor de cargobob, AT-400, en freight maar ze hebben allemaal 2 zitplaatsen.

EDIT: Dodo en Skimmer ook :)

Bewerkt: door gaman
Link to comment
Delen op andere websites

Bij voertuigen bij san andreas staat er dat er maar 1 zitplaats is voor de cargobob, AT-400, en freight maar ze hebben allemaal 2 zitplaatsen.
Dit ga ik binnenkort controleren en als het klopt zal ik t.z.t. aanpassen. Alvast bedankt voor het melden. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Grand Theft Auto: San Andreas Cheats (PS2)

Wat: De cheat: 'Verhoog wanted level' is fout. Er staat:

R1 R1 O R2 > < > < > <

Goed:

R1 R1 O R2 < > < > < >

Als je goed kijkt, zie je dat het andersom is. Ik kwam erachter toen ik de cheat van morgen wou gebruiken. Heb toen een Verhoog wanted level cheat van Vice City gedaan en hij deet het weer. :)

PS: O is rondje

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Bij voertuigen bij san andreas staat er dat er maar 1 zitplaats is voor de cargobob, AT-400, en freight maar ze hebben allemaal 2 zitplaatsen.
Dit ga ik binnenkort controleren en als het klopt zal ik t.z.t. aanpassen. Alvast bedankt voor het melden. ^_^

De Dodo staat op San Fierro Airport EN Los Santos Airport, de Cargobob staat alleen in Area 69.

Ikzelf heb de AT-400 nog nooit zien staan ergens zien staan maar dat ligt aan mij.

Link to comment
Delen op andere websites

De Dodo staat op San Fierro Airport EN Los Santos Airport, de Cargobob staat alleen in Area 69.

Ikzelf heb de AT-400 nog nooit zien staan ergens zien staan maar dat ligt aan mij.

:tu: Helemaal top dat je meedenkt, maar lees de volgende keer wel wat beter aub. Een zitplaats is om te zitten en een vindplaats om te vinden, die moet je niet met elkaar verwarren. :7
Link to comment
Delen op andere websites

Er mist een Cheat voor GTA:SA in de cheatlijst: Chaos Mode: L2, RIGHT, L1, TRAINGLE, RIGHT, RIGHT, R1, L1, RIGHT, L1, L1, L1

Deze cheat veroorzaakt rellen.

Of de Madd Dogg Bug ook is met deze cheat weet ik niet. Als je Opslaat met deze cheat is er geen Bug.

En over dit:

De Dodo staat op San Fierro Airport EN Los Santos Airport, de Cargobob staat alleen in Area 69.

Ikzelf heb de AT-400 nog nooit zien staan ergens zien staan maar dat ligt aan mij.

De AT-400 staat wel degelijk in GTA:SA namelijk op LVA moet je naar dit gaan en je zult zien dat het een Hangar is maat je moet bij de grote deur gaan staan en je zult zien dat die omlaag gat en daarbinnen staat een AT-400 maar soms staat er geen en dan moet je ff wegrijden of wachten tot de deur dicht is en weer terug gaan en er staat er dan wel een.

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Amphibious Assault

Wat: zowel bij de uitleg als bij het een-na-laatste plaatje staat dat je een bom moet stoppen in het schip. Dit klopt echter niet, er staat in het Engels namelijk dat je een 'bug' moet verstoppen in het schip. Een bug is een klein apparaatje waarmee je gespreken kunt afluisteren (vandaar ook de naam). Een bom zou sowieso niet logisch zijn, aangezien er geen explosie of iets dergelijks volgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...