GTA-Freak2 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Waar: Safe houses (GTA IV) Wat: Dit staat bij het penthouse van Alderney: Na de twee mooie penthouses in AlonquinAlonquin moet Algonquin zijn.---------------------------------------------------------------------- Waar: Verhaallijn (GTA IV) Wat: Dit staat onderaan de pagina bij het onderdeel Revenge: Phill Bell wil niets meer met Niko te maken hebben Phill moet Phil zijn.---------------------------------------------------------------------- Waar: Francis McReary Wat: Francis wou vroeger god dienen, maar dat was enkel een goedekope truc(...)Goedekope moet goedkope zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 bij de GTA:SA snapmap kaarten hebben de stranden een grijze kleur moet dit niet geel zijn?Dat is geen fout, zo zijn ook de kaarten (zelfde kaarten) op wikigta: voorbeeld. Hoezo zijn die dan niet geel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) bij de GTA:SA snapmap kaarten hebben de stranden een grijze kleur moet dit niet geel zijn?Dat is geen fout, zo zijn ook de kaarten (zelfde kaarten) op wikigta: voorbeeld. Hoezo zijn die dan niet geel? Haha.. Is het zo erg dat ze grijs zijn ? Niet zo moeilijk over doen jongen Bewerkt: 8 juli 2008 door DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 ...Fixed....Enige foutje die er was, was dat de screens omgedraaid waren. Die zijn inmiddels door mijn geliefde collega ASPHALT omgedraaid....All fixed....Done.Hoezo zijn die dan niet geel?Omdat ze grijs zijn.Bedankt allemaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stano666 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Er staat geen jailbird (1228) tussen de criminal rating (gta Liberty city stories) ? , maar de site is wel super vr. gr. Martijn K. Bewerkt: 9 juli 2008 door stano666 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gaman Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Hier staat de cheat 'willekeurig outfit' maar op de ps2 doet hij het helemaal niet. P.S er zijn nog multiplayer cheats voor de psp maar die staan er ook niet op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Waar: Copland Wat: Copland moet in 2 woorden geschreven worden. Bewijs: --------------------------------------------------------------------------- Waar: Hating The Haters (GTA IV) Wat: Fagio -> Faggio. Hij zal op een Fagio vluchten, dus zul jij de andere Fagio moeten pakken om hem te volgen.---------------------------------------------------------------------------Waar: Voertuigen (T-Z) Wat:: Deze twee pagina's staan bij de letter 'U': (1) User talk:Dutchy3010/Oud en Afgehandeld (2) User talk:KoE Mzungu/voertuig demo Ik denk niet dat deze twee pagina's bij de voertuigen lijst horen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Waar: Voertuigen (T-Z)Wat:: Deze twee pagina's staan bij de letter 'U': (1) User talk:Dutchy3010/Oud en Afgehandeld (2) User talk:KoE Mzungu/voertuig demo Ik denk niet dat deze twee pagina's bij de voertuigen lijst horen Daar heb je helemaal gelijk in, echter gaat het hier om tijdelijke pagina's die als kladje/schets dienen voor de medewerkers. Deze pagina's zijn ook niet zichtbaar voor niet-medewerkers en uiteindelijk zullen deze pagina's verdwijnen als ze niet meer nodig zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Bij de missie Flatline staat er bij de tips iets fout, het gaat hierbij om het volgende:"Er is een alternatieve manier waarbij je dicht bij Anthony kan komen. Ga wanneer je het ziekenhuis betreed links en meteen weer links een kamertje in. Pak daar de dokterskleding. Nu zal je van de twee agenten mogen doorlopen, en Niko zal aan degene in het kamertje van Anthony of hij heel even met zijn patiënt alleen mag zijn. De man geeft je een minuutje. Loop naar de monitor toe en trek de kabel eruit. Ren nu zo snel als je kunt naar de uitgang. Nadat de agent weer terug is in de kamer zal deze Anthony dood aantreffen en alarm slaan. Je hebt nu alsnog een wanted level, maar als je snel bent zit je al bijna in je auto wanneer dit zal gebeuren. Geef vol gas en schud je wanted level af. Let wel op! Deze methode werkt alleen als je nog niet gezien bent door de betreffende agenten. Ze beginnen dan toch op je te schieten!" Het is niet links en dan weer links, maar juist rechts en dan weer rechts. Een klein foutje, maar onbegrijpelijk als je het probeert te vinden. En daarnaast nog een kleine ABN fout. "dokterskleding" hoort niet aan elkaar. Paar weken verder, word het niet meer verbeterd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Ik heb gister op wikipedia bij Woningen te hebben gezien dat de plaatjes van het huis in Algonquin en het huis van Playboy zijn verwisseld :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Bij de missie Flatline staat er bij de tips iets fout, het gaat hierbij om het volgende:"Er is een alternatieve manier waarbij je dicht bij Anthony kan komen. Ga wanneer je het ziekenhuis betreed links en meteen weer links een kamertje in. Pak daar de dokterskleding. Nu zal je van de twee agenten mogen doorlopen, en Niko zal aan degene in het kamertje van Anthony of hij heel even met zijn patiënt alleen mag zijn. De man geeft je een minuutje. Loop naar de monitor toe en trek de kabel eruit. Ren nu zo snel als je kunt naar de uitgang. Nadat de agent weer terug is in de kamer zal deze Anthony dood aantreffen en alarm slaan. Je hebt nu alsnog een wanted level, maar als je snel bent zit je al bijna in je auto wanneer dit zal gebeuren. Geef vol gas en schud je wanted level af. Let wel op! Deze methode werkt alleen als je nog niet gezien bent door de betreffende agenten. Ze beginnen dan toch op je te schieten!" Het is niet links en dan weer links, maar juist rechts en dan weer rechts. Een klein foutje, maar onbegrijpelijk als je het probeert te vinden. En daarnaast nog een kleine ABN fout. "dokterskleding" hoort niet aan elkaar. Paar weken verder, word het niet meer verbeterd? Helemaal gelijk, rechts en dan weer rechts. Gewoon over het hoofd gezien. Ik heb gister op wikipedia bij Woningen te hebben gezien dat de plaatjesvan het huis in Algonquin en het huis van Playboy zijn verwisseld :$ Kan je misschien wat duidelijker zijn? Want voor zover ik kan zien staan ze goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 Waar: Grand Theft Auto: San Andreas Cheats (PS2) Wat: De cheat: 'Verhoog wanted level' is fout. Er staat: R1 R1 O R2 > < > < > < Goed: R1 R1 O R2 < > < > < > Als je goed kijkt, zie je dat het andersom is. Ik kwam erachter toen ik de cheat van morgen wou gebruiken. Heb toen een Verhoog wanted level cheat van Vice City gedaan en hij deet het weer. PS: O is rondje Net zoals bij 2fast{0} is dit al weer bijna 2 weken geleden. Ik denk dat dit ook over het hoofd is gezien, dus daarom herriner ik jullie er aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IJskonIJn Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 ik vroeg me af, is de tampa geen musle car? En verder valt het me op dat er nergens staat dat je achter het politiebureau in Shoreside Vale (gta3) wapens kan kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 als je bij de missie the holland play op de link van dwayne klikt kom je bij dwayne van vice city en san andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2008 Waar: Dining Out (GTA IV) Wat: Klein foutje onderaan bij de tips, het woord "een" staat een keer te veel geschreven. Zorg ook zeker voor een SMG met heel wat kogels, en eventueel een een Shotgun. --------------------------------------------------------------------------- Waar: Entourage (GTA IV) Wat: Het woord "met" kan in onderstaande zin weggelaten worden: Dan zal de eerste wagen met worden opgeblazen met een RPG. --------------------------------------------------------------------------- Waar: Entourage (GTA IV) Wat: Schakeld -> Schakel. ---------- Laaste -> Laatste. Via dit afdakje ga je het dak op en schakeld daar de laaste twee mannen uit. --------------------------------------------------------------------------- Kan ook nog iemand naar de twee foutjes uit mijn vorige post kijken? Waar: CoplandWat: Copland moet in 2 woorden geschreven worden. Bewijs: --------------------------------------------------------------------------- Waar: Hating The Haters (GTA IV) Wat: Fagio -> Faggio. Hij zal op een Fagio vluchten, dus zul jij de andere Fagio moeten pakken om hem te volgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.