~Lance Vance Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Bij de missie Ryder (een van de eerste missies van GTA SA), staat bij trivia:Ryder's commentaar over CJ's nieuwe kapsel is afhankelijk van de hoeveelheid respect dat dat kapsel bevat. o Als je nieuwe kapsel hem bevalt, bij 15% respect of meer, zegt hij: Old Reece still got it cracking. You know something? I take it back. (Old Reece heeft het nog steeds in de vingers. Weet je wat? Ik neem het terug.). o Als hij je nieuwe kapsel niets vindt, bij 10% respect of minder, zegt hij: Shit! I told you he was crazy. Man, you jacked up! (Shit! Ik zei toch dat hij gek was. Man, je ziet er niet uit!). Maar toen ik daar naar de kapper ging nam ik een "Flat Top" (25% respect, 25% sex-appeal). Maar toen ik buiten kwam zei Ryder nog steeds: Shit! I told you he was crazy. Man, you jacked up! Deze trivia klopt dus niet. Ik heb hem overigens nog nooit die eerste zin horen zeggen! Als je het kapsel van 350 of 500 dollar neemt zegt hij dat En nog een foutje: Op de pagina van de San Fierro Rifa staat dat hun vijanden de Los Santos Vagos zijn, maar in de missie Wrong Side of the Tracks zie je juist dat ze deals sluiten met de Vagos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Op deze pagina staat bij rivaal: Ballas. Maar wanneer ik een paar GSM meeneem naar bv San Fierro schieten ze ook op de SFR en de Triads Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) fout: Als CJ in/op een voertuig zit wordt dat voertuig ook herstelt. juist: Als CJ in/op een voertuig zit wordt dat voertuig ook herstelD. hierzo: >>san andreas cheats<< bij de tweede cheat. Bewerkt: 2 augustus 2008 door senneken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Waar: Final Interview Wat: hij -> bij Francis McReary wil dat je een advocaat omlegt, Tom Goldberg. Het is echter moeilijk om hij hem te komen... ------------------------------------------------------------------------------ Waar: Payphone 3 Vice Shores Wat: Ratsa's -> Rasta's Deever vertelt je nu op je Pager, dat hij vorige nacht één van de Ratsa's uit de buurt van Coral City een kopje kleiner heeft gemaakt. ------------------------------------------------------------------------------ Waar: Een echte missie scripten Wat: waneer -> wanneer Een ander heel groot verschil is de manier hoe de code zich gedraagt waneer de speler BUSTED of WASTED is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Er staat dat je Bellic uitspreekt als Bellitsj dat is NIET zo je spreekt het uit als Bellik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Er staat dat je Bellic uitspreekt als Bellitsj dat is NIET zo je spreekt het uit als BellikFout. Amerikanen spreken dit zo uit omdat zij gewend zijn de letter 'c' op deze manier uit te spreken. Elke oost-europeaan (ook veel zuid-europeanen trouwens) spreekt een 'c' echter uit als 'tsj', hoewel dit best eens zou kunnen afhangen van de plaats van de 'c' binnen het woord. Bellic spreek je op de goede manier in ieder geval uit als Bellietsj. Amerikanen zijn gewoon te arrogant om een (goed) buitenlands accent over te nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 GTA:SA Rhino Er staat dat er 2 personen in kunnen maar er kan maar 1 persoon in: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 GTA:SA RhinoEr staat dat er 2 personen in kunnen maar er kan maar 1 persoon in Aangepast, bedankt voor het melden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 GTA:SA RhinoEr staat dat er 2 personen in kunnen maar er kan maar 1 persoon in Aangepast, bedankt voor het melden. Dankzij dit topic <--- KLIK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Dat met die kapsels is dus een bug. Maar toen ik daar een kapsel van $350 nam (Jehri Curl), vond Ryder het wel "crackin'" (ik weet niet welk kapsel jij precies bedoelt). Foutje: Bij K-Rose staat dat het uitgezonden wordt vanuit Bone County. Nou, ik heb mij daar niet helemaal in verdiept, maar volgens mij komt K-Rose uit Red County. Bij Bone County moet ik eerder denken aan K-DST. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Hier. staat bij de afbeelding "het bestelpunt" en "de menulijst" plaatjes van de Burger Shot, terwijl het toch over de Well Stacked Pizza gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 http://nl.wikigta.org/wiki/Trashin%27_RC_%...City_Stories%29 Bij tips staat <LI>Indien het echt niet lukt en je de missie wilt herstarten kun je tweemaal op de-knop drukken. De missie wordt dan geannuleerd en als je het wilt kun je weer in de Toyz stappen om overnieuw te beginnen. de -knop moet zijn de -knop Rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kidco5 Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 Op de pagina over cheats (klik) staat: 'Deze cheats hebben geen practische functie, en zijn alleen bedoelt om de speler wat andere manieren te bieden om plezier aan het spel te beleven. ' Maar het moet bedoeld zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik weet niet zeker f het om een fout gaat, maar denk het wel. Bij de Safe Houses (GTA San Andreas) pagina staat er bij de Mike Toreno's Ranch staat er bij prijzen: "gratis na Monster". Maar de Monster is een voertuig (je komt ook op de voertuigpagina als je op de link klikt), dus hoe kan je een huis gratis krijgen na een voertuig? Als dit geen fout is, zou iemand me er dan wat uitleg over kunnen geven? Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik weet niet zeker f het om een fout gaat, maar denk het wel. Bij de Safe Houses (GTA San Andreas) pagina staat er bij de Mike Toreno's Ranch staat er bij prijzen: "gratis na Monster". Maar de Monster is een voertuig (je komt ook op de voertuigpagina als je op de link klikt), dus hoe kan je een huis gratis krijgen na een voertuig? Als dit geen fout is, zou iemand me er dan wat uitleg over kunnen geven? Alvast bedankt. dit is wel een foutje denk ik maar op de pagina zelf is niks mis maar de link lijd naar een verkeerde pagina het moest naar: de missie monster lijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.