Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Bij de missie Ryder (een van de eerste missies van GTA SA), staat bij trivia:

Ryder's commentaar over CJ's nieuwe kapsel is afhankelijk van de hoeveelheid respect dat dat kapsel bevat.

o Als je nieuwe kapsel hem bevalt, bij 15% respect of meer, zegt hij: Old Reece still got it cracking. You know something? I take it back. (Old Reece heeft het nog steeds in de vingers. Weet je wat? Ik neem het terug.).

o Als hij je nieuwe kapsel niets vindt, bij 10% respect of minder, zegt hij: Shit! I told you he was crazy. Man, you jacked up! (Shit! Ik zei toch dat hij gek was. Man, je ziet er niet uit!).

Maar toen ik daar naar de kapper ging nam ik een "Flat Top" (25% respect, 25% sex-appeal). Maar toen ik buiten kwam zei Ryder nog steeds: Shit! I told you he was crazy. Man, you jacked up! Deze trivia klopt dus niet. Ik heb hem overigens nog nooit die eerste zin horen zeggen!

Als je het kapsel van 350 of 500 dollar neemt zegt hij dat

En nog een foutje: Op de pagina van de San Fierro Rifa staat dat hun vijanden de Los Santos Vagos zijn, maar in de missie Wrong Side of the Tracks zie je juist dat ze deals sluiten met de Vagos.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waar: Final Interview

Wat: hij -> bij

Francis McReary wil dat je een advocaat omlegt, Tom Goldberg. Het is echter moeilijk om hij hem te komen...

------------------------------------------------------------------------------

Waar: Payphone 3 Vice Shores

Wat: Ratsa's -> Rasta's

Deever vertelt je nu op je Pager, dat hij vorige nacht één van de Ratsa's uit de buurt van Coral City een kopje kleiner heeft gemaakt.

------------------------------------------------------------------------------

Waar: Een echte missie scripten

Wat: waneer -> wanneer

Een ander heel groot verschil is de manier hoe de code zich gedraagt waneer de speler BUSTED of WASTED is.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Er staat dat je Bellic uitspreekt als Bellitsj dat is NIET zo je spreekt het uit als Bellik
Fout. Amerikanen spreken dit zo uit omdat zij gewend zijn de letter 'c' op deze manier uit te spreken. Elke oost-europeaan (ook veel zuid-europeanen trouwens) spreekt een 'c' echter uit als 'tsj', hoewel dit best eens zou kunnen afhangen van de plaats van de 'c' binnen het woord. Bellic spreek je op de goede manier in ieder geval uit als Bellietsj. Amerikanen zijn gewoon te arrogant om een (goed) buitenlands accent over te nemen.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat met die kapsels is dus een bug. Maar toen ik daar een kapsel van $350 nam (Jehri Curl), vond Ryder het wel "crackin'" (ik weet niet welk kapsel jij precies bedoelt).

Foutje: Bij K-Rose staat dat het uitgezonden wordt vanuit Bone County. Nou, ik heb mij daar niet helemaal in verdiept, maar volgens mij komt K-Rose uit Red County. Bij Bone County moet ik eerder denken aan K-DST.

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Trashin%27_RC_%...City_Stories%29

Bij tips staat

<LI>Indien het echt niet lukt en je de missie wilt herstarten kun je tweemaal op deDown.gif-knop drukken. De missie wordt dan geannuleerd en als je het wilt kun je weer in de Toyz stappen om overnieuw te beginnen.

de Down.gif-knop moet zijn de Upbutton.gif-knop

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker f het om een fout gaat, maar denk het wel.

Bij de Safe Houses (GTA San Andreas) pagina staat er bij de Mike Toreno's Ranch staat er bij prijzen: "gratis na Monster".

Maar de Monster is een voertuig (je komt ook op de voertuigpagina als je op de link klikt), dus hoe kan je een huis gratis krijgen na een voertuig?

:)

Als dit geen fout is, zou iemand me er dan wat uitleg over kunnen geven?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker f het om een fout gaat, maar denk het wel.

Bij de Safe Houses (GTA San Andreas) pagina staat er bij de Mike Toreno's Ranch staat er bij prijzen: "gratis na Monster".

Maar de Monster is een voertuig (je komt ook op de voertuigpagina als je op de link klikt), dus hoe kan je een huis gratis krijgen na een voertuig?

:)

Als dit geen fout is, zou iemand me er dan wat uitleg over kunnen geven?

Alvast bedankt.

dit is wel een foutje denk ik

maar op de pagina zelf is niks mis maar de link lijd naar een verkeerde pagina het moest naar: de missie monster lijden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...