Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij de voertuigenpagina van GTA IV staat er bij de Cognoscenti dat het van soort een Limousine is, als je echter op de link klikt staat er dat het een 4-Deurs Personenwagen is. Dat is dus een foutje, aangezien het ook niet echt op een limousine lijkt denk ik dat het meer een 4-Deurs Personenwagen is. ;)

Mvg,

Die Hard

Link to comment
Delen op andere websites

Van dezelfde soort dan zamg0d1 ^_^ :

NRG-900 (GTA IV)

Plaatje ontbreekt.

En dan op de beginpagina van wiki, bij het onderdeel "Uitgelicht", staat de zin "Rechtsboven is de motor 'NRG 900 RR' afgebeeld, met op de achtergrond de metro van Liberty City."

In die zin staan 2 hyperlinks (een naar Liberty City en naar de NRG 900RR). Wel, de hyperlink van de NRG 900RR verwijst niet naar de NRG 900 uit GTA IV, maar wel naar de NRG 500 uit GTA SA.

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Komt goed, als je even verder kijk als je neus lang is zie je dat we bezig zijn met de voertuigen. Maar ik zal kijken of ik het even kan aanpassen, zodat ze nog even toonbaar zijn.

Ik heb het even aangepast, en ik moet zeggen dat je wel een beetje kunt overdrijven, Die Hard..^^ Het waren er in totaal namelijk maar vier, maarja, ik ze zijn inmiddels aangepast.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het even aangepast, en ik moet zeggen dat je wel een beetje kunt overdrijven, Die Hard..^^ Het waren er in totaal namelijk maar vier, maarja, ik ze zijn inmiddels aangepast.

Ach ja..

Ik ben gewoon een pietje precies. Alles moet bij mij in orde zijn, en eerlijk gezegd, ja, ik heb een beetje overdreven. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/FBI_Rancher

De tweede screen, erboven staat FBI Rancher in Gta Vice City,

dit moet natuurlijk Gta: San Andreas zijn.

:dans: MegaPilot. :dans:

@ hieronder: No problemo :)

Ik kwam het toevallig tegen, en ik wou het even melden, ik zoek niet naar foutjes :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Pagina: Alexandra Chilton

Waar: De laatste regel.

Wat: "Alex is een beruchte winkeldief die erg geïnteresseerd is mode en bloggen."

Verbetering: "Alex is een beruchte winkeldief die erg geïnteresseerd is in mode en bloggen."

Pagina: Dates (GTA IV)

Waar: Onder het kopje "Een eerste afspraakje maken", regel drie.

Wat: "De drie Internetvrouwen zal je via de website waarop ze te vinden zijn moet contacteren."

Verbetering: "De drie Internetvrouwen zal je via de website waarop ze te vinden zijn moeten contacteren."

Pagina: Gordon Sargent

Waar: De op één na laatste regel.

Wat: "Wanneer Packie en Niko het geld veilig proberen wegbrengen, zorgt hij ervoor dat de vijand op geruime afstand blijft."

Verbetering: "Wanneer Packie en Niko het geld veilig proberen weg te brengen, zorgt hij ervoor dat de vijand op geruime afstand blijft."

Pagina: Jeff

Waar: De vierde regel.

Wat: "Bij een tweede ontmoeting weet Jeff namelijk te melden dat hij zijn vrouw koud heeft gemaakt en dat ze in koffer van haar eigen auto ligt."

Verbetering: "Bij een tweede ontmoeting weet Jeff namelijk te melden dat hij zijn vrouw koud heeft gemaakt en dat ze in de kofferbak van haar eigen auto ligt."

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten nogal wat fouten in de pagina over de trailers van GTA IV:

Trailer 2:

In de trailer zien we hoe Niko en Roman wanhopig op zoek zijn naar een bepaald iemand ('searching for that special someone'). Wie dat is en waarom ze hem zoeken is vooralsnog onduidelijk

Ze zoeken Florian Cravic (a.k.a. Bernie Crane) en Darko Brevic (a.k.a. That Special Someone) vanwege het verleden van Niko.

In een scène tussendoor zegt iemand tegen Niko dat hij op zoek is naar iemand, waarop Niko reageert dat we allemaal naar een bijzonder iemand op zoek zijn.

De 'iemand' die dat tegen Niko zegt is de man die zichzelf U.L. Paper noemt.

Een vrouw smeekt te stoppen met moorden

Die vrouw is Ilyena Faustin, de vrouw van Michail.

Niko roept geïrriteerd tegen iemand dat als hij zijn woord wilt, dat hij het kan krijgen.

Niko roept het niet, maar Ray Boccino.

Man #1 "You're looking for some people." "Je bent naar wat mensen op zoek."

Man nummer 1 is niemand minder als U.L. Paper

Trailer 3:

Hij ontmoet een aantal personen, onder wie een pooierachtig type

Faustin?

Ze worden ondervraagt door een man in een net pak, mogelijk iemand van de politie. Zijn handlanger blijkt dezelfde als diegene die Niko eerder neersloeg te zijn.

De man is Dimitri Rascalov, en de handlanger (hoewel ik eerder denk dat het andersom is) is Michail Faustin.

Een man in een woonkamer rent op de camera af, tegen mensen buiten beeld roepend dat hij ze zal vermoorden als ze niet snel maken dat ze wegkomen. Op de achtergrond hangen afbeeldingen van hem en de vrouw uit de tweede trailer die smeekte te stoppen met moorden, wat doet vermoeden dat ze getrouwd zijn.

Nogal logisch dat dat dan Faustin is.

Roman "The mansion is coming, cousin. That's the dream." "De villa komt er aan, neef. Dat is de droom."

Daar mist de hyperlink naar de pagina van Roman.

Link to comment
Delen op andere websites

Man #3 "Hey, Niko. Move up, ladies." "Hee, Niko. Opzij, dames"

Vrouw #1 "So, where are you taking me?" "Waar breng je me naartoe?"

Man #3 is Michail Faustin, en vrouw #1 is Michelle/Karen.

Man #4 "Who are you working for?" "Voor wie werk je?"

Man #4 is dezelfde als man #3.

Trailer 4:

Bankrovers "Nobody move! Get on the floor!" "Niemand beweegt! Ga op de vloer liggen!"

De bankrovers zijn Niko, Packie, Derrick en Michael.

Man #5 "We've got real problems." "We hebben serieuze problemen."

Man #5 "When I say to you go see him, go see him. Shut him up!" "Als ik zeg dat je hem moet opzoeken, dan zoek je hem op. Reken met hem af!"

Als ik me niet vergis is dit Jimmy Pegorino. Geld overigens ook voor man #5 uit trailer 3.

Man #7 "Good Lord, what are you doing?" "Mijn God, waar ben je mee bezig?"

Man #4 "Nothing." "Niets."

Een van de twee is Faustin, de ander een medewerker/vriend van hem.

Zo, een behoorlijke waslijst :puh:

Sorry voor de dubbelpost, maar het moet wel omdat er teveel citaten in de post stonden, kan je nagaan hoeveel fouten er nog in stonden :puh:

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...