Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pagina: Deal: Mr. and Mrs. Bellic (GTA IV)

Waar: In het midden van de eerste alinea.

Wat: "Niko weer de hand van de huurmoordenaar om te draaien en op het hoofd van de huurmoordenaar te richten."

Verbetering: "Niko weet de hand van de huurmoordenaar om te draaien en op het hoofd van de huurmoordenaar te richten."

Pagina: Deal: Mr. and Mrs. Bellic (GTA IV)

Waar: De regel na de vorige fout.

Wat: "Niko haalt de trekker over en schiet met de huurmoordenaar neer met zijn eigen pistook."

Verbetering: "Niko haalt de trekker over en schiet de huurmoordenaar neer met zijn eigen pistool."

Pagina: Deal: Mr. and Mrs. Bellic (GTA IV)

Waar: De eerste tip.

Wat: "Wanneer het nog voor vieren in de morgen is na het opslaan, kun nog een keer op bed gaan liggen voor op te slaan, maar dan het opslaan annuleren."

Verbetering: "Wanneer het nog voor vieren in de morgen is na het opslaan, kun je nog een keer op het bed gaan liggen voor op te slaan, maar dan het opslaan annuleren."

Pagina: A Revenger's Tragedy (GTA IV)

Waar: De derde zin.

Wat: "Jacob denkt Pegorino's mannetje hem recht naar Pegorino, en dus ook Dimitri, zal leiden."

Verbetering: "Jacob denkt dat Pegorino's mannetje hem recht naar Pegorino, en dus ook Dimitri, zal leiden."

Link to comment
Delen op andere websites

(...) Pagina: Deal: Mr. and Mrs. Bellic (GTA IV)

Waar: De eerste tip.

Wat: "Wanneer het nog voor vieren in de morgen is na het opslaan, kun nog een keer op bed gaan liggen voor op te slaan, maar dan het opslaan annuleren."

Verbetering: "Wanneer het nog voor vieren in de morgen is na het opslaan, kun je nog een keer op het bed gaan liggen voor op te slaan, maar dan het opslaan annuleren." (...)

Je kan gewoon op bed gaan liggen typen, dus dat was goed. De andere foutjes zijn gefixt, bedankt voor het melden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

omdat ik wikigta zo'n goede site vind, en er veel aan gehad heb wilde ik ook bijdragen aan de site:

bij gta3, vindplaatsen van sniper rifle is er een vergeten, deze is te vinden naast een body armor, op staunton island, als je op de (bovenste) weg rijd, aan de westkant van het eiland, die langs het water loopt, richting de brug naar shoreside vale, dan kom je na een tijdje bij de brug en dan heb je een krul waarmee je de brug opdraait, als je die niet meedraait met de weg, en gewoon rechtdoor blijft rijden(met een snelle auto), dan gebruik je die krul als schans.

als je het goed doet kom je op een dak met een body armor en een sniper, die armor staat wel bij vindplaatsen, maar die sniper niet, btw ik ben niet actief op dit forum. ik heb alleen een account gemaakt om dit te melden, email me maar als je hierop wilt reageren:

>>> Door Dutchy3010: E-mailadres verwijderd, dit is voor je eigen veiligheid niet toegestaan op het forum.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het nou echt eeb foutje is maar bij de voertuigen bij GTA IV mist de Pony

Ik rijd er nu in dus ik weet dat ie bestaat hier een foto voor t bewijs...

Wel in vreselijke kwaliteit maar hij is er...

post-38706-1220884792_thumb.jpgpost-38706-1220884808.jpg

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

omdat ik wikigta zo'n goede site vind, en er veel aan gehad heb wilde ik ook bijdragen aan de site:

bij gta3, vindplaatsen van sniper rifle is er een vergeten, deze is te vinden naast een body armor, op staunton island, als je op de (bovenste) weg rijd, aan de westkant van het eiland, die langs het water loopt, richting de brug naar shoreside vale, dan kom je na een tijdje bij de brug en dan heb je een krul waarmee je de brug opdraait, als je die niet meedraait met de weg, en gewoon rechtdoor blijft rijden(met een snelle auto), dan gebruik je die krul als schans.

als je het goed doet kom je op een dak met een body armor en een sniper, die armor staat wel bij vindplaatsen, maar die sniper niet, btw ik ben niet actief op dit forum. ik heb alleen een account gemaakt om dit te melden, email me maar als je hierop wilt reageren: Anarith(at) gmail DOT com

Goed opgemerkt, maar helaas kan ik dit niet meteen oplossen. Maar ik zal Patrick er even na laten kijken. (Patrick = mederwerker die de coördinaten uit de bestanden van III haalt voor ons) Inmiddels opgelost. Bedankt voor het melden..! :tu:

Bij GTA:SA staat er bij voertuigen bij het ID van de Elegant:504, maar het is 507, want 504 is de Bloodring Banger. :cya:

Reeds aangepast door een van de andere medewerkers. Bedankt voor het melden! :)

Ik weet niet of het nou echt eeb foutje is maar bij de voertuigen bij GTA IV mist de Pony

Ik rijd er nu in dus ik weet dat ie bestaat hier een foto voor t bewijs...

Wel in vreselijke kwaliteit maar hij is er...

Goed opgemerkt, de screenshot was er, alleen gene pagina. Ik heb de Pony-pagina aangepast, en hem erheen gelinkt. Bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Pagina: To Live and Die in Alderney (GTA IV)

Waar: De tweede tip.

Wat: "Aangezien de NOOSE agenten veel minder snel dood gaan door hun kogelvrij vest, kun je ervoor kiezen ze uitschakelen door ze met de wagens al al op te blazen."

Verbetering: "Aangezien de NOOSE agenten veel minder snel dood gaan door hun kogelvrij vest, kun je ervoor kiezen ze uit te schakelen door ze met de wagens en al op te blazen."

Pagina: Trespass (GTA IV)

Waar: Ongeveer in het midden.

Wat: "Wacht dan met het naar de volgende verdieping gaan, via het gat in het ingestorte plafond kun je al er al een heel stel uitschakelen."

Verbetering: "Wacht dan met het naar de volgende verdieping gaan, via het gat in het ingestorte plafond kun je er al een heel stel uitschakelen."

Pagina: Trespass (GTA IV)

Waar: Drie zinnen na de vorige fout.

Wat: "Schiet de gene achter de ventinatiepijp neer en loop de kapotte trap links van je op."

Verbetering: "Schiet de gene achter de ventilatiepijp neer en loop de kapotte trap links van je op."

Pagina: Trespass (GTA IV)

Waar: Eén zin na de vorige fout.

Wat: "Schiet over de muur de laatste vier neer, pas wel op, een van de vier staat bijna meteen bij de onder je tegen de muur."

Verbetering: Ik denk het volgende: "Schiet over de muur de laatste vier neer, pas wel op, een van de vier staat bijna meteen onder je, tegen de muur."

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Op de "SAN ANDREAS VOERTUIGEN afdeling" staat een foutje bij de wagen "Savanna":

http://nl.wikigta.org/wiki/Savanna_%28GTA_San_Andreas%29

Er staat dat er plaats is voor 2 zitplaatsen, maar ik zie toch wel duidelijk 4 deuren. En op MTA kunnen we ook met 4 in die wagen zitten!

EDIT: Ik weet niet of het apart hoort of samen vervangen wordt, maar op de "engelse Wikigta" staat dezelfde fout.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Op de "SAN ANDREAS VOERTUIGEN afdeling" staat een foutje bij de wagen "Savanna":

http://nl.wikigta.org/wiki/Savanna_%28GTA_San_Andreas%29

Er staat dat er plaats is voor 2 zitplaatsen, maar ik zie toch wel duidelijk 4 deuren. En op MTA kunnen we ook met 4 in die wagen zitten!

EDIT: Ik weet niet of het apart hoort of samen vervangen wordt, maar op de "engelse Wikigta" staat dezelfde fout.

Op beide wiki's aangepast, bedankt voor het melden. :tu:
Bij de (ex-)Global Moderators, staat dat ze Global Moderator zijn, maar inmiddels zijn ze Administrator ;)
Dit zijn de persoonlijke pagina's van de medewerkers, als zij daar behoefte aan hebben zullen zij dat t.z.t. aanpassen. Maar het was inmiddels wel al verwijderd van >deze pagina<.

>>> Door Dutchy3010: Haha, humor. Veranderd. Totaal niet aan gedacht. :puh:<<<

op deze pagina staat er 2 maal vice city (kader) en hier staat er gta advance ipv gta vcs
Aangepast, bedankt voor het melden. :tu:
en hier staat gta 3 twee keer
Dit zijn ook daadwerkelijk twee varianten in GTA III, de tweede is alleen te zien in één bepaalde missie (zie de kofferbak). Dus geen fout. ^_^

PS Beide Manana's hebben ook beide een eigen ID en codenaam. ;)

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Pagina: Random Characters (GTA IV)

Waar: 'Sara', ergens in het midden.

Wat: "Onder de weg praat ze nog wat over haar scheiding."

Verbetering: "Onderweg praat ze nog wat over haar scheiding."

Pagina: Random Characters (GTA IV)

Waar: 'Badman', de eerste regel.

Wat: "Herinner je je nog Badman,"

Verbetering: "Herinner je je Badman nog,"

Pagina: Random Characters (GTA IV)

Waar: 'Pathos', de één na laatste regel.

Wat: "Schiet nu zelf de twee gangsters dood en zoek snel een vervoermiddel op Pathos naar het ziekenhuis in Easton te brengen."

Verbetering: "Schiet nu zelf de twee gangsters dood en zoek snel een vervoersmiddel om Pathos naar het ziekenhuis in Easton te brengen."

Pagina: Random Characters (GTA IV)

Waar: 'Pathos', de laatste regel.

Wat: "Onder de weg beseft Pathos dat die schotwonde goed is voor zijn carrière en bedankt hij je voor het opnieuw reden van zijn leven."

Verbetering: "Onderweg beseft Pathos dat die schotwond goed is voor zijn carrière en bedankt hij je voor het opnieuw reden van zijn leven."

Pagina: Random Characters (GTA IV)

Waar: 'Marnie', de derde regel.

Wat: "Niko moet er niets van weten en krijgt medelijde met haar."

Verbetering: "Niko moet er niets van weten en krijgt medelijden met haar."

Pagina: Random Characters (GTA IV)

Waar: 'Marnie', de één na laatste regel.

Wat: "Onder de weg raadt Niko Marnie verschillende keren aan om een afkickkliniek op te zoeken, maar daar moet ze niet meteen iets van weten. "

Verbetering: "Onderweg raadt Niko Marnie verschillende keren aan om een afkickkliniek op te zoeken, maar daar moet ze niet meteen iets van weten. "

Pagina: Random Characters (GTA IV)

Waar: 'Marnie - tweede ontmoeting', de tweede regel.

Wat: "Ze heeft het helemaal verknoeit en vertelt je over een zeker John die ze heeft opgelicht."

Verbetering: "Ze heeft het helemaal verknoeit en vertelt je over een zekere John die ze heeft opgelicht."

Pagina: Random Characters (GTA IV)

Waar: 'Jeff - tweede ontmoeting', de vijfde regel.

Wat: "Ze heeft 50 mesteken en Jeff vraagt je om zowel de wagen als het lijk kwijt te raken."

Verbetering: "Ze heeft 50 messteken en Jeff vraagt je om zowel de wagen als het lijk kwijt te raken."

Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Hier.

Fout:

De Hydra is een straaljager in GTA San Andreas. Het toestel is uitgerust met hittgeleide rakketen en flares om inkomende raketten af te schudden. Tevens kan de Hydra zowel verticaal als op de normale wijze opstijgen, door kleine straaluitlaten aan weerszijden naar achteren of onderen te richten. Wanneer je je in de lucht bevindt met wanted level 6 zullen Hydra's je achtervolgen en trachten neer te halen met raketten.

Juist:

De Hydra is een straaljager in GTA San Andreas. Het toestel is uitgerust met hittgeleide rakketen en flares om inkomende raketten af te schudden. Tevens kan de Hydra zowel verticaal als op de normale wijze opstijgen, door kleine straaluitlaten aan weerszijden naar achteren of onderen te richten. Wanneer je je in de lucht bevindt met wanted level 4 zullen Hydra's je achtervolgen en trachten neer te halen met raketten.

Mvg;

MegaPilot.

@ ASPHALT: No problemo! :cya:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...