Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waar: Wikigta.

Wat: Als je de zoekfunctie gebruikt die er op Wikigta is, en je typt Turismo in, dan kom je automatisch op de pagina van het voertuig Turismo. Nou, je hebt ook de de race Turismo.

Waar: Gta 3: Missieoverzicht: Turismo. Of: Gta 3: Zijmissies: Turismo.

Wat: Aanvulling: Je kan deze race altijd herstarten.

Waar: Gta 3: Missieoverzicht: Bling-bling Scramble. Of Gta 3: Zijmissies: Bling-bling Scramble.

Wat: Aanvulling: Je kan deze race altijd herstarten.

Waar: Gta 3: Homepage.

Wat: Onder het kopje 'De Setting' staat er een foutje.

De maffiafamilies Leone en Forelli zijn verwikkeld in een gewelddadige machtsstrijd terwijl het Colombian Cartel zorgt voor de distributie van SPANK, een hard drug die voor grote problemen in de stad zorgt

Het is harddrug, niet hard drug. Van Daele: Harddrug.

Waar: Gta 3: Homepage.

Wat: Onder het kopje 'Gameplay' staat er een foutje. Derde Alinea:

Missies worden gegeven door personages die je in de verhaallijn leert kennen. Wanneer je een missie start volgt er een cut scene waarin uitgelegd wordt wat er aan de hand is en wat er van je verlangt wordt. Hierna maken aanwijzingen en markers in beeld verder duidelijk wat de bedoeling is.

'Cut scene' met zijn 'Cutscene'.

Waar: RC Bandit, RC Baron.

Wat: Onder het kopje 'Zie ook' moet er bij beide RC's nog bij: RC Cam.

Waar: Gta VCS: Homepage.

Wat: Onder het kopje 'Het Verhaal', tweede alinea:

Vic Vance heeft als marinier altijd zijn asociale familie, zijn land en zichzelf beschermd. Een verkeerde beslissing later is die taak er een stuk moeilijker op geworden.

Rare zin, is het niet beter: Door een verkeerde beslissing is die taak er een stuk moeilijker op geworden.

Waar: M4.

Wat: De vindplaats van de M4 in VCS staat er niet bij, nochtans, deze bestaat wel.

Waar: VCS: Last Stand.

Wat: Onder het kopje 'Hints en tips' staat er dit:

Zorg voor een groot arsenaal aan wapens. Je zult veel baat hebben met de Minigun (vindplaats) en/of een Rocket Launcher (vindplaats), een Assault Rifle (vindplaats), een S.P.A.S. 12 (vindplaats), een MP5 (vindplaats) en Molotov cocktails (vindplaats).

Assault Rifle is wel een goede naam, maar de M4 is correcter.

Waar: VCS: Zijmissies: Playground on the point.

Wat: Onder het kopje 'Hints en Tips' staat er:

... Indien je het gelukt is de rand te halen, moet je gauw op de -toets drukken om te remmen; anders...

Dit moet zijn: Indien het je gelukt is...

Waar: VCS: Hoofdmissies: Caught as an act.

Wat: Onder het kopje 'Hints en Tips' staat er:

Rijdt Brian klem langs de brandweerkazerne in Downtown, of in een bocht.

Dit moet 'Rijd' zijn.

Waar: VCS: Hoofdmiessies: Steal the Deal.

Wat: Onder het kopje 'Hints en Tips' staat er:

Zorg voor sterke wapens zoals een AK of een Assault Rifle, maar ook kan een Sniper Rifle aardig dienst doen voor de omcirkelende boten.

M4 is een betere benaming.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Wikigta.

Wat: Als je de zoekfunctie gebruikt die er op Wikigta is, en je typt Turismo in, dan kom je automatisch op de pagina van het voertuig Turismo. Nou, je hebt ook de de race Turismo.

Als je op de knop 'Ga' klikt zal je inderdaad naar het voertuig doorgelinkt worden, maar als je op 'zoeken' klikt zal je een lijst zien met alle pagina's waarin Turismo komt, oa. het voertuig, de race, en de Turismo straatraces. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op de knop 'Ga' klikt zal je inderdaad naar het voertuig doorgelinkt worden, maar als je op 'zoeken' klikt zal je een lijst zien met alle pagina's waarin Turismo komt, oa. het voertuig, de race, en de Turismo straatraces. ;)

Nou, ik gebruik voor al m'n zoekopdrachten de knop 'enter'.

En dan heb ik altijd een lijst. ;)

Behalve bij Turismo.

Edit: @ hieronder: Ahn. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als je op de knop 'Ga' klikt zal je inderdaad naar het voertuig doorgelinkt worden, maar als je op 'zoeken' klikt zal je een lijst zien met alle pagina's waarin Turismo komt, oa. het voertuig, de race, en de Turismo straatraces. ;)

Nou, ik gebruik voor al m'n zoekopdrachten de knop 'enter'.

En dan heb ik altijd een lijst. ;)

Behalve bij Turismo.

Als je enter indrukt zal je automatisch 'Ga' selecteren, en dan zal je dus geen lijst bekomen. Dit komt omdat de titel van die pagina Turismo is, de race en streetraces hebben dan als naam Turismo (GTA III) en Turismo (GTA Vice City Stories)

Link to comment
Delen op andere websites

bij wanted level ----> Gta IV.

er staad: ''Het wanted is ook niet meer kwijt te raken door simpelweg de Pay 'n' Spray te bezoeken''

Je kan toch wel de pay 'n' spray gebruiken om de politie kwijt te raken.

Maar alleen als de politie je niet ziet binnengaan in de pay 'n' spray.

http://nl.wikigta.org/wiki/Wanted_Level

Bewerkt: door Ely
Link to comment
Delen op andere websites

bij wanted level ----> Gta IV.

er staad: ''Het wanted is ook niet meer kwijt te raken door simpelweg de Pay 'n' Spray te bezoeken''

Je kan toch wel de pay 'n' spray gebruiken om de politie kwijt te raken.

Maar alleen als de politie je niet ziet binnengaan in de pay 'n' spray.

http://nl.wikigta.org/wiki/Wanted_Level

Inderdaad, en bij:

Er zijn verschillende manieren om je wanted level te verminderen of geheel te verwijderen. Enkele manieren zijn:

* Een tijdje geen misdaden begaan en uit de buurt van agenten blijven.

* Je wagen omspuiten.

* Een cop bribe gebruiken.

* Een missie of rampage voltooien.

* Het spel opslaan (vanaf GTA San Andreas).

Mag een missie beginnen ook bij het lijstje toegevoegd worden, voor GTA IV dan. :) En als je het spel opslaat in GTA IV zal je Wanted level ook weg gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Op die pagina met verwijzingen naar GTA staat een verwijzing uit de serie South Park omdat Randy een auto jat. Dit vind ik eerlijk gezegd nogal ver gezocht, zo kunnen we dus bij alles waarin iemand een auto jat zeggen dat het een GTA verwijzing is? Dan kan je nog wel 10 pagina's toevoegen. Vooral omdat South Park van nature erg asociaal is lijkt het me sterk dat de makers bij die aflevering aan GTA gedacht hebben.

Het zelfde geld voor die Coca Cola reclame. Dat het een 3D filmpje is over een goedaardige knul zegt nog niet gelijk dat het een verwijzing is naar GTA.

Mja niet echt foutjes, maar wou het gewoon even laten weten dat dit nogal ver gezocht is.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Gta: SA: Beefy Baron.

Wat:

Doel: Geen.
Het heeft toch wel een doel? Zoveel mogelijk Berkley RC Vans vernietigen.

Waar: Gta: SA: Taxe Driver.

Wat: Onder het kopje 'Tips' kan er nog bij:

Gebruik de Taxi, die is veel sneller dan de Cabbie.

Mod je Taxi met Nitro in Transfender, mocht je eens wat tijd te kort hebben, kan je Nitro gebruiken.

Waar: Gta SA: Paramedic.

Wat: Onder het kopje 'Tips' kan er nog bij:

Rijd voorzichtig met de Ambulance, hij kantelt heel gemakkelijk op z'n zijkant.

Waar: Gta: SA: Voertuigen: Banshee.

Wat: Bij het bolletje dat in San Fierro staat kan er nog bij:

Hij heeft altijd een donkerblauwe grondlaag en een zwarte streep in het midden.

Waar: Gta: VCS: Zijmissies: Turismo

Wat:

Er zijn vijf races die voltooid moeten met de motor, en vier races die voltooid moeten worden met een auto. In het geval van motors zullen de tegenstanders altijd een PCJ-600 gebruiken, en in het geval van auto's meestal een Infernus, een Cheetah, een Banshee of een Stinger.
Cheetah is wel juist, maar een VCPD Cheetah is meer aan te raden aangezien de auto's aan de kant gaan als je z'n sirene opzet.
Het is aan te raden om vuur met vuur te bestrijden; gebruiken je tegenstanders een Cheetah, dan kun je het beste zelf ook een Cheetah gebruiken
Cheetah vervangen door VCPD Cheetah.

Race: Rum and Salsa Sting.

Probeer het daarom eens met een Stinger of een Cheetah.

Cheetah vervangen door VCPD Cheetah.

Fun Fair:

Races:

Fools Rush.

Aangezien deze race uit grote lange maar ongelijke stukken bestaat, heb je veel baat met een Cheetah.
Cheetah vervangen door VCPD Cheetah.

Waar: Gta SA: Winkel e.d.: Easter Bay Airport.

Wat:

Er is een handig trucje om toegang...
Er is nog een trucje. Als je Unique Stunt Jump 13 goed neemt, dan beland je ook op de luchthaven.
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de volgende link:

http://nl.wikigta.org/wiki/End_of_the_Line..._San_Andreas%29

Staat er een héél erg klein schrijffoutje, ik weet niet of deze van belang is, maar bij "Floor 4" staat er op het einde

...Daardoor vliegt het hele gebouw in de brand.

Dit is - zoals ik al zei- waarschijnlijk van geen enkel belang. De schrijver van de tekst wou hoogstwaarschijnlijk ... "in de fik" zetten. :D

Nils :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

In dit topic kun je foutjes die je aantreft op WikiGTA aan ons doorgeven. Een van de Medewerkers zal de fout dan zo snel mogelijk herstellen. In dit topic graag alleen meldingen van fouten, mocht er discussie over ontstaan, dan graag een apart topic ervoor aanmaken.

Hey, even een vraagje,

Als je nu wat meer informatie vind over bv. de exacte release-datum van een game, mag ik daar dan ook een reactietje voor plaatsen??

Nils

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de volgende link:

http://nl.wikigta.org/wiki/End_of_the_Line..._San_Andreas%29

Staat er een héél erg klein schrijffoutje, ik weet niet of deze van belang is, maar bij "Floor 4" staat er op het einde

...Daardoor vliegt het hele gebouw in de brand.

Dit is - zoals ik al zei- waarschijnlijk van geen enkel belang. De schrijver van de tekst wou hoogstwaarschijnlijk ... "in de fik" zetten. :D

Al kijk ik er onderste-boven naar :cab: .. ik zie niet in wat er fout is. Zoals het er staat is het goed: zowel spelling als grammatica van die zin is pico bello in orde.
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de volgende link:

http://nl.wikigta.org/wiki/End_of_the_Line..._San_Andreas%29

Staat er een héél erg klein schrijffoutje, ik weet niet of deze van belang is, maar bij "Floor 4" staat er op het einde

...Daardoor vliegt het hele gebouw in de brand.

Dit is - zoals ik al zei- waarschijnlijk van geen enkel belang. De schrijver van de tekst wou hoogstwaarschijnlijk ... "in de fik" zetten. :D

Al kijk ik er onderste-boven naar :cab: .. ik zie niet in wat er fout is. Zoals het er staat is het goed: zowel spelling als grammatica van die zin is pico bello in orde.

Ik ga toch met Nilsjeika mee. Het is 'in brand', en niet 'in de brand'. Het moet dus zijn:

Daardoor vliegt het hele gebouw in brand.

Als je me niet gelooft, volg GoogleBattle! dan maar. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...