Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

http://nl.wikigta.org/wiki/Claude

Onder het kopje GTA San Andreas staat het volgend in de laatste alinea:

Merk op dat de naam van Claude niet duidelijk wordt totdat Carl na de eindmissie een telefoontje krijgt van Catalina, waar ze -klaarblijkelijk- midden in een orgasme Claude's naam roept.

Je krijgt na de missie waarin je Sweet ophaald van het politie bureau ook een telefoontje van Catalina waarin ze de naam Claude ook vermeld, ik weet niet meer precies wat ze zegt maar ik heb deze missie een paar uur geleden voltooid en het telefoontje gehoord. :Y

Edit:

Onder het kopje 'Claude's naam' staat het volgende:

Claude's naam werd tot het einde GTA San Andreas nergens ingame genoemd.

Wat dus ook niet klopt. ^_^

Bewerkt: door BoDyLoTioN
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://nl.wikigta.org/wiki/Cherise_Glover

Hierin staat dat Cherise een man is, bij geslacht :]

Ik heb de geslachtsoperatie van Cherise voltooid, ze gaat nu ook op WikiGTA als vrouw verder door het leven. :tu:
**Clauds naam via telefoon.**
Ik kon twee telefoontjes vinden in de scm waarin Clauds naam wordt gebruikt, dat je na Home Coming dat ene telefoontje krijgt kan ik beamen. Zodra ik weet wanneer (eerder of later) dat andere telefoontje met zijn naam plaats vind zal ik het één en ander aanpassen. Zeker is wel dat zijn naam idd al wordt genoemd voor de laatste missie. Bedankt voor het melden. :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Friendships_%28GTA_IV%29

Er staat: Je zal ook nog een Achievement / Trophy krijgen wanneer al je vrienden (ook Roman en Dwayne) minstens 90% graag mogen.

Dit is echter niet zo, want ik had 81% bij Dwayne en tot mijn verbazing kreeg ik toch de trophy.

maar waarom die trophy nou Liberty City (5) heet snap ik ook niet helemaal

Bewerkt: door Mikey cool6
Link to comment
Delen op andere websites

Beide cheats zijn gelijk. Na test is de Health cheat de goede.

De dubbele cheat is verwijderd. Voor de ontbrekende console-cheats heb ik een WikiGTAer met een PlayStation of Xbox nodig, dus die staan nog even open.

San andreas

In de GTA weergave staat dat de goudkoorts in 1869 was,maar dat is in 1849. ;)

De echte Gold Rush van Californië was inderdaad in 1849, maar GTA is een parodie op de werkelijkheid. In de geschiedenis van van San Andreas heeft men het over de "Fool's Gold Rush" die plaatsvond in 1869.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar: http://nl.wikigta.org/wiki/WikiGTA:Vakwerk

Fout: De fout is zegmaar dat er eentje mist. Kijk maar eens bij de Profiel van Jowx en van Thundercover dan zie je die zitten:

2vknqmd.png

Deze twee missen er ;)

Dat is artistieke vrijheid van de medewerkers. De pagina geeft standaard items aan waar medewerkers uit kunnen kiezen, daarnaast zijn ze vrij om zelf nieuwen te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar: http://nl.wikigta.org/wiki/WikiGTA:Vakwerk

Fout: De fout is zegmaar dat er eentje mist. Kijk maar eens bij de Profiel van Jowx en van Thundercover dan zie je die zitten:

2vknqmd.png

Deze twee missen er ;)

Dat is artistieke vrijheid van de medewerkers. De pagina geeft standaard items aan waar medewerkers uit kunnen kiezen, daarnaast zijn ze vrij om zelf nieuwen te maken.

Owwwh... :$ Ok dan weet ik dat ook weer

Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Russische Bratva -GTA IV-

Waar: Michael Faustin groep.

De volgende zin is fout: Jimmy wordt ook door Niko op Hapinnes Island dood geschoten.

Het is Happiness Island. In de zin staat het met één P.

Volgende zin is ook fout:

Waar: Bulgarin groep:

Waar: Hij geeft zijn mannen de opdracht om de diamant te stelen en Niko af te maken. Helaas voor hen weet Niko het samen met Packie te overleven, maar raakt de diamant zoek nadat één van Bulgarins mannen hem in een vuilniswagen gooit.

Fout: (...) mannen hem in een vuilniswagen gooit.

Er zijn twee fouten. Één grammatica fout en een foute wagen.

De wagen waarop de diamant komt te liggen is een van de varianten van de

Flatbed. Dit is een transportwagen en geen vuilniswagen. Ten tweede is de diamant

een het. Omdat het geen mens, dus geen hij of zij is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel degelijk de diamant vermits het niet over het edelgesteente zelf gaat maar natuurlijk over afgewerkte steentjes, zie ook vandale.nl:

di·a·mant 1 het; o zeer hard edelgesteente 2 de; m -en zo’n steen: kostbare ~en
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...