Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pagina waar het om gaat --> Final Destination Alles wat ik post zijn niet echt fouten ,Maar meer fouten in de opbouw van het verhaal

Op deze pagina viel mij iets op. Ik weet het bij de eerste niet zeker ,maar ik vind het nogal kinderachtig klinken het gaat hier om de stukjes ''verklikker'' in het verhaal. Ik denk dat verrader hier beter tot zijn recht komt.

Ik weet ook dat verklikker en verrader hetzelfde zijn alleen klinkt het al een stuk volwasener. naar mijn mening dan. voor de rest vind ik de opbouw van het hele verhaal nogal verwarrend en moest ik het tot 3x lezen om het goed in me hoofd te krijgen van eum.. :Y Daarom quote ik het verhaal en schrijf er de (volgens mij) juiste verhaal onder (wat verandert is zal dikgedrukt aangegeven worden) Niet alles zal wel goed wezen,maar vind dit persoonlijk toch een stuk lekkerde lezen :cya:

Wanneer Niko samen met Dimitri Rascalov in Perestroika binnen gaat zal je zien dat Dimitri geliefd is bij de mensen en zullen velen iets tegen hem zeggen. Dimitri en Niko zullen nu bij Faustin gaan zitten. Dimitri vertelt dat iemand een verklikker is en hen heeft verraden over drugshandel bij de politie, ze weten echter niet wie. Faustin denkt dat het Lenny Petrovic is, maar Dimitri is het daar niet mee eens. Niko zal toch naar Faustin luisteren, want hij is de baas. Je zal dan terug de macht over Niko krijgen. Eerst moet je naar Bohan gaan. Eens daar aangekomen zal je Faustin bellen waarin hij je vertelt waar Lenny zich begeeft: in een metrostation. Rijd naar het metrostation en daar zal er terug een kleine cut scene starten. Niko zal vertellen dat Lenny volgens Faustin een verklikker is, waarna Lenny zal vluchten en z'n bewaker op je zal schieten. De cut scene zal gedaan zijn en er zullen twee metro's (elk in een andere richting) passeren. Je schakelt best eerst de bewaker uit omdat deze een Micro SMG heeft en je snel kan vermoorden. Je kan ook gewoon op hem schieten, zodat hij valt en hij zelf niet meer kan schieten. Ga daarna naar beneden en achtervolg Lenny. Als je snel genoeg bent kan je Lenny schieten wanneer hij van de trap gaat of naar z'n auto loopt maar als je minder snel bent dan zal Lenny in z'n vluchtwagen stappen en wegrijden. Neem dan zelf een auto en schiet op hem. Wanneer je Lenny uiteindelijk hebt vermoord zal de missie geslaagd zijn. Achteraf zal Dimitri je wel nog eens bellen: hij zal je vertellen dat Lenny de zoon was van Kenny Petrovic, een machtige man, en dat die nu waarschijnlijk wraak wil nemen!

Wanneer Niko samen met Dimitri Rascalov in Perestroika binnen gaat zal je zien dat Dimitri geliefd is bij de mensen en zullen velen iets tegen hem zeggen. Dimitri en Niko zullen nu bij Faustin gaan zitten. Dimitri vertelt dat iemand een verrader is en hen heeft verraden over de drugshandel bij de politie, ze weten echter niet wie. Faustin denkt dat het Lenny Petrovic is, maar Dimitri is het daar niet mee eens. Niko zal toch naar Faustin luisteren, want hij is de baas. Je zal dan de macht over Niko terug krijgen. Eerst moet je naar Bohan gaan. Eens daar aangekomen zal je Faustin bellen waarin hij je vertelt waar Lenny zich begeeft: in een metrostation. Rijd naar het metrostation en daar zal er een kleine cut scene starten. Niko zal vertellen dat Lenny volgens Faustin een verrader is, waarna Lenny zal vluchten en z'n bewaker op je zal schieten. De cut scene zal gedaan zijn en er zullen twee metro's (elk in een andere richting) passeren. Je schakelt best eerst de bewaker uit omdat deze een Micro SMG heeft en je snel kan vermoorden. Je kan ook gewoon op hem schieten, zodat hij valt en hij zelf niet meer kan schieten. Ga daarna naar beneden en achtervolg Lenny. Als je snel genoeg bent kan je op Lenny schieten wanneer hij van de trap af gaat of naar z'n auto loopt maar als je minder snel bent dan zal Lenny in z'n vluchtwagen stappen en wegrijden. Neem dan zelf een auto en schiet op hem. Wanneer je Lenny uiteindelijk hebt vermoord zal de missie geslaagd zijn. Achteraf zal Dimitri je wel nog eens bellen: hij zal je vertellen dat Lenny de zoon was van Kenny Petrovic, een machtige man, en dat hij nu waarschijnlijk wraak wil nemen!

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze pagina staat een fout. Het woord 'Krijgt' staat hier dubbel.

Apple-Mac

Aangepast. :tu:
Op deze pagina staat bij Little Jacob staat er shiw en dat moet show zijn
Ook dit is gecorrigeerd. :D
Dodo

Hier staat dat de dodo 1 zitplaats heeft,het zijn er 2. ;) Er stan 2 stoelen in en in SA kan je er in Homie in krijgen. ;)

De dodo in SA heeft er een zitplaats bij gekregen. :tu: Alle drie bedankt voor het melden.
http://nl.wikigta.org/wiki/Snail_Trail_(GTA_San_Andreas)
Je hebt de missie gehaald als beide dood zijn.
Beide > beiden.
Van Dale: >beide< In het vervolg graag zelf even opzoeken voordat je het post; alleen hier posten als iets fout is.
Link to comment
Delen op andere websites

Bij GTA IV cheats staat als je '482 555 0100' belt, krijg je maximum health. Maar je krijgt maximum health, armor en ammo.

SPOILER:

Bovenaan de pagina 'Missieoverzicht' van GTA IV staat er "Michelle" (met aanhalingstekens). Ik neem aan dat daarmee bedoelt wordt dat ze eigenlijk geen Michelle heet, en als je bij die missie bent dan weet je dat waarschijnlijk nog niet. Dus het is beter als de aanhalingstekens weggaan, denk ik.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een foutje gevonden bij de eerste missie van de GTA IV pagina.

Er is namelijk een verkeerd woord gebruikt in die zin lijkt me:

Hij is, zoals je zult zien, erg blij dat je er is.

Ik denk dat dat moet zijn "Hij is, zoals je zult zien, erg blij dat je er bent."

Je vind het op Deze Pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze pagina heb ik een kleine spellingsfoutje gevonden

Jacob en Roman kommen vervolgens naar hem toe en zeggen dat hij gewonnen heeft, en ze nu eindelijk vrij zijn

Apple-Mac

Nog een typ foutje, in de zin: "Wanneer je hebt gekozen om wraak te gaan nemen op Dimitri moe je jezelf naar het grote container schip begeven bij de grens van East Hook en Hove Beach."

Op de pagina: A Dish Served Cold

Ik heb een foutje gevonden bij de eerste missie van de GTA IV pagina.

Er is namelijk een verkeerd woord gebruikt in die zin lijkt me:

Hij is, zoals je zult zien, erg blij dat je er is.

Ik denk dat dat moet zijn "Hij is, zoals je zult zien, erg blij dat je er bent."

Je vind het op Deze Pagina.

Alle drie verbeterd. Bedankt voor het melden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...