Jump to content

Foutje gevonden

PatrickW

Recommended Posts

Random Characters zijn zoals de naam zich vrij vertaald willekeurige mensen die je op straat kan tegenkomen. Over Liberty City verspreid zijn er 11 Random Characters. Hier kunnen er drie bijkomen door bepaalde keuzes die je maakt tijdens enkele missies. Voor het 100% voltooien van GTA IV zijn er echter maar 10 Random Characters nodig, diegene die overbodig zijn staan aangeduid met een zwart kruisje.

De Random Characters staan niet op je radar aangeduid. Je kan dus gebruik maken van het kaartje hieronder, klik op een locatie voor meer informatie. Wanneer je in de buurt van de persoon komt verschijnt er wel een groen icoon van een mannetje op je radar dat het Random Character aanduid. De personen zijn er echter niet 24 uur per dag, dus zal je meestal een tijdstip moeten afwachten waarbij je hen kan vinden. Wanneer je alle missies van de Random Characters hebt voltooid, speel je de Achievement [X360] of Trophy [PS3] "No More Strangers" vrij.

Klikklik voor Random Characters GTA IV pagina

De trophy/achievement speel je vrij door op zijn minst één missie van elke Random Character te hebben gedaan, niet door alle missies te hebben gedaan van de Random Characters (ik heb momenteel nog Jeff III en Brian III openstaan, en heb die trophy al ;))

Outlook Park

Je moet deze keer naar Outlook Park, en dat doe je in stijl. In plaats van de oude en geroeste auto staat er nu een glimmende Huntley Sport met rastakleuren op je te wachten. Stockeer het pakje onder de brug in het park en reken voor een laatste keer af met enkele vijanden. Achter elke hoek staat één vijand, wat inhoudt dat er vier zijn. Schakel eerst de ene kant uit, en schiet vanuit cover de andere twee gangmembers dood. Je krijgt opnieuw $250,=.

Klikklik voor Drug Delivery GTA IV

De Huntley Sport heeft (voor de meeste) geen enkel verband met de Outlook-Drug Delivery. De Huntley heeft alles te maken met 't feit dat deze auto gebruikt wordt in de laatste Drug Delivery. Ik heb deze Delivery's zojuist completed, en mijn laatste was een van de 2 Meadows Park-missies. Bij de laatste Drug Delivery kreeg ik deze Huntley tot mijn beschikking, en niet in de Delivery van Outlook Park

http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_IV%29

Bij de cheat Maximum health, armor en ammunitie, hoort er ook nog bij dat je voertuig ook meteen wordt gemaakt :)

Als je er even op mijn manier over nadenkt, is dit geen fout. Maximum betekent maximaal, maximaal wil zeggen zoveel mogelijk/zoveel als maar kan. Zodra je de cheat uitvoert als je in een auto zit, is het mogelijk om de auto te repareren met de cheat. Maximum health heeft dus waarschijnlijk betrekking op jouzelf én het voertuig waarin je rijdt/vaart/vliegt

Bewerkt: door Wienish
Delen op andere websites

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Timothy

149

• ASPHALT

121

• _KoE_Mzungu

119

• GTA-Sheep

95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klikklik voor Random Characters GTA IV pagina

De trophy/achievement speel je vrij door op zijn minst één missie van elke Random Character te hebben gedaan, niet door alle missies te hebben gedaan van de Random Characters (ik heb momenteel nog Jeff III en Brian III openstaan, en heb die trophy al ;))

Inderdaad, verbeterd! ;)

Klikklik voor Drug Delivery GTA IV

De Huntley Sport heeft (voor de meeste) geen enkel verband met de Outlook-Drug Delivery. De Huntley heeft alles te maken met 't feit dat deze auto gebruikt wordt in de laatste Drug Delivery. Ik heb deze Delivery's zojuist completed, en mijn laatste was een van de 2 Meadows Park-missies. Bij de laatste Drug Delivery kreeg ik deze Huntley tot mijn beschikking, en niet in de Delivery van Outlook Park

Bovenaan de pagina staat het volgende: Opmerking: De volgorde van de Drug Delivery missies is net zoals bij de Assassinations random, wat wil zeggen dat de volgorde die hier gebruikt wordt kan verschillen van die bij jouw.

Waaruit je dus kan afleiden dat het een willekeurige volgorde is en de Huntley Sports enkel bij de laatste delivery beschikbaar is.

http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_IV%29

Bij de cheat Maximum health, armor en ammunitie, hoort er ook nog bij dat je voertuig ook meteen wordt gemaakt :)

Als je er even op mijn manier over nadenkt, is dit geen fout. Maximum betekent maximaal, maximaal wil zeggen zoveel mogelijk/zoveel als maar kan. Zodra je de cheat uitvoert als je in een auto zit, is het mogelijk om de auto te repareren met de cheat. Maximum health heeft dus waarschijnlijk betrekking op jouzelf én het voertuig waarin je rijdt/vaart/vliegt

Inderdaad. :)

Delen op andere websites

[...]
Bovenaan de pagina staat het volgende: Opmerking: De volgorde van de Drug Delivery missies is net zoals bij de Assassinations random, wat wil zeggen dat de volgorde die hier gebruikt wordt kan verschillen van die bij jouw.

Waaruit je dus kan afleiden dat het een willekeurige volgorde is en de Huntley Sports enkel bij de laatste delivery beschikbaar is.

Grappig dat je nu zelf een fout citeert, het is namelijk jou.. :puh: Zonder 'w' dus.

Enkele andere foutjes (?):

Pagina Waar Wat Verbetering
Exotic Exports Eerste alinea, derde regel 'begaat' 'gaat hier om'
Exotic Exports Eerste alinea, op één na laatste regel 'bevind' 'bevindt'
Exotic Exports Kopje tweede alinea 'Senario's' 'Scenario's'
Exotic Exports "South Slopes area", eerste regel 'Het voertuig rijd rond' 'Het voertuig rijdt rond'
Exotic Exports "Outside a project on Chase fucking Point", eerste regel 'Chase Point ligt namelijk op Bohan' 'Chase Point ligt namelijk in Bohan'
Exotic Exports "At a Carwash in Beechwood City", tweede/derde regel 'Gaan rij ... te voorkomen.' 'Rijd heel voorzichtig, om een bezoekje aan de Pay 'n' Spray te voorkomen.'
Exotic Exports "Down some alley in Schottler", eerste regel 'dus wees voorbereidt.' 'dus wees voorbereid.'

Kleine suggestie: misschien om bij de template van GTA IV een klein ankertje bij 'voeding' te plaatsen, zodat hij doorverwijst naar het kopje 'GTA IV'.

@ hieronder: <3 't was overigens ook alleen maar een suggestie ^^

Bewerkt: door VWO-er
Delen op andere websites

Kleine suggestie: misschien om bij de template van GTA IV een klein ankertje bij 'voeding' te plaatsen, zodat hij doorverwijst naar het kopje 'GTA IV'.

Bij de templates van San Andreas en Vice City staan ook geen ankertjes en ook bij de links naar Prostituees zijn er geen ankertjes bij de verschillende GTA's. Aangezien de betreffende pagina's duidelijk zijn ingedeeld, lijkt me het niet echt nodig om er ankertjes voor te plaatsen.

Overige foutjes zijn met liefde verbeterd. :Y

Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Random_Characte...A_IV)#Eddie_Low

Wanneer je tussen 10 uur 's avonds en 4 uur 's ochtends de steeg tegenover autozaak Auto Eroticar bezoekt, zal je een Random Character zien staan [...]

Toevallig ben ik net met de random characters bezig en wachtte ik totdat het 10 uur was.. Ik reed een beetje rondjes en zag het blipje om 20.59. Dus het zal iets tussen 20.45 en 21.00 uur zijn dat je hem kunt vinden.

Delen op andere websites

Op deze pagina staat een foutje -> http://nl.wikigta.org/wiki/Yankee

Er staat een lijst, waar die auto in voor komt ( bijvoorbeeld GTA 3 , VS , SA , IV )

En bij het laatste plaatje staat -> Yankee in GTA San Andreas · Voertuigenlijs '' voor de 2de keer in...

De informatie is ook anders dan de eerste keer.

EN het fotootje is ook anders, en lijkt op GTA IV

Waarschijnlijk hoort waar voor de 2de keer ''Yankee in GTA San Andreas · Voertuigenlijs'' staat, geen GTA SA te staan maar GTA IV ...

Kunt jullie hier even naar kijken ?

Willen jullie me het ook laten weten of dit een fout is of niet... ?

Mvg jovnky

Delen op andere websites

Op de Cheats pagina van GTA IV staat bij de cheat "Verhoog wanted level met 1 ster" een streepje bij Geblokkeerde achievements/trophies.

Wanneer je deze code intoetst krijg je wel degelijk een geblokkeerde trophie, namelijk de "Walk Free" trophie.

Delen op andere websites

Ik heb het even in de .scm opgezocht, en je hebt inderdaad gelijk. Je krijgt $1.500,= in plaats van maar $500,=.

Bedankt voor het melden! :tu:

Okay, graag gedaan.

ps. hoe open je en krijg de .scm file? want ik zou het willen weten :eten:

Bewerkt: door Luk-Lancer
Delen op andere websites

Wikigta:

Death row (Missie VC)

1e zin van de 3e allinea

Wanneer je op weg gaat naar het ziekenhuis in DowntTown, zullen een aantal Comets de achtervolging inzetten.

Er staat DowntTown dat moet met maar 1 t. er komt dus te staan

Wanneer je op weg gaat naar het ziekenhuis in DownTown, zullen een aantal Comets de achtervolging inzetten.

Rinaldootje :tu:

Bewerkt: door Rinaldootje
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...