LukRacer Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Foutje;de Sentinel uit GTA IV is NIET gebaseerd op een BMW M3, maar op een gewone 3-serie. Een M3 moet namelijk roostertjes aan de zijkant hebben . Het hoeft niet helemaal 100% precies te zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Gezien de achterkant ga ik gewoon voor de M3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Link Klik Waar? "Parkerd near a playground in Firefly Projects", 1e zin. Fout "Dit voertuig staat geparkeerd naast een speeltuintje, zoals Burcie al vertelde." Verbetering Moet Brucie zijn. Link Klik Waar? Bij het kopje 'Taken out'. 2e zin. Fout Wanneer je er aankomt blijkt het om een limousine te gaan, onder begeleiding van twee Huntly Sports. Verbetering Het moet natuurlijk 'Huntley' zijn. @Hieronder: Lol, niet eens opgemerkt Bewerkt: 10 januari 2009 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Link KlikWaar? "Parkerd near a playground in Firefly Projects", 1e zin. Fout "Dit voertuig staat geparkeerd naast een speeltuintje, zoals Burcie al vertelde." Verbetering Moet Brucie zijn. Je vergeet er één: 'parked', zonder 'r'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Op deze pagina staat: Biljart glitch: Na het schieten van de biljarter in een willekeurige kroeg kan je niet meer biljarten. Die moet waarschijnlijk neerschiet, doodschieten of iets in die trend zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Er is maar een bar waar je kan poolen, en dat in het Homebrew café. En ik weet niet of dat waar is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Er is maar een bar waar je kan poolen, en dat in het Homebrew café. En ik weet niet of dat waar is. Het gaat hier over GTA: San Andreas, en niet Grand Theft Auto IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ach een ''foutje'' kun je het moeilijk noemen.. Maar je moet ergens over zeuren, dus bij deze: Er is geen vakwerk van ''Deze mederwerker speelt GTA op een SEGA Dreamcast.'' Want GTA2 is/was te verkrijgen voor de SEGA Dreamcast kijk ook hier. Box-Art van de GTA2 op de Dreamcast Bron Tevens bevat de Dreamcast-Pagina geen afbeelding (bij de andere ''console-pagina's'' is dit wel het geval). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Maar je moet ergens over zeurenNee! Je bent absoluut niet verplicht om te posten, laat staan zeuren.Er is geen vakwerk van ''Deze mederwerker speelt GTA op een SEGA Dreamcast.''Tja als er geen medewerker met een dreamcast is is daar ook geen behoefte aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Er is maar een bar waar je kan poolen, en dat in het Homebrew café. En ik weet niet of dat waar is. Het gaat hier over GTA: San Andreas, en niet Grand Theft Auto IV. Dat had ik even niet mee gekregen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Op de pagina Dates (GTA IV) staat bij het profiel van Kate McReary dat zij van kleding uit de 'Russian Shop' houdt. Op de pagina Kate McReary staat echter dat zij van kleding uit de Modo houdt. Dit strookt dus niet met elkaar. Ik weet niet wat het nu wel is: Modo, Russian shop of allebei. Ik denk kledij uit de Modo, aangezien de topicstarter van dit topic aangeeft dat Kate zijn broek, die hij gekocht heeft bij de Russian shop, niet mooi vindt. Bewerkt: 14 januari 2009 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 ik heb een heel klein foutje gevonden net: http://nl.wikigta.org/wiki/Cops_n%27_Crooks daar staat ''zij starten met SMG's, en iin politiewagens.'' met dubbel 'i' bij in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Link Klik! Waar? "Op het terrein staan altijd een Patriot en een Packer geparkeerd en na de missie 'Dildo Dodo' ligt er een Skimmer achter het gebrouw in het water." Foutgebouw is verkeerd gespelt. Verbetering Het moet natuurlijk gebouw zijn in plaats van gebrouw Tis maar een spel foutje maar het staat wel netter als het verbeterd word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Tis maar een spel foutje maar het staat wel netter als het verbeterd word. Verbeterd, bedankt voor het melden. Want ook spelfouten mag je hier melden, daar wordt WikiGTA alleen maar netter van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Nog eentje, deze keer iets sirieuzer: Rusty Donuts, ze zeggen dat het niet gebruikt is. Maar dit is gewoon een interieur voor een uitgaansgelegenheid met een vriendin. Wel gebruikt dus.Kan je ook aangeven met welke vriendin dit was en in wat voor uitgaansgelegenheid je bent geweest? Ben je namelijk niet in de war met het interieur van de Diner?Plaats: Het was in Jays Diner, meest noord-westelijke bolletje, met Barbara.Foto: Waar: Rusty Browns Ring DonutsFout: De naam staat helemaal niet op de ruiten. Waarschijnlijk is dit interieur verwart met deze, want hier staat wél Rusty Browns Ring Donuts op de ruiten. Ik had je ooit via PB laten weten dat ik dit nog eens zou onderzoeken, je hebt me hiervoor ook meerdere malen een herinnering over gestuurd. Nogmaals mijn dank daarvoor. Het grappige is in dit geval is dat bij beide interiors de naam Rusty Brown's Ring Donuts op de ramen staan. Wat dus het totaal aantal interiors wat deze naam zou mogen dragen op drie uitkomt. Één daarvan wordt gebruikt in de openingsscéne van de missie Burning Desire, het exterior van dat pand heet Jim's Sticky Ring - hierdoor heeft dát interior ook deze naam op wikigta. Deze is ook volledig uitgewerkt inclusief automaten en een brandblusser. De andere twee interiors doen in het spel geen dienst als donut-shop, maar dus als Diner. Waarschijnlijk waren ze bij R* te lui om nieuwe interiors te maken speciaal voor de Diners die je alleen te zien krijgt in korte scénes tijdens het daten. Conclusie: het zijn beide Rusty Brown's die als Diner dienst doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.