Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Link Klik

Waar? "Parkerd near a playground in Firefly Projects", 1e zin.

Fout "Dit voertuig staat geparkeerd naast een speeltuintje, zoals Burcie al vertelde."

Verbetering Moet Brucie zijn.

Link Klik

Waar? Bij het kopje 'Taken out'. 2e zin.

Fout Wanneer je er aankomt blijkt het om een limousine te gaan, onder begeleiding van twee Huntly Sports.

Verbetering Het moet natuurlijk 'Huntley' zijn.

@Hieronder: Lol, niet eens opgemerkt :puh:

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ach een ''foutje'' kun je het moeilijk noemen.. Maar je moet ergens over zeuren, dus bij deze: Er is geen vakwerk van ''Deze mederwerker speelt GTA op een SEGA Dreamcast.'' Want GTA2 is/was te verkrijgen voor de SEGA Dreamcast kijk ook hier.

sega-dreamcast.439317.jpg

Cover.gif

Box-Art van de GTA2 op de Dreamcast

Bron

Tevens bevat de Dreamcast-Pagina geen afbeelding (bij de andere ''console-pagina's'' is dit wel het geval).

Link to comment
Delen op andere websites

Op de pagina Dates (GTA IV) staat bij het profiel van Kate McReary dat zij van kleding uit de 'Russian Shop' houdt. Op de pagina Kate McReary staat echter dat zij van kleding uit de Modo houdt. Dit strookt dus niet met elkaar.

Ik weet niet wat het nu wel is: Modo, Russian shop of allebei. Ik denk kledij uit de Modo, aangezien de topicstarter van dit topic aangeeft dat Kate zijn broek, die hij gekocht heeft bij de Russian shop, niet mooi vindt. :)

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Link Klik!

Waar? "Op het terrein staan altijd een Patriot en een Packer geparkeerd en na de missie 'Dildo Dodo' ligt er een Skimmer achter het gebrouw in het water."

Foutgebouw is verkeerd gespelt.

Verbetering Het moet natuurlijk gebouw zijn in plaats van gebrouw

Tis maar een spel foutje maar het staat wel netter als het verbeterd word.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog eentje, deze keer iets sirieuzer: Rusty Donuts, ze zeggen dat het niet gebruikt is. Maar dit is gewoon een interieur voor een uitgaansgelegenheid met een vriendin. :Y Wel gebruikt dus.
Kan je ook aangeven met welke vriendin dit was en in wat voor uitgaansgelegenheid je bent geweest? Ben je namelijk niet in de war met het interieur van de Diner?
Plaats: Het was in Jays Diner, meest noord-westelijke bolletje, met Barbara.

Foto:

RustyDonuts1welgebruikt.jpg

Waar: Rusty Browns Ring Donuts

Fout: De naam staat helemaal niet op de ruiten. Waarschijnlijk is dit interieur verwart met deze, want hier staat wél Rusty Browns Ring Donuts op de ruiten. :Y

Ik had je ooit via PB laten weten dat ik dit nog eens zou onderzoeken, je hebt me hiervoor ook meerdere malen een herinnering over gestuurd. Nogmaals mijn dank daarvoor. :7

Het grappige is in dit geval is dat bij beide interiors de naam Rusty Brown's Ring Donuts op de ramen staan. Wat dus het totaal aantal interiors wat deze naam zou mogen dragen op drie uitkomt. Één daarvan wordt gebruikt in de openingsscéne van de missie Burning Desire, het exterior van dat pand heet Jim's Sticky Ring - hierdoor heeft dát interior ook deze naam op wikigta. Deze is ook volledig uitgewerkt inclusief automaten en een brandblusser. De andere twee interiors doen in het spel geen dienst als donut-shop, maar dus als Diner. Waarschijnlijk waren ze bij R* te lui om nieuwe interiors te maken speciaal voor de Diners die je alleen te zien krijgt in korte scénes tijdens het daten. Conclusie: het zijn beide Rusty Brown's die als Diner dienst doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...