Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waar: hoofdpagina van san andreas.

Wat: Zo is GTA San Andreas de eerste GTA met een variëteit aan luchtvoertuigen.

Verbeterd: Zo is GTA San Andreas de derde GTA met een variëteit aan luchtvoertuigen.

Waar:Bij de missies bij diversen. (Bij san andreas)

Wat: er staat geen challenge in de sportschool bij.

Waarom: Er staat bij spotscholen niet bij dat het niet voor de 100% nodig is.

Bewerkt: door Big-Bad-Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Waar: hoofdpagina van san andreas.

Wat: Zo is GTA San Andreas de eerste GTA met een variëteit aan luchtvoertuigen.

Verbeterd: Zo is GTA San Andreas de derde GTA met een variëteit aan luchtvoertuigen.

Het is natuurlijk maar net afhankelijk bij hoeveel luchtvoertuigen je spreekt van een variëteit aan luchtvoertuigen. SA bevat veruit de meeste en is wat dit betreft ook nog eens behoorlijk gevarieerd. Het aantal in III is nauwelijks gevariëerd te noemen en als je kritisch kijkt naar VC zal al snel tot een beperkt aantal uitkomen, hoofdzakelijk in te delen in de Maverick (3), Sparrow (2) en Hunter als helikopters en met de Skimmer als enige vliegtuig. Uiteraard de speelgoedvliegtuigjes niet meegerekend.
Waar:Bij de missies bij diversen. (Bij san andreas)

Wat: er staat geen challenge in de sportschool bij.

Waarom: Er staat bij spotscholen niet bij dat het niet voor de 100% nodig is.

Er is ook geen challenge in de sportschool, in de sportschool kan je trainen en gevechtstechnieken leren. Als je het over de triatlon hebt moet je maar duidelijker zijn. Overigens staat alles duidelijk beschreven in de 100% checklist. Post in het vervolg duidelijker, alleen fouten en vergeet natuurlijk geen links te plaatsen. Zeker als je onduidelijk bent is een link heel handig. :7
Link to comment
Delen op andere websites

Waar: hoofdpagina van san andreas.

Wat: Zo is GTA San Andreas de eerste GTA met een variëteit aan luchtvoertuigen.

Verbeterd: Zo is GTA San Andreas de derde GTA met een variëteit aan luchtvoertuigen.

Het is natuurlijk maar net afhankelijk bij hoeveel luchtvoertuigen je spreekt van een variëteit aan luchtvoertuigen. SA bevat veruit de meeste en is wat dit betreft ook nog eens behoorlijk gevarieerd. Het aantal in III is nauwelijks gevariëerd te noemen en als je kritisch kijkt naar VC zal al snel tot een beperkt aantal uitkomen, hoofdzakelijk in te delen in de Maverick (3), Sparrow (2) en Hunter als helikopters en met de Skimmer als enige vliegtuig. Uiteraard de speelgoedvliegtuigjes niet meegerekend.
Volgens de Van Dale is een variëteit niets meer en niets minder dan verscheidenheid en wat dat betreft heeft Big-Bad-Boy naar mijn mening gelijk dat het fout is om San Andreas de eerste GTA met een variëteit aan luchtvoertuigen te noemen. We kunnen het heel makkelijk veranderen naar "Zo heeft San Andreas een grote variëteit aan luchtvoertuigen." Op die manier is het een kloppende tekst en is de boodschap volgens mij nog even duidelijk.
Link to comment
Delen op andere websites

Pagina: Pole Position Strip Club

De Pole Position Strip Club kost $30.000,= en wordt na aankoop aangegeven met dit icoon: PolePositionMarker.gif . Na aankoop is de submissie Lap dance beschikbaar. Na voltooiing van deze submissie genereert de Pole Postition tot $4.000,= per dag, en is er achterin de club een tweede privévoorstelling beschikbaar. Wanneer je het bedrijf hebt gekocht verschijnt er buiten, naast de ingang, een safe-icon ( SavePointMarkerGTAVC.gif ).

Pole Postition --> Pole Position

safe-icon --> save-icon

Safe = veilig, save = opslaan

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de San Andreas wagenlijst staat bij de Alpha dat deze gebaseerd is op de Dodge Stealth en de Mitsubishi 300gt, maar 300gt klopt niet, wel de 3000gt ;).
Daar heb ikzelf helaas weinig kijk op...een andere Wiki-medewerker die dat even kan uitzoeken?
*Pole Position-foutjes*
Allebei aangepast, dank voor het melden :)
Link to comment
Delen op andere websites

Kwam net dit tegen op Wikigta, bij de kaart met de vindplaats van de Cropduster. Zou natuurlijk ook weer aan mijn computer kunnen liggen, maar ik dacht; ik meld het maar even.

post-87051-1235486126.jpg

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Huh? Die kaart gaat niet eens zo ver. Bij mij staan er gewoon 2 stipjes, vlakbij Area 51 en 1 onder San Fierro airport. Meer zie ik er niet. Het zal inderdaad wel aan je computer liggen.

Kun je me misschien een plaatje sturen met de bolletjes? Ik wil namelijk wel graag weten wat de locaties zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Huh? Die kaart gaat niet eens zo ver. Bij mij staan er gewoon 2 stipjes, vlakbij Area 51 en 1 onder San Fierro airport. Meer zie ik er niet. Het zal inderdaad wel aan je computer liggen.
Kun je me misschien een plaatje sturen met de bolletjes? Ik wil namelijk wel graag weten wat de locaties zijn.
*KLIK*. Volgende keer gewoon zelf even zoeken op Cropduster in de zoekmachine van WikiGTA. Overigens staat er bij mij ook geen bolletje naast de kaart.
Link to comment
Delen op andere websites

Huh? Die kaart gaat niet eens zo ver. Bij mij staan er gewoon 2 stipjes, vlakbij Area 51 en 1 onder San Fierro airport. Meer zie ik er niet. Het zal inderdaad wel aan je computer liggen.
Kun je me misschien een plaatje sturen met de bolletjes? Ik wil namelijk wel graag weten wat de locaties zijn.
*KLIK*. Volgende keer gewoon zelf even zoeken op Cropduster in de zoekmachine van WikiGTA. Overigens staat er bij mij ook geen bolletje naast de kaart.

Ja, daar heb ik dus niets aan. :duh:

Ik vertelde net dat er bij mij die bolletjes naast de kaart staan, dus die kaart had ik al gevonden. Maar aan die kaart heb ik dus niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...