Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Huh? Die kaart gaat niet eens zo ver. Bij mij staan er gewoon 2 stipjes, vlakbij Area 51 en 1 onder San Fierro airport. Meer zie ik er niet. Het zal inderdaad wel aan je computer liggen.
Kun je me misschien een plaatje sturen met de bolletjes? Ik wil namelijk wel graag weten wat de locaties zijn.
*KLIK*. Volgende keer gewoon zelf even zoeken op Cropduster in de zoekmachine van WikiGTA. Overigens staat er bij mij ook geen bolletje naast de kaart.
Ja, daar heb ik dus niets aan. :duh:

Ik vertelde net dat er bij mij die bolletjes naast de kaart staan, dus die kaart had ik al gevonden. Maar aan die kaart heb ik dus niets.

Excuses, ik had niet goed gelezen...bij deze dan alsnog de afbeelding met locaties van de Cropduster:

cropduster.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kwam net dit tegen op Wikigta, bij de kaart met de vindplaats van de Cropduster. Zou natuurlijk ook weer aan mijn computer kunnen liggen, maar ik dacht; ik meld het maar even.

Dit is een probleem dat bij Internet Explorer opduikt; het zou nu verholpen moeten zijn. Bedankt voor het melden; als er nog meer soortgelijke problemen opduiken hoor ik het graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Kwam net dit tegen op Wikigta, bij de kaart met de vindplaats van de Cropduster. Zou natuurlijk ook weer aan mijn computer kunnen liggen, maar ik dacht; ik meld het maar even.

Dit is een probleem dat bij Internet Explorer opduikt; het zou nu verholpen moeten zijn. Bedankt voor het melden; als er nog meer soortgelijke problemen opduiken hoor ik het graag.

Jep, nu werkt hij weer naar behoren. ^_^

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

heey,

bij de tijdbalk op de wikigta staat bij 1986

Ricardo Diaz wordt vermoord door Tommy en Lance, waarna Tommy Diaz' criminele positie in Vice City overneemt.

mischien een foutje?

het moet Tommy vercetti zijn tog

Link to comment
Delen op andere websites

heey,

bij de tijdbalk op de wikigta staat bij 1986

Ricardo Diaz wordt vermoord door Tommy en Lance, waarna Tommy Diaz' criminele positie in Vice City overneemt.

mischien een foutje?

het moet Tommy vercetti zijn tog

Nee,

Diaz'

' = Zijn

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Primo: gevonden foutjes kunnen worden gepost in het topic "Foutje gevonden" in het WikiGTA-forum. Ik heb je topic bij deze samengevoegd met dit topic.

Secundo: het is goed zoals het er staat. "Tommy" en "Diaz' criminele positie" (merk de apostrof op) zijn twee verschillende begrippen in de zin. Tommy neemt Diaz' criminele positie over.

Link to comment
Delen op andere websites

De pagina van de Chavos klopt ook niet helemaal...

Ten eerste staat bij de beschrijving:

De Dinka Chavos is een een vierdeurs personenwagen in GTA IV.

Dit klopt, maar hierna beginnen de fouten.

Naast de beschrijving staat het volgende:

chavosfout.png

Hier staat dat de Chavos uit GTA SA is, en ik geloof dat de Chavos helemaal niet in SA zit.

Verder staat er nog een fout op de pagina, namelijk onderaan:

chavosfout2.png

Ook hier wordt verteld dat de Chavos uit SA is, terwijl dit niet zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij klopt de prijs van the lost and the damned niet.

Er staat dat hij 15,.. euro kost, maar volgens mij is het 19,20 euro.

Ik ben niet heel zeker dat hij 19,20 kost, maar zeker geen 15,..

Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Heb een foutje gevonden, of in ieder geval, ik kan het niet vinden. Bij GTA: Vice city en dan hidden package 8. De foto is raar en ik kan 'm niet vinden :N Of het puntje op de kaart is verkeerd of ik kan 'm gewoon niet vinden. STel hij is wel goed, zou iemand me dan een uitleg kunnen sturen hoe ik hem krijg? Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Heb een foutje gevonden, of in ieder geval, ik kan het niet vinden. Bij GTA: Vice city en dan hidden package 8. De foto is raar en ik kan 'm niet vinden :N Of het puntje op de kaart is verkeerd of ik kan 'm gewoon niet vinden. STel hij is wel goed, zou iemand me dan een uitleg kunnen sturen hoe ik hem krijg? Alvast bedankt.

Die moet daar toch gewoon te vinden zijn hoor. Maar kijk je wel op het dak van dat gebouw?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Heb een foutje gevonden, of in ieder geval, ik kan het niet vinden. Bij GTA: Vice city en dan hidden package 8. De foto is raar en ik kan 'm niet vinden :N Of het puntje op de kaart is verkeerd of ik kan 'm gewoon niet vinden. STel hij is wel goed, zou iemand me dan een uitleg kunnen sturen hoe ik hem krijg? Alvast bedankt.

Die moet daar toch gewoon te vinden zijn hoor. Maar kijk je wel op het dak van dat gebouw?

Dankje! Ik zat de hele tijd op de grond te kijken, nu heb ik 'm gevonden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...