Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Ik ben niet zeker of dit een foutje is, maar ik denk het wel.

In de missie Lure bij GTA IV staat de volgende zin:

hij is kwaad op je omdat je in de vorige missie (Holland Nights) enkel de baas van de organisatie vermoord hebt en de hoofd luitenant zich ingebunkerd heeft in een appartement en de FIB wilt spreken

Moet die "FIB" niet "FBI" zijn?

Hier staat de missie(klik)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, in GTA IV heet het echt FIB (Federal Investigations Bureau). :)

Als federaal politiebureau is de FBI alom aanwezig in de meeste GTA spellen. Bij wanted level 5 probeert de FBI, in GTA2 de Special Agents genoemd en in GTA IV het Federal Investigation Bureau (FIB), de speler te stoppen. FBI-leden dragen geen kogelvrij vest zoals de SWAT, maar beschikken wel over zwaardere wapens zoals MP5's of M4's. Ze rijden rond in snelle, behendige sedans, of in grote sterke jeeps. De term "fib" die in GTA IV gebruikt wordt is Engels voor "leugen".
Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, in GTA IV heet het echt FIB (Federal Investigations Bureau). :)
Als federaal politiebureau is de FBI alom aanwezig in de meeste GTA spellen. Bij wanted level 5 probeert de FBI, in GTA2 de Special Agents genoemd en in GTA IV het Federal Investigation Bureau (FIB), de speler te stoppen. FBI-leden dragen geen kogelvrij vest zoals de SWAT, maar beschikken wel over zwaardere wapens zoals MP5's of M4's. Ze rijden rond in snelle, behendige sedans, of in grote sterke jeeps. De term "fib" die in GTA IV gebruikt wordt is Engels voor "leugen".

Ow dat wist ik niet. Maar ja, ik zei ook dat ik niet zeker was. Het kon altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al heel wat fouten gezien in LCS die ik nu niet ga noemen, maar dit is toch

wel een erg grote.

In het Missieoverzicht staat dat na Friggin' The Riggin de missie Love & Bullets komt.

Dit is echter Love on the Rocks. Love & Bullets is de missie die je als laatste voor Donald Love doet,

bij zijn Mansion op Shoreside Vale.

Link to comment
Delen op andere websites

Eh, nee.. Het staat zo goed. Love & Bullets volgt op Fringin' the Riggin', het is de missie waarin Donald's limo in een hinderlaag van de Forrelli's beland. Jij moet met Toni vervolgens alle Forelli's neer snipen met een sniper rifle.

De missie Love on the Rocks is de laatste missie op Staunton Island, waarin Donald's geheimen aan het licht komen en Toni het bewijsmateriaal moet vernietigen. De laatste missie van Donald, bij zijn Mansion in Cedar Grove inderdaad, is Love on the Run.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Bitte klicken, en dan naar onderen scrollen bij ''Wist Je Dat''

Wat: Er staat ''Alderney bekend staat als een moeras met power ballads, ordinaire bewoners, dumplekken voor lijken en is genoemd naar een Frans eiland?''.

De fout: Een kleine fout, er staat ''dumplekken'' maar het hoort natuurlijk ''dumpplekken'' te zijn, anders is het plekken waar je dum (?), en het moet plekken waar je dumpt te zijn, dus ''dumpplekken''.

Link to comment
Delen op andere websites

In deze post gaat het alleen maar over de pagina Politie, dus er staat alleen het hoofdstuk aangegeven.


Hoofdstuk: Politie - Politiekorpsen

  • Las Venturas Police Department (LVPD) - LVPD Headquarters staat in Roca Escalante

Fout: Roca Escalante --> Roca Escalante.

Misschien een klein foutje, maar het is er een.


Hoofdstuk: SWAT

Verbeterd


Hoofdstuk: SWAT

De SWAT speelt een belangrijke rol in de GTA spellen, zij zijn vanaf GTA 2 de politie die je achter je aankrijgt bij een wanted level van 4 sterren.

Fout: GTA 2 --> GTA2

Overal op de wiki wordt GTA2 geschreven.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, heeel klein foutje, maarja het staat toch veel mooier als het allemaal goed geschreven is :puh:

Waar: Alderney City, tweede alinea, 5e woord

Wat: Zowel ingame, in de handleding en op de website van GTA IV worden er denigrerende opmerkingen over Alderney gemaakt

De fout: Er staat handleding ipv handleiding

Volgens de zoekfunctie was deze nog niet gevonden.

RoL0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde even reageren op het artikel 'GTA IV'.

Hier staat bij locatie enkel 'Liberty City', terwijl zo'n een derde van het spel zich ook in Alderney City afspeelt.

Aangezien bij 'Grand Theft Auto' ook alle locaties staan beschreven (Liberty City, Vice City & San Andreas), en niet alleen de stad die de grootste rol speelt, vind ik het logisch dat dit ook bij 'GTA IV' moet worden toegepast.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde even reageren op het artikel 'GTA IV'.

Hier staat bij locatie enkel 'Liberty City', terwijl zo'n een derde van het spel zich ook in Alderney City afspeelt.

Aangezien bij 'Grand Theft Auto' ook alle locaties staan beschreven (Liberty City, Vice City & San Andreas), en niet alleen de stad die de grootste rol speelt, vind ik het logisch dat dit ook bij 'GTA IV' moet worden toegepast.

Je hebt het artikel dus duidelijk niet gelezen? Want dan zou je onder Boroughs een linkje naar Alderney tegen zijn gekomen, en anders nog onder "Zie ook". Voor de duidelijkheid; Alderney hoort niet bij Liberty City.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu wordt een GTA:CW missie onder handen genomen, en wel Cash and Burn.


Alles verbeterd, op 1 'stappel' na.

  • Wanneer je 14 stappels in brand hebt gestoken, zullen de laatste vier op je radar verschijnen.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Op The Journey is Aphex Twin (:tu:) te horen. Op WikiGTA staat: Aphex Twin - Selected Ambient Works Vol. II CD2 TRK5. Ik heb toevallig die plaat en het nummer heet B+W Stripes.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...