Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

ik heb nog een foutje gevonden onder het kopje gangs van gta SA staat dat de ballas, de varrio los aztecas, de san fierro rifa, de triads en de da nang thang geen gang voertuig hebben maar de ballas hebben de majestic en de tahoma, de varrio los aztecas vooral de broadway, de san fierro rifa de blade, sabre en stallion, de triads de sultan, elegy en sratum en de da nang thang hebben de buccaneer de previon en de tampa :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onder een gang-car wordt een voertuig bedoeld die alleen door die gang gebruikt worden. Aangezien ook gewone peds gebruik maken van die voertuigen is dus niet echt sprake van gang-cars: geen fout dus. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Onder een gang-car wordt een voertuig bedoeld die alleen door die gang gebruikt worden. Aangezien ook gewone peds gebruik maken van die voertuigen is dus niet echt sprake van gang-cars: geen fout dus. ^_^

OK maar waarom staat er dan dat de los santos vagos een tornado als gang car hebben en het loco syndicate een picador een zr-350 een washington en een broadway? 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

op wikigta staat dat The lost and damned alleen voor XBOX is maar uit mijn bronnen is vermeld:

Dit ik las net op het Playstation Pure Forum dat dit in het PlayStation World Magazine werd vermeld:

Volgens een artikel in het PlayStation World Magazine (PSW) zal de exclusieve Xbox 360 episode voor Grand Theft Auto IV toch op de PlayStation 3 uitkomen. Het magazine beweert dat Microsoft 50 miljoen dollar -25 miljoen per episode- heeft betaald voor zes maanden exclusiviteit. Volgens PSW zal The Lost and Damned op 20 augustus op het PlayStation Network verschijnen.

source:PSonly

Zoals je in het GTA IV forum al duizenden keren kon lezen is dit niet bevestigd door Rockstar Games en dus blijft dit een gerucht...

het is ook nooit bevestigd dat Lost and Damned voor altijd exclusief zal zijn voor de xbox

maarja, laat dat maar zitten...

op wikigta staat ook nog dat je na de exotic exports een huntley sport in rasta kleuren krijgt en dat je daarvoor maar een parkeerplaats voor moet vrijhouden...

Maar dat hoeft niet want nadat ik de exotic exports had gedaan kwam ik die auto altijd tegen rondom Little Jacobs huis en in die gangster wijken...

dus je hoeft helemaal geen parkeerplaatsje vrij te houden :puh:

en je hebt ook een voodoo in die kleuren :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA Chinatown wars staan er een paar easter eggs die ook in gta4 voorkomen maar ze staan niet bij de easter eggs van gta4.

Conjoined Twins, E-Cola, en Anna Rex. Pißwasser weet ik niet zeker maar zou best kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Klik

Fout: Dit doe je door de schiet-knop {A) in te houden en op en neer te rijden om te richten

Verbetering: Fout haakje ;)

Waar: Klik

Fout: De draad die het hoogste volt-percentage aangeeft op je voltmeter moet je doorknippen met het mesje,…

Verbetering: Geen streepje.

Waar: Klik

Fout: Dit om te achterhalen wie het allemachtige zwaard gestolen heeft.

Verbetering: Moet zijn: ‘almachtige’.

Waar: Klik

Fout: Probeer onderweg dezelfde kustwacht-boten te vermijden en zo ongezien mogelijk bij de pier te komen.

Verbetering: Geen streepje.

Waar: Klik

Fout: Hij is gekleed in een wit t-shirt en een blauwe spijkerbroek.

Verbetering: T-shirt ;)

Waar: Klik

Fout: Hij zal proberen er ook te zijn voor je arriveerd.

Verbetering: Het is geen verleden tijd dus, arriveert.

Waar: Klik

Fout: Wees voorbereid op zo'n moment, want als de dealer uit het zicht is is de missie mislukt.

Verbetering: Komma tussen ‘is’ en ‘is’.

Waar: Klik

Fout: Na een een lange rit zal de dealer uiteindelijk stoppen aan zijn schuilplaats.

Verbetering: Eén ‘een’ moet verwijderd worden.

Waar: Klik

Fout: Wanneer hij dood is is de missie geslaagd!

Verbetering: Komma tussen ‘is’ en ‘is’.

Waar: Klik

Fout: Pas wanneer beide signaalsterkes maximaal zijn kan je een deeltje van het dossier ophalen.

Verbetering: Moet zijn: signaalsterktes

Link to comment
Delen op andere websites

Fout: (Jim Fitzgerald) In de politiedatabase van GTA IV kan je Jim, net als vele andere leden van The Lost terugvinden en staat er naast zijn naam deceased, wat wil zeggen dat hij gestorven is. Het is mogelijk dat Jim in The Lost and Damned het leven laat.

Dit klopt van geen kanten. in de missie Museum Piece van Ray Boccino neemt Johnny al het geld mee. Dit was eigenlijk voor de baas van Ray, Jimmy Pegorino. Ray wil het geld echter terug van The Lost, en laat Niko Jim Fitzgerald en een andere biker vermoorden in No Way on The Subway. Dit kun je controlleren door de gekleurde biker als laatste neer te vlammen. Dan heb je de tijd naar zijn gezicht en Jack te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog 2 fouten gevonden bij de informatie over de Monster Bug.

De foute zinnen: De Monster Bug is monstertruck in Grand Theft Auto. De wagen is in principe een gewone Bug me enorme wielen.

De goede zinnen: De Monster Bug is een monstertruck in Grand Theft Auto. De wagen is in principe een gewone Bug met enorme wielen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog 2 fouten gevonden bij de informatie over de Monster Bug.

De foute zinnen: De Monster Bug is monstertruck in Grand Theft Auto. De wagen is in principe een gewone Bug me enorme wielen.

De goede zinnen: De Monster Bug is een monstertruck in Grand Theft Auto. De wagen is in principe een gewone Bug met enorme wielen.

Aangepast, bedankt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een gevonden, op de pagina van de Ambulance.

Foute zin: Vanaf GTA III t/m GTA Vice City Stories is het mogelijk om Paramedic-missies met een Ambulance te doen.

Dit is fout, want in GTA Chinatown Wars kun je ook weer Paramedic doen.

Tekst aangepast. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Pagina: http://nl.wikigta.org/wiki/Verwijzingen_na...uto_serie#Films

Fout: Er mist een film

Verhelpen: Er zit een stuk van GTA in de film Meet the Spartans een parodie op 300. Hier zit ook een stukje GTA:SA in.

Ik herken het aan wat je letterlijk op de buik van de hoofdrolspeler ziet staan in een stukje.... In het SA Font staat dit 'SanAndreas' En het is echt ook precies GTA. Zie deze video voor dat stukje wat ik bedoelde ^^

Je ziet duidelijk dat het GTA is.... Ja toch? _O_

// Zammy

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...