Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen! :cya:

Ik heb een foutje gevonden bij de de cheats van GTA San Andreas voor de PlayStation 2.

Het foutje is: de cheat voor de "Hotring Racer 2" doet het niet, als ik die cheat invoer, gebeurt er niets; er ontbreken volgens mij een paar "toetsen".

Hopelijk weet iemand wat er mis mee is. (Misschien ligt het aan mijn PlayStation 2???)

Alvast succes met het probleem opzoeken!!! :D:tu:

Bewerkt: door GTA_153
  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Timothy

149

• ASPHALT

121

• _KoE_Mzungu

119

• GTA-Sheep

95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Op de pagina van de NRG-500 staat:

Op de motor staat het nummer 46, wat het racenummer van de Moto GP racer Valentino Rossi was.

Maar Valentino Rossi rijd nog steeds GP, en nog steeds onder dit nummer. Dus ''was'' zou vervangen moeten worden door ''is''.

Op de motor staat het nummer 46, wat het racenummer van de Moto GP racer Valentino Rossi is.

Deze foto als bewijs:

valentino-rossi-yamaha.jpg

Misschien is het iets om deze foto ook op de pagina te zetten? Als verglijking? Of moet dit weer gepost worden in de ideeënbus? :duh:

Groeten Dotz! :cya:

Geplaatst:
Op de motor staat het nummer 46, wat het racenummer van de Moto GP racer Valentino Rossi was.

Maar Valentino Rossi rijd nog steeds GP, en nog steeds onder dit nummer. Dus ''was'' zou vervangen moeten worden door ''is''.

Op de motor staat het nummer 46, wat het racenummer van de Moto GP racer Valentino Rossi is.

Deze foto als bewijs:

[Plaatje]

Misschien is het iets om deze foto ook op de pagina te zetten? Als verglijking? Of moet dit weer gepost worden in de ideeënbus? :duh:

Verbeterd, foto zal niet lukken. Daar liggen rechten op.

Geplaatst:

Fout: Bij de Engine page.

klik

Ik weet niet of het bij andere ook zo is, maar ik kan rechts op bewerk klikken. Als ik daar op klik wordt ik doorgeleid naar een andere pagina waar staan, Sorry, deze pagina bestaat nog niet. :bonk:

Misschien moeten jullie die bewerk knop weg halen?

Geplaatst:
Fout: Bij de Engine page.

klik

Ik weet niet of het bij andere ook zo is, maar ik kan rechts op bewerk klikken. Als ik daar op klik wordt ik doorgeleid naar een andere pagina waar staan, Sorry, deze pagina bestaat nog niet. :bonk:

Misschien moeten jullie die bewerk knop weg halen?

De Bewerk-knop staat daar voor WikiGTA medewerkers, zo kunnen ze die kop op de pagina bewerken. Het is dus ook de bedoeling dat niet-medewerkers de pagina niet kunnen bewerken. Zo'n Bewerk-knop staat wel op meerdere pagina's, en hoeft niet speciaal weggehaald te worden, maar omdat jij het bent haal ik 'm hier wel even weg. ^^

Geplaatst:

Deze foto als bewijs:

[Plaatje]

Verbeterd, foto zal niet lukken. Daar liggen rechten op.

Jammer, maar is dat zo streng? Geen flauw idee van.. Maar ik zal niet offtopic gaan :sst: .. en speur verder naar foutjes.. ^_^

Geplaatst:

Kijk hier eens, er staat bij hints en tips:

Hints en tips

De taxi van Curly komt niet op de radar, zorg dus dat je hem in het oog houdt.

Je kunt de spook-o-meter ontwijken door zelf een taxi te pakken en voor de eigenlijke taxi te gaan staan. Curtly zal in jouw taxi stappen omdat deze dichterbij is, waarna je hem zelf naar de haven kunt brengen.

Er staat Curtly i.p.v. Curly (Bob), maar Curtly is iemand heel anders.. Maar waarschijnlijk gaat het hier om een knullig typfoutje.

En Chico staat niet op deze lijst. Maar daar zou hij wel moeten staan! :Y

Geplaatst:

Nóg 'n fout!

Op deze pagina staat het volgende:

In Grand Theft Auto IV voor de PC heb je de mogelijkheid om je eigen muziek toe te voegen aan het radio systeem. Je beschikt dan over een persoonlijk radiosysteem die de naam Independence FM heet. Deze zender ondersteunt .MP3, .WMA en .M4A-muziekbestanden, voor .M4A bestanden heb je echter QuickTime of iTunes nodig en voor alle bestanden mag er geen kopieerbeveiliging op zitten. Deze muziekbestanden plaats je in de map (Mijn) Documenten\Rockstar Games\GTA IV\User Music. Wanneer je weinig harde schijf geheugen hebt kan je ook gewoon een snelkoppeling van je muziekmap of snelkoppelingen van je muzieknummers toevoegen in de map. Nadat je de de muziekbestanden in de juiste map hebt geplaatst moet je eerst een scan doen, dit doe je door op Quick Scan of Complete Scan' te klikken in het Audio-menu. Je kan ook de Auto Scan aanzetten, dan zal er bij het opstarten van het spel een automatische scan gebeuren.

Opties in het menu Audio

[...]

Dit:

die de naam Independence FM heet
klopt niet, het is grammaticaal incorrect. Er zijn verschillende alternatieven, nl.:
dat de naam Indepence FM draagt
dat Indepence FM heet
namelijk Indepedence FM

Ik zou er nog meer kunnen bedenken, maar ik neem aan dat jullie hiermee uit de voeten kunnen?

die de naam Independence FM heeft

Had je daar al aan gedacht? Moet alleen dan wel dat ipv die. :)

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst:
die de naam Independence FM heeft

Had je daar al aan gedacht? Moet alleen dan wel dat ipv die. :)

Nog niet aan gedacht nee.. Maar het was iig niet goed wat er stond.. ^_^

Van GTA III bestaan er toch 2 verschillende versies van de boxart, waarom staat de alternatieve versie er niet op :?

Edit: heb de alternatieve boxart ingegescand:

post-114284-1247563269_thumb.jpg

Bewerkt: door BV_1993
Geplaatst:
Van GTA III bestaan er toch 2 verschillende versies van de boxart, waarom staat de alternatieve versie er niet op :?

idd. je hebt gelijk.. :duh:

Nog een foutje: het laatste lijntje van de tabel loopt niet door, tenminste niet bij GTA:London '61. Kijk maar eens hier!

Waar: Hier

Wat:

In de tekst staat:

De FBI Truck is een panterwagen van de FBI in GTA San Andreas, alhoewel de wagen nergens ingame gebruikt is. Het voertuig is alleen te verkrijgen met een trainer. Met de FBI Truck kunnen ook de Vigilante missies gedaan worden.

Dat moet natuurlijk Pantserwagen zijn.

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

idd. je hebt gelijk.. :duh:

Nog een foutje: het laatste lijntje van de tabel loopt niet door, tenminste niet bij GTA:London '61. Kijk maar eens hier!

Ik snap niet wat je bedoelt hoor, kan je niet wat duidelijker zijn?

Waar: Hier

Bedankt, verbeterd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...