NickyHendriks Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Pagina: http://nl.wikigta.org/wiki/Verwijzingen_na...uto_serie#FilmsFout: Er mist een film Verhelpen: Er zit een stuk van GTA in de film Meet the Spartans een parodie op 300. Hier zit ook een stukje GTA:SA in. Ik herken het aan wat je letterlijk op de buik van de hoofdrolspeler ziet staan in een stukje.... In het SA Font staat dit 'SanAndreas' En het is echt ook precies GTA. Zie deze video voor dat stukje wat ik bedoelde ^^ Je ziet duidelijk dat het GTA is.... Ja toch? // Zammy Ik wacht al een tijdje op antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 http://nl.wikigta.org/wiki/Freefall_%28GTA_San_Andreas%29 Bij 'Tips' staat het tweede vierkantje iets meer naar rechts dan de andere twee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 @Bayside: Dat hoort volgens mij, omdat de tweede tip te maken heeft met de eerste. Pagina: PDA (GTA Chinatown Wars) Vanuit daar kun je velen dingen regelen, zoals wapens bestellen, instellingen wijzigen, opslaan, en nog veel meer. velen --> vele Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 @Bayside: Dat hoort volgens mij, omdat de tweede tip te maken heeft met de eerste.Correct, dus geen fout.Pagina: PDA (GTA Chinatown Wars)Vanuit daar kun je velen dingen regelen, zoals wapens bestellen, instellingen wijzigen, opslaan, en nog veel meer.velen --> veleDie hele pagina even nagelopen, ook deze fout is eruit gehaald. Bedankt voor het melden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maglev Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Bij http://nl.wikigta.org/wiki/Sabre_GT De Declasse Sabre GT lijkt door zijn een opgevoerde versie van de Sabre in GTA IV te zijn, maar hij heeft een geheel ander uiterlijk. Klopt volgens mij niet helemaal Of het is anders wel vaag. Het moet volgens mij 'door zijn naam' zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Bij http://nl.wikigta.org/wiki/Sabre_GTDe Declasse Sabre GT lijkt door zijn een opgevoerde versie van de Sabre in GTA IV te zijn, maar hij heeft een geheel ander uiterlijk. Klopt volgens mij niet helemaal Of het is anders wel vaag. Het moet volgens mij 'door zijn naam' zijn. Inderdaad, verbeterd. Bedankt voor het melden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
linux-or-unix Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Hallo iedereen, een tijdje geleden had ik hetgene hieronder gepost, graag heb ik daar een reactie op, dank je! ________________________________________________________________________________ Hallo iedereen! Ik heb een foutje gevonden bij de de cheats van GTA San Andreas voor de PlayStation 2. Het foutje is: de cheat voor de "Hotring Racer 2" doet het niet, als ik die cheat invoer, gebeurt er niets; er ontbreken volgens mij een paar "toetsen". Hopelijk weet iemand wat er mis mee is. (Misschien ligt het aan mijn PlayStation 2???) Alvast succes met het probleem opzoeken!!! Dit bericht is bewerkt door GTA_153: 6 Jul 2009, 15:36:28 -------------------- mzzl, GTA_153! Grand Theft Auto III is zo funny! Bewerkt: 18 juli 2009 door GTA_153 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Hopelijk staat er nu wel de goede code voor de Hotring Racer 2. Bedankt voor de herinnering. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maglev Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Foutje! Bij: http://nl.wikigta.org/wiki/Rocket_launcher Gebruik De rocket launcher vuurt granaten af die met grote kracht ontploffen wanneer ze hun doelwit raken. Dit maakt de raketwerper het ideale wapen om voertuigen op te blazen, maar ook tegenover voetgangers heeft het wapen een vernietigende kracht. In Grand Theft Auto en GTA London vatten voetgangers die te dicht bij de explosie staan vlam, en vanaf GTA III worden omstanders door de drukgolf omver geworden. In GTA2 is het mogelijk om voetgangers te lanceren met een welgemikt schot. Pas wel op bij het afvuren van een granaat, zodat je niet jezelf opblaast! Klopt niet helemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Het stokje wijst nu naar beneden. Bedankt voor het melden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Waar: No. 1 (GTA IV) Wat: In het sjabloontje staat bij de pijl beneden van ''no. 1'' ''Stevie's Car Theft''. Echter, op Stevie's Car Theft de pagina zelf staat dat Brucie pas na de missie Smackdown belt voor Stevie's Car Theft. Wat is het nou - unlock je de zijmissie na Smackdown of na No. 1? ---- Waar: Wistjedatjes van deze week op de hoofdpagina Wat: Er staat dat een nieuwe GTA (Chinatown Wars) aangekondigd is, die is inmiddels al gereleased. Bewerkt: 19 juli 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Beide zijn nodig voor Stevie's Car Theft. Wist je datje is weer up-to-date. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Van GTA III bestaan er toch 2 verschillende versies van de boxart, waarom staat de alternatieve versie er niet op Edit: heb de alternatieve boxart ingegescand: Ik denk dat dit de originele versie is van het spel en dat de versie op Wikigta later uitgekomen is. Ik wacht al een tijdje op antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daffy Duck Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Bij de Ferry staat bij het tabel Ferry in GTA Vice City Stories. Dat moet Ferry in GTA Liberty City Stories zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Bij de Ferry staat bij het tabel Ferry in GTA Vice City Stories. Dat moetFerry in GTA Liberty City Stories zijn. Inderdaad, aangepast. Bedankt voor het melden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.