Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Bij de lijst van overheidsvoertuigen mist het voertuig dat je in de missie Tunnel of Death(GTA IV) moet stelen. Als je hem op je parkeerplaats zet en de missie failt kan je hem namelijk gebruiken. Je kan er zelf vigilante missies mee doen. Volgensmij heet ie iets van, LCPD inmate transport.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb een vraag over stevie's car theft (gta 4) er staat dat de

submissie verkrijgbaar word na de missie ''smackdown''

maar ik kreeg hem pas na de missie ''a long way to fall'' met daarvoor al de smackdown missie

is dit verkeerd onderzocht? of had ik gewoon langer moeten wachten?

oh ja en alweer bij het kopje gangs (gta 4) er staat dat ze geen gang auto

hebben maar zo als ik al eerder zij hebben ze een rood met goude

cavalcade en een rood met goude primo :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar?: http://nl.wikigta.org/wiki/Juju_Scramble_%28GTA_Vice_City%29

Wat?: Ga naar pakketje drie, zet je auto in de richting van Unique Stunt Jump 5, pak het pakketje.

Verbetering: Ga naar pakketje drie, zet je auto in de richting van Unique Stunt Jump 17, pak het pakketje.

Waarom?: USJ 5 is op het airport. usj 17 is die met dat steegje.

Link to comment
Delen op andere websites

het laatste lijntje van de tabel loopt niet door, tenminste niet bij GTA:London '61. Kijk maar eens hier!

Internet Explorer-gebruiker, nietwaar? Hoe dan ook, het zou nu opgelost moeten zijn.

Van GTA III bestaan er toch 2 verschillende versies van de boxart, waarom staat de alternatieve versie er niet op :?

Er zijn zelfs meer dan twee covers voor GTA III. De versie die op WikiGTA staat is de originele cover zoals die bij de release in Amerika gebruikt is. De versie die jij bedoelt werd vooral in Europa gebruikt, al kun je beide versies tegenkomen. Overigens is de Europese cover al geruime tijd hier op WikiGTA te vinden, tussen de andere covers.

Tevens wat andere foutjes gecorrigeerd, bedankt iedereen. De GTA IV-zaken laat ik aan de kenners over.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Luis Lopez

Foute zin: Niko weet in opdracht van Gerald McReary Gracie Ancelotti de dochter van baas Giovanni te kidnappen.

Goede zin: Niko weet in opdracht van Gerald McReary Gracie Ancelotti, de dochter van baas Giovanni, te kidnappen.

Er moet een komma tussen ;).

Foute zin: Inderdaad Luis wordt snel even getoond wanneer de camera zich naar boven begeeft.

Goede zin: Inderdaad, Luis wordt snel even getoond wanneer de camera zich naar boven begeeft.

Ook hier mist een komma.

Waar: Spanish Lords

Foute zin: Tot de gang behoren onder meer Manny Escuela en Lyle Rivas, die door Niko in opdracht van Brucie wordt vermoord.

Manny Escuela is een ex gang member, en is dus geen lid meer.

Waar: Triads

Foute zin: De eerste, onder leiding van Hsin Jaoming, die opereert vanuit China.

Uum, wtf? Hsin Jaoming woont gewoon in Liberty City?

Waar: Triads in GTA Chinatown Wars

Foute zin: De bewijzen die aan zouden tonen dat Zhou Ming en Chan Jaoming "ratten" zouden zijn, blijkt vals.

Bewijzen is meervoud, dus moet ''blijkt'' ''blijken'' worden.

Waar: Triads Voertuig

Hier staat de Hellenbach GT. Terwijl het een gewone paarse Hellenbach is.

Waar: GTA Chinatown Wars Missie Yu Jian.

Foute zin: Zijn oom is daar niet blij mee, omdat hij het zwaar cadeau wilde geven aan zijn leider Hsin Jaoming, welke hem dan waarschijnlijk leider van de Triads had gemaakt.

Zwaar moet zwaard zijn.

Waar: Porsuit Farce.

Foute zin: Daar zal hij je vertellen dat de baas Hsin Jaoming boos is, omdat hij het zwaard "Yu Jian" gestolen is.

Hij moet uit de zin worden verwijdert.

Waar: The Wheelman

Foute zin: Je krijgt ongeveer 6 in-game uren om 3 auto's op te halen en naar de garage in Boabo te brengen.

Boabo moet BOABO zijn.

Waar: Raw Deal

Foute zin: Chan heeft een deal weten op te zetten met een oud vijand van de Triads.

Oud moet oude zijn.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Pagina: http://nl.wikigta.org/wiki/Verwijzingen_na...uto_serie#Films

Fout: Er mist een film

Verhelpen: Er zit een stuk van GTA in de film Meet the Spartans een parodie op 300. Hier zit ook een stukje GTA:SA in.

Ik herken het aan wat je letterlijk op de buik van de hoofdrolspeler ziet staan in een stukje.... In het SA Font staat dit 'SanAndreas' En het is echt ook precies GTA. Zie deze video voor dat stukje wat ik bedoelde ^^

Je ziet duidelijk dat het GTA is.... Ja toch? _O_

// Zammy

Ik wacht al een tijdje op antwoord :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een foutje ondekt bij de forumkronieken. Er staat ''Jay; registreert'' op de datum 5 januari, terwijl dat bij de datums van oktober staat. En dat nog niet eens, want Jay; is op 1 december geregistreert, dus er heeft duidelijk iemand zitten slapen.

30851363.png

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, maar tel jij echt elf? Het zijn er toch echt tien hoor :puh: Heb je één dubbel geteld? :puh: 4+3+3=10 :puh:

Oh mijn excuus, m'n internet browser was een beetje raar aan het doen waardoor ik 2x hetzelfde plaatje zag. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Wist je dat.

Wat: Er een nieuwe GTA is aangekondigd?

Verbetering: Er een nieuwe Downloadable Content voor GTA IV is aangekondigd?

The ballad of Gay tony is geen Gloed nieuwe GTA. Het is meer een uitbreiding voor GTA IV

je hebt well gelijk maar als er staat er is een nieuwe gta aangekondigt is het meer aantrekkelijk

dan er is een nieuwe gta IV downloadable content aangekondigt omdat sommige mensen geen gta 4

hebben en de pagina minder views krijgt. schnappie? :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt well gelijk maar als er staat er is een nieuwe gta aangekondigt is het meer aantrekkelijk

dan er is een nieuwe gta IV downloadable content aangekondigt omdat sommige mensen geen gta 4

hebben en de pagina minder views krijgt. schnappie? :dans:

Wat boeien die views nou :7

edit:

Ergens vind ik dit wel een 'nieuwe' GTA, aangezien dit een uitbreidingspakket is van GTA4. Same goes for Lost and Damned.

Bewerkt: door Mr. Sugo
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een foutje in wikigta 4 gevonden

Niko zal Luca naar de diamanten vragen waarop Luca zal er vandoor zal gaan. dit staat hier

'niko zal luca naar de diamanten vragen waarop luca gaan zal er vandoor gaan

moet dit niet zijn er vandoor zal gaan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...