Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb een foutje in wikigta 4 gevonden

Niko zal Luca naar de diamanten vragen waarop Luca zal er vandoor zal gaan. dit staat hier

'niko zal luca naar de diamanten vragen waarop luca gaan zal er vandoor gaan

moet dit niet zijn er vandoor zal gaan

je moet de laatste zin ook lezen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Klik, kopje: Politiekorpsen

Fout:• Los Santos Police Department (LSPD) - LSPD Headquarters staat op Pershing Square. Frank Tenpenny, Eddie Pulaski, Jimmy Hernandez en Ralph Pendelbury zijn allevier gestationeerd in de LSPD en zijn allevier lid van C.R.A.S.H.. Tenpenny en Pulaski misbruiken hun positie dikwijls en maken Hernandez medeplichtig aan hun corrupte praktijken. Ze dwingen Hernandez om Pendelbury te vermoorden en gebruiken de gangwars in Los Santos voor hun eigen gewin.

Verbetering: Het moet zijn; 'alle vier'.

Waar: Klik, kopje: Politie

Fout: In GTA Vice City en GTA Liberty City Stories beschikt de polite ook over spijkermatten om je banden te laten klappen.

Verbetering: Dat moet natuurlijk 'politie' zijn.

Meer fouten niet gevonden tot nu toe, mijn complimenten!

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze pagina:

http://nl.wikigta.org/wiki/Pager

Staat de volgende zin:

De pager komt maar liefst in vijf van de elf GTA's voor!

Maar ik tel eigenlijk 12 GTA's, of 14 als je GTA IV The Lost And Damned & Ballad of Gay Tony er ook bijrekent.

Ook op deze pagina:

http://nl.wikigta.org/wiki/Gtaforum

Staat de volgende zin die inmiddels eigenlijk aangepast moet worden (want nu is Ballad of gay tony de toekomstige GTA):

Ook de classic GTA's en het aangekondigde GTA Chinatown Wars hebben hun eigen fora.
Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Waar: Wist je dat.

In de WJD van deze week staat er

  • GTA IV is aangekondigd voor de pc?

Uhmm is dat niet een beetje oud.

Ik denk dat de Wikigta crew een beetje lui aan het worden is en maar WJD van vroeger overkopieerd terwijl er genoeg goede WJD worden genoemd in het Wist je dat suggestie topic

Link to comment
Delen op andere websites

dit staat op wikigta bij CTW de missie carpe diem

Kenny denkt DAT DAT een busje Zich in Liberty City bevindt, mogelijk Yu Jian voldaan Zich mee Draagt. Hij Vraagt je van je het busje zult onderscheppen en of je wilt kijken van het wel degelijk geen busje leeg is. Rij naar de rode stip doe, dit is het busje DAT Moet je onderscheppen. Eenmaal bij het busje in de buurt gekomen, moet je deze tot stoppen dwingen zonder deze daadwerkelijk te beschädigen. De meest makkelijkere Manier is met je Huidige auto precies voor het busje te stoppen Zodat deze enorme komt te zitten. Vervolgens de macht over het stuur over Nemen zonder te veel gezondheid kwijt te raken en dan zo snel mogelijk weg te rijden. Op naar Kenny's warenhuis ontmoette DAT busje!

bijzonder veel fouten

Link to comment
Delen op andere websites

Wat? Werk eens harder? Je wilt niet weten wat er allemaal gebeurd man, en hoeveel werk het kost. Er zijn meer dan 5000 pagina's, en daarmee een van de grootste GTA informatie sites. En dan zeg jij dat we harder moeten werken? Nou, maar zelf een site, en ik ben benieuwt of je volgende maand alles af hebt. Want dat moet natuurlijk wel! Hard werken!

Slaat helemaal nergens op ;) We doen het z o snel mogelijk, en daarmee moet je blij zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Piepklein foutje, ik weet niet echt of het het verbeteren waard is :7

Op deze pagina staat dat GTAGames.nl de 11 na grootste forum community van Nederland is, alleen dat is ondertussen al gedaalt naar de 12 :7

Ow, ik had het verkeert gelezen Sorry! :$

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...