Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

Niet een foutje, maar meer een aanvulling op de Warehouse Raid pagina.

Na het voltooien van de missie Kenny Strikes Back krijg je de melding dat je wanneer je maar wilt het warenhuis van de Spanish Lords op Bohan opnieuw kunt beroven. Wanneer je het warenhuis terug hebt gevonden, moet je net als in bovenstaande missie het slot van het hek forceren. Dit doe je door eerst met je stylus op het slot te slaan en vervolgens de draden te verbinden. Zoals je wel had verwacht zullen de Spanish Lords je niet zomaar hun 'goederen' laten stellen, op het terrein is bewaking aanwezig. Schiet deze lichtbewapende bewakers neer en stap in de Burrito. Nu moet je op weg gaan naar je dichtstbijzijnde afgesloten safehouse. Op je weg hierheen zullen de Spanish Lords de achtervolging op je inzetten. Beuk hun wagen aan de kant en voer eventueel een drive-by uit als het busje zware schade heeft opgelopen. Aangekomen bij het safehouse moet je het busje in de gele marker parkeren. Snij nu het paneel van het dashboard open om te kijken of er drugs in zitten verstopt. Als dit het geval is heb je geluk, is dit niet het geval, dan heb je pech. Hoe dan ook, nadat je gekeken hebt wat je beloning is, is de missie geslaagd.

Deze lichtbewapende bewakers veranderen in de loop der tijd. Hoe vaker je Warehouse Raid doet, hoe sterker je tegenstanders worden en hoe sterker de wapens zijn die ze bij zich dragen. Misschien is het handig om dat erbij te plaatsen.

Verder bij de laatste zin over de drugs. Ik geloof dat je altijd drugs steelt. Of ik heb ontzettend veel geluk, maar ik heb nog geen 1 keer niets gevonden en ik overval Warehouse Raid zeer regelmatig. Ik meende gelezen te hebben op gtaforums dat je altijd drugs steelt. Maar ik kan ernaast zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet een foutje, maar meer een aanvulling op de Warehouse Raid pagina.
Na het voltooien van de missie Kenny Strikes Back krijg je de melding dat je wanneer je maar wilt het warenhuis van de Spanish Lords op Bohan opnieuw kunt beroven. Wanneer je het warenhuis terug hebt gevonden, moet je net als in bovenstaande missie het slot van het hek forceren. Dit doe je door eerst met je stylus op het slot te slaan en vervolgens de draden te verbinden. Zoals je wel had verwacht zullen de Spanish Lords je niet zomaar hun 'goederen' laten stellen, op het terrein is bewaking aanwezig. Schiet deze lichtbewapende bewakers neer en stap in de Burrito. Nu moet je op weg gaan naar je dichtstbijzijnde afgesloten safehouse. Op je weg hierheen zullen de Spanish Lords de achtervolging op je inzetten. Beuk hun wagen aan de kant en voer eventueel een drive-by uit als het busje zware schade heeft opgelopen. Aangekomen bij het safehouse moet je het busje in de gele marker parkeren. Snij nu het paneel van het dashboard open om te kijken of er drugs in zitten verstopt. Als dit het geval is heb je geluk, is dit niet het geval, dan heb je pech. Hoe dan ook, nadat je gekeken hebt wat je beloning is, is de missie geslaagd.

Deze lichtbewapende bewakers veranderen in de loop der tijd. Hoe vaker je Warehouse Raid doet, hoe sterker je tegenstanders worden en hoe sterker de wapens zijn die ze bij zich dragen. Misschien is het handig om dat erbij te plaatsen.

Verder bij de laatste zin over de drugs. Ik geloof dat je altijd drugs steelt. Of ik heb ontzettend veel geluk, maar ik heb nog geen 1 keer niets gevonden en ik overval Warehouse Raid zeer regelmatig. Ik meende gelezen te hebben op gtaforums dat je altijd drugs steelt. Maar ik kan ernaast zitten.

Ik geef je volledig gelijk als je zegt dat de wapens versterken naarmate je de Warehouse Raid zijmissie meer en meer speelt. Alleen kan ik je wel uit ondervinding vertellen dat het wel degelijk mogelijk is dat er niets in het busje zit wanneer je het gestolen hebt.

Bedankt voor de inbreng.

Link to comment
Delen op andere websites

Johnny Klebitz begint weer in een cutscene de portier uit te lokken. Hij beledigt hem, maar dit keer serveert de portier ook een goed geplaatste opmerking terug. Johnny wordt naar Stubbs gebracht, die in de sauna zit. Stubbs vertelt Johnny dat hij een aantal opgepakte criminelen moet zien te bevrijden tijdens hun transport van het politiebureau in Leftwood, Alderney naar de Alderney State Correctional Facility.

Als je arriveert bij de Alderney State Correctional Facility begint een cutscene waarbij je ziet hoe de gevangenen de bus in worden geleidt. Je moet controle over zien te nemen van de agenten over de Prison Bus. Alle agenten om de bus heen moeten uitgeschakeld worden, en vervolgens stap je in de bus. Er volgt een kleine cutscene, waarbij één van de gevangenen op weinig subtiele wijze de laatste beveiliger in de bus uitschakelt, en Johnny het stuur neemt. Het is nu zaak om al rijdend met de bus, je Wanted level kwijt te raken.

Als je je Wanted level kwijt bent, noemt één van de gevangenen de locatie waar afgesproken is om heen te gaan wanneer de ontsnapping gelukt zou zijn. Achteraf in het zuiden van Alderney in Acter Industrial Park. Daar aangekomen begint een cutscene, waarin je ze op boten ziet stappen en verdwijnen. De missie is voorbij.

Het moet zijn (ik ben aleen de naam kwijt)

het politie buroo in Leftwood - Alderney

GTA: GTA IV

Missie: Off route

uitbreiding: TLAD

greets :cya:

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

Op deze pagina staat dit vermeld:

GTA Episodes From Liberty City komt dit najaar uit en gaat in Noord-Amerika $39,99 (ca. €28,75) kosten.

Op de voorpagina van gtaforum, staat dit

Maar de game is ook samen met de eerder uitgebrachte ‘The Lost And Damned’ in de winkel te koop voor €44,99, onder de naam ‘Episodes Of Liberty City’.

Welke prijskaartje is nou correct?

Link to comment
Delen op andere websites

Beide zijn correct, maar merk op dat het niet om dezelfde prijs gaat. Dat het pakket in Noord-Amerika omgerekend €28,75 kost, wil niet zeggen dat het ook voor deze prijs in Nederland verkocht gaat worden. Games zijn Amerika vaak goedkoper dan hier. Ten tijde van schrijven van de wikipagina was de officiële Nederlandse prijs nog niet bekend, en vermeldt hierom de Amerikaanse. Ik zal de Nederlandse prijs erbij zetten tot iets na de release, aangezien het me geen doen lijkt om van iedere GTA de prijs bij te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar? Hier.

In de laatste zin bij het kopje "Trailers" staat er:

De aandacht voor de komst van de eerste trailer was zo groot dat de servers van Rockstar Games het niet aankonden en het recordaantal bezoekers op GTAForum.nl en GTAForums.com ruimschoots verbroken werd.

Waarom staat er daar alleen een link naar GTAForum.nl en niet naar GTAForums.com?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...