Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

bij het stuk over de sindacco in liberty city stories staat er ''Salvatore voorkomt dit echter door Toni een aantal Forelli's te overrijden met Paulie's auto'' nou ligt het aan mij of is dat geen correct nederlands? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

In dit topic kun je foutjes die je aantreft op WikiGTA aan ons doorgeven. Een van de Medewerkers zal de fout dan zo snel mogelijk herstellen. In dit topic graag alleen meldingen van fouten, mocht er discussie over ontstaan, dan graag een apart topic ervoor aanmaken.

bij wapens zeggen jullie dat de kleine vibrator geen vindplaats heeft maar bij bayside zeggen jullie dat er een achter een container ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

bij het stuk over de sindacco in liberty city stories staat er ''Salvatore voorkomt dit echter door Toni een aantal Forelli's te overrijden met Paulie's auto'' nou ligt het aan mij of is dat geen correct nederlands? :bonk:

Verbeterd door VWO-er, bedankt voor het melden.

In dit topic kun je foutjes die je aantreft op WikiGTA aan ons doorgeven. Een van de Medewerkers zal de fout dan zo snel mogelijk herstellen. In dit topic graag alleen meldingen van fouten, mocht er discussie over ontstaan, dan graag een apart topic ervoor aanmaken.

bij wapens zeggen jullie dat de kleine vibrator geen vindplaats heeft maar bij bayside zeggen jullie dat er een achter een container ligt.

Nee, dat is de kleine dildo die achter een container ligt. Een vibrator is iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

een klein schrijf foutje, in het deel over nikolai bellic staat een zin ''Niko leert door Roman's 'vriendin' Mallorie Michelle kennen, met wie hij enkele keren afspreekt'' nou zijn jullie een kleine komma vergeten het moet zijn ''Niko leert door Roman's 'vriendin' Mallorie, Michelle kennen, met wie hij enkele keren afspreekt.

Link to comment
Delen op andere websites

een klein schrijf foutje, in het deel over nikolai bellic staat een zin ''Niko leert door Roman's 'vriendin' Mallorie Michelle kennen, met wie hij enkele keren afspreekt'' nou zijn jullie een kleine komma vergeten het moet zijn ''Niko leert door Roman's 'vriendin' Mallorie, Michelle kennen, met wie hij enkele keren afspreekt.

Het is een prima zin zoals hij daar staat hoor; er hoeft volgens mij geen komma tussen zoals het er nu staat. Je moet echter een kleine "pauze" bij het lezen houden. Ik stel voor om het zo te laten, tenzij iemand een suggestie heeft om de zin wat vlotter te laten lopen..

Link to comment
Delen op andere websites

een klein schrijf foutje, in het deel over nikolai bellic staat een zin ''Niko leert door Roman's 'vriendin' Mallorie Michelle kennen, met wie hij enkele keren afspreekt'' nou zijn jullie een kleine komma vergeten het moet zijn ''Niko leert door Roman's 'vriendin' Mallorie, Michelle kennen, met wie hij enkele keren afspreekt.

Het is een prima zin zoals hij daar staat hoor; er hoeft volgens mij geen komma tussen zoals het er nu staat. Je moet echter een kleine "pauze" bij het lezen houden. Ik stel voor om het zo te laten, tenzij iemand een suggestie heeft om de zin wat vlotter te laten lopen..

Via Roman's vriendin Mallorie leert Niko Michelle kennen, met wie hij enkele keren afspreekt.

Link to comment
Delen op andere websites

[table=border]Waar:|Las Venturas Streetraces LV Ringroad

Wat:|Dit is een race waar je rond Las Venturas rijdt. Je start op de snelweg Julius Thruway South en eindigt daar ook. Deze race is behoorlijk simpel, probeer zoveel mogelijk rechts op de vluchstrook te rijden. Geef vol gas en zo kun je alle wagens omzeilen. Pas wel op het verkeer op de in- en uitvoegstroken.

Fout:|vluchstrook -> vluchtstrook[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Foutje gevonden op de achievement pagina van TBoGT (klik)

Hier staat:

Om deze op je Xbox 360 te kunnen zien, zul je met je gamertag je games met een andere tag moeten vergelijken

Om achievements te zien kijk je gewoon bij Achievements in de Xbox Guide

Bewerkt: door Raalte86
Link to comment
Delen op andere websites

Via Roman's vriendin Mallorie leert Niko Michelle kennen, met wie hij enkele keren afspreekt.
Aangepast!
[table=border]Waar:|Las Venturas Streetraces LV Ringroad

Wat:|Dit is een race waar je rond Las Venturas rijdt. Je start op de snelweg Julius Thruway South en eindigt daar ook. Deze race is behoorlijk simpel, probeer zoveel mogelijk rechts op de vluchstrook te rijden. Geef vol gas en zo kun je alle wagens omzeilen. Pas wel op het verkeer op de in- en uitvoegstroken.

Fout:|vluchstrook -> vluchtstrook[/table]

Aangepast, bedankt voor het melden :)
Misschien is het niet echt een foutje. Maar toch wel een beetje slordig (vind ik toch).

Bij alle GTA's die het aanbieden staat 'Criminal Rating' bij de tab Features, alleen bij GTA Liberty City Stories staat het bij tab overig. Misschien moet dat ook even verplaatst worden naar de Features-Tab?

Aangepast, staat ook wel zo logisch.

@ raalte86 en djmaddox: Daar mag een TBOGT-medewerker mee aan de slag :)

Link to comment
Delen op andere websites

bij het stuk over de sindacco in liberty city stories staat er ''Salvatore voorkomt dit echter door Toni een aantal Forelli's te overrijden met Paulie's auto'' nou ligt het aan mij of is dat geen correct nederlands? :bonk:

Verbeterd door VWO-er, bedankt voor het melden.

In dit topic kun je foutjes die je aantreft op WikiGTA aan ons doorgeven. Een van de Medewerkers zal de fout dan zo snel mogelijk herstellen. In dit topic graag alleen meldingen van fouten, mocht er discussie over ontstaan, dan graag een apart topic ervoor aanmaken.

bij wapens zeggen jullie dat de kleine vibrator geen vindplaats heeft maar bij bayside zeggen jullie dat er een achter een container ligt.

Nee, dat is de kleine dildo die achter een container ligt. Een vibrator is iets anders.

als je me niet gelooft check het dan na ga naar het artikel bayside en daarna naar wapens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...