Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

[table=border]Waar:|Hellenbach GT

Wat:|De Hellenbach GT is een musclecar in GTA Liberty City Stories en GTA Chinatown Wars.

Fout:|In GTA Chinatown Wars heet de auto Hellenbach zoals rechts in de tabel staat, maar in de tekst staat Hellenbach GT. Dit kan verwarrend zijn.[/table]

[table=border]Waar:|Triads Infotabel rechts

Wat:|[table=border]Voertuig|Triad Fish Van

|Mr Wongs

|Hellenbach GT[/table]

Fout:|Zelfde als hierboven: er staat Hellenbach GT, dit kan verwarrend zijn.[/table]

[table=border]Waar:|Triads Triads in GTA IV

Wat:|Achterin het clubhuis vinden ze een grote lading heroïne, welke clubpresident Billy Grey maar al te graag van ze afneemt. Zonder er echter bij na te denken waar de drugs vandaan zou kunnen komen of wie er op zoek naar zou gaan.

Fout:|Het kan beter als één zin. afneemt. Zonder --> afneemt, zonder[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://nl.wikigta.org/wiki/Angel

Niet zeker of het een fout is want ik heb het spel (nog) niet.

Maar bij GTA CTW staat de 'Angel' er twee keer in. Maar... Hij staat er één keer in als een motor (dus ook een echte angel lijkt me), en een vrachtwagen. Heb ik iets gemist :bonk: ?

EDIT: Nog een foutje, http://nl.wikigta.org/wiki/Messing_with_the_Man_%28GTA_Vice_City%29 - Op die pagina staat bij 'Tips':

Bovenop het gebouw tegenover The Greay Chopper, ....

Volgens mij moet die 'greay' 'Greasy' zijn.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Waar: GTA IV: Late checkout

Onderaan bij Tips staar er

Wanneer je van de gevellift afkomt en de missie haalt blijf dan even wachten in het steegje. Niko zal Ray nog bellen en het is nogal ongemakkelijk te bellen met de politie op je hielen, in het steegje zal echter geen politie komen. Na het telefoontje kun je uit het steegje vluchten en een auto zoeken om de politie af te schudden.

Dit is totaal niet waar. Ik heb net zelf die missie gedaan en ik moest achter een container gaan staan om niet geraakt te worden terwijl er werd gebeld.

De agenten kwamen gewoon het steegje in. Ze hadden wel het hekje omver gereden.

Ik doe er even nog een screen bij als bewijs. De rode cirkel laat de omgevallen hek zien. De blauwe lijn de plek waar het hek stond.

Link to comment
Delen op andere websites

[table=border]Waar:|Evidence Dash (GTA Chinatown Wars)

Wat:|Huang beloofd om de wagen terug te brengen, maar achteraf gaan hij en Heston een woordje praten om een en ander duidelijk te maken.

Fout:|beloofd --> belooft[/table]

[table=border]Waar:|Evidence Dash (GTA Chinatown Wars)

Wat:|Wanneer de cutscene is afgelopen zal je Heston's Dukes zien voorbij rijden of beter gezegd vliegen.

Fout:|Dit kan beter met een komma ertussen. rijden of beter --> rijden, of beter[/table]

[table=border]Waar:|Evidence Dash (GTA Chinatown Wars)

Wat:|Hij wordt zoals verwacht achtervolgd door mannen van Heton's eenheid.

Fout:|Heton's --> Heston's[/table]

[table=border]Waar:|Evidence Dash (GTA Chinatown Wars)

Wat:|Achtervolg de wagen en probeer hem te stelen voor de schade-meter, die bovenaan je scherm is verschenen is volgelopen.

Fout:|Dit zijn twee verschillende delen. is verschenen is volgelopen --> is verschenen, is volgelopen[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Part II: ...Out of the Closet

Na de eerste herinnering, om 10:00, kun je naar de 69th Diner gaan. Wanneer je naar binnen loopt zul je French Tom ontmoeten. Je zult even wat praten en daarna krijg je de melding dat je je wapen alvast moet pakken. Selecteer je pistool alvast onder het praten. Er zal in beeld komen dat je kunt opstaan. Wanneer je je wapen hebt geselecteerd moet je dit doen, French Tom zal het pistool zien en het op een lopen zetten. Richt op hem en schiet hem neer. Wanneer je naar buiten gaat zal er flink op je geschoten worden, stap dus snel terug in je auto en race weg.

Deze tekst komt van de deze link: Wikigta, missie: Out of the Closet (Part 2)

Het vetgedrukte klopt niet, althans bij niet.

Toen ik Tom vermoord had kon ik rustig zonder enige moeite weglopen, geen wanted level of schietende personen die mij belaagde.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de Personages-Pagina van GTA(1). Staat o.a. het volgende:

In Grand Theft Auto heb je niet één vast hoofdpersonage zoals Claude Speed of Victor Vance. Je kunt bij het begin van het spel kiezen uit acht verschillende personen. Deze personen zien er tijdens het spelen allemaal hetzelfde uit, en de keuze heeft geen invloed op het spel. De verschillende personages hebben een eigen naam, maar als je wilt kun je een andere naam invullen. Hieronder zie je de personages en hun standaard namen.

Ze zien er niet hetzelfde uit. Dit is makkelijk na te gaan, maar ik heb 2 screenshots gemaakt ter verglijking.

Bubba in het spel:

1e3e5f64c609ff7802aeca57af213817.jpg

Kenmerken: kale kop, geel shirt, blauwe broek en een blanke huidskleur

Divine in het spel:

152413958f269765fbe2b65a409d795f.jpg

Kenmerken: zwart haar, geel shirt, zwarte/grijze broek en een negroïde huidskleur

Zo heeft elk hoofdpersonage (met uitzondering van uitzonderingen) een uniek uiterlijk wat deels overeen komt met de portretten.

Bubbas portret: Divines portret:

Bubba.JPGDivine.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Foutje, dubbelpost, sorrie! :$ Het zal niet meer gebeuren! :$

Edit: Ik heb nog een fout gevonden,

HIER staat dat de Monster Bug gebaseerd is op de Volkswagen Kever. Máár op de pagina van de Monster Bug staat dat het onbekend is waarop hij gebaseerd is :cab: .

Op de pagina van de Washington staat dat de Vice city-versie gebaseerd is op de 1989 Lincoln Mark VII. Máár op deze pagina staat dat hij gebaseerd is op ''onbekend'' 0_0 . Slordige foutjes.. :$

Edit: Op de xbox 360-pagina staat dat er maar 2 GTA's op zijn uitgekomen (nl. GTAIV + GTA: The Lost And Damned) maar GTA: The Ballad Of Gay Tony is ook op de xbox 360 uitgekomen.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...