PS3D Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Bij gta tbogt seagulls staan de de bolletjes niet goed op de kaart. Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Kun je vertellen wat er verkeerd is? Ik zie zo niet iets verkeerds.. Reageren
PS3D Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Kun je vertellen wat er verkeerd is? Ik zie zo niet iets verkeerds.. Bij mij staan de bolletjes helemaal rechts op de kaart. Reageren
Lantyz Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Lijkt een probleem van verouderde Internet Explorer-versies te zijn... Gebruik je IE? Zo ja, controleer dan of je wel naar de laatste versie geüpdate hebt. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 19 november 2009 Rapport Geplaatst: 19 november 2009 Waar? :Tool Shop Waar Precies?: Deze winkels zijn alleen in GTA Vice City en GTA Vice City Stories te vinden. (2e regel) Verbetering: Deze winkels zijn alleen in GTA Vice City te vinden. De toolshops zijn niet in GTA:VCS. De tools kan je daar gewoon in de Ammunation kopen. >>> Door Lantyz: Check<<< Reageren
Dotz Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 (bewerkt) Waar: Crime and Punishment Wat: er staat: ''maar ze moeten Roman eerst losmaken, maar Roman begint bij het losmaken te schreeuwen! Faustin wilt niet dat er geschreeuwd wordt in zijn huis omdat z'n vrouw dit niet graag heeft, dus schiet hij Roman in z'n voet'' Dit is niet waar; Mikhail schiet Roman in zijn maag, je ziet o.a. bloedplekken op zijn trui. Daarnaast belt Roman Niko nog op, waar hij vertelt dat hij geschoten is in zijn maag (stomach). Waar: RC Car Wat: er staat: De RC Car is een af afstand bestuurbaar autootje Dit moet natuurlijk van/op afstand besuutbaar autootje zijn Waar: Heli Tours Wat: er staat: ..kost dat $150. Als je zelf wilt vliegen moet je dus een an de helikopters stelen. Bewerkt: 23 november 2009 door Dotz Reageren
Nissan Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 GTA Chinatown Wars: Xin of the Father. ''Er is er eentje in Hove Bach, naar het zuiden.'' Hove Bach moet natuurlijk Hove Beach zijn. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Op de main page van Wikigta staat bij 'wist je dat': 'De PC-versie van Grand Theft Auto IV in Europa uitkomt op 3 december?' Ik denk dat er moet staan: 'De PC-versie van Grand Theft Auto IV in Europa is uitgekomen op 3 december?' Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 (bewerkt) http://nl.wikigta.org/wiki/Fire_Truck Fire Truck in GTA IV · Voertuigenlijst Gebaseerd op Onbekend Zitplaatsen 2 Code FIRETRUK Gewicht 7500 kg Topsnelheid 140 km/u Versnellingen 5 Acceleratie Aandrijving 4WD Motortype Vindplaats Het aantal zitplaatsen in de Firetruck in GTA IV is 4 inplaats van 2. Ik zag het vanmiddag toen ik een missie deed, en een vierpersooons auto nodig had, belde ik ff 911, brandweer eruit gesodemierd en heb ze er alle vier ingekregen. Bewerkt: 1 december 2009 door _Mouser_ Reageren
Nissan Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Op de main page van Wikigta staat bij 'wist je dat': 'De PC-versie van Grand Theft Auto IV in Europa uitkomt op 3 december?' Ik denk dat er moet staan: 'De PC-versie van Grand Theft Auto IV in Europa is uitgekomen op 3 december?' Lol. Dude, de PC versie is allang uit. Das sowieso een fail . Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Op de main page van Wikigta staat bij 'wist je dat': 'De PC-versie van Grand Theft Auto IV in Europa uitkomt op 3 december?' Ik denk dat er moet staan: 'De PC-versie van Grand Theft Auto IV in Europa is uitgekomen op 3 december?' Lol. Dude, de PC versie is allang uit. Das sowieso een fail . Nee, je leest niet goed. De fout is dat er staat dat hij uitkomt, dus nog moet uitkomen op 3 december. Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 http://nl.wikigta.org/wiki/Fire_Truck Fire Truck in GTA IV · Voertuigenlijst Gebaseerd op Onbekend Zitplaatsen 2 Code FIRETRUK Gewicht 7500 kg Topsnelheid 140 km/u Versnellingen 5 Acceleratie Aandrijving 4WD Motortype Vindplaats Het aantal zitplaatsen in de Firetruck in GTA IV is 4 inplaats van 2. Ik zag het vanmiddag toen ik een missie deed, en een vierpersooons auto nodig had, belde ik ff 911, brandweer eruit gesodemierd en heb ze er alle vier ingekregen. Foutje verbeteren danmaar? Reageren
BanaanGTA Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 (bewerkt) Volgens mij zit er een foutje in de WikiGTA wat betreft de missies van GTA2. De missie Happy Gas Smash staat namelijk beschreven als een zogenaamde rode telefoon-missie, maar dit klopt niet. Deze missie is een gele telefoon-missie, zo heb ik hem tenminste een kwartiertje geleden gespeeld. Ik ben er nog niet achter welke van de overige missies die je voor de Yakuza's doet nog meer rood dan wel geel zijn, maar het lijkt me dat er dan meerdere missies niet helemaal correct zijn. Banaan Edit: De Yakuza-missie SWAT Van Swipe staat op de wiki aangegeven als een gele telefoon-missie, maar dit is een rode. Misschien dat deze twee missies dus omgewisseld moeten worden.. Bewerkt: 18 december 2009 door BanaanGTA Reageren
vice Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Bij het missieoverzicht van GTA IV staat de missie "Rigged to Blow" en als je daarop klikt dan krijg je een missie van GTA III. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Nou, ik ben niet helemaal zeker, maar ik zie de laatste tijd de "Da Nang Boys" in Manana's en Tampa's rijden. Ik zat net even nog te kijken, of ik het niet verkeerd had, maar nee ze rijden echt in Tampa's en Manana's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.