Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waar: Crime and Punishment

Wat: er staat:

''maar ze moeten Roman eerst losmaken, maar Roman begint bij het losmaken te schreeuwen! Faustin wilt niet dat er geschreeuwd wordt in zijn huis omdat z'n vrouw dit niet graag heeft, dus schiet hij Roman in z'n voet''

Dit is niet waar; Mikhail schiet Roman in zijn maag, je ziet o.a. bloedplekken op zijn trui. Daarnaast belt Roman Niko nog op, waar hij vertelt dat hij geschoten is in zijn maag (stomach).

Waar: RC Car

Wat: er staat:

De RC Car is een af afstand bestuurbaar autootje

Dit moet natuurlijk van/op afstand besuutbaar autootje zijn :)

Waar: Heli Tours

Wat: er staat:

..kost dat $150. Als je zelf wilt vliegen moet je dus een an de helikopters stelen.
Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Op de main page van Wikigta staat bij 'wist je dat': 'De PC-versie van Grand Theft Auto IV in Europa uitkomt op 3 december?'

Ik denk dat er moet staan: 'De PC-versie van Grand Theft Auto IV in Europa is uitgekomen op 3 december?'

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Fire_Truck

Fire Truck in GTA IV · Voertuigenlijst

Gebaseerd op Onbekend Zitplaatsen 2

Code FIRETRUK Gewicht 7500 kg

Topsnelheid 140 km/u Versnellingen 5

Acceleratie Aandrijving 4WD

Motortype Vindplaats

Het aantal zitplaatsen in de Firetruck in GTA IV is 4 inplaats van 2. ;)

Ik zag het vanmiddag toen ik een missie deed, en een vierpersooons auto nodig had,

belde ik ff 911, brandweer eruit gesodemierd en heb ze er alle vier ingekregen.

Bewerkt: door _Mouser_
Link to comment
Delen op andere websites

Op de main page van Wikigta staat bij 'wist je dat': 'De PC-versie van Grand Theft Auto IV in Europa uitkomt op 3 december?'

Ik denk dat er moet staan: 'De PC-versie van Grand Theft Auto IV in Europa is uitgekomen op 3 december?'

Lol. Dude, de PC versie is allang uit. Das sowieso een fail :schater: .

Link to comment
Delen op andere websites

Op de main page van Wikigta staat bij 'wist je dat': 'De PC-versie van Grand Theft Auto IV in Europa uitkomt op 3 december?'

Ik denk dat er moet staan: 'De PC-versie van Grand Theft Auto IV in Europa is uitgekomen op 3 december?'

Lol. Dude, de PC versie is allang uit. Das sowieso een fail :schater: .

Nee, je leest niet goed. De fout is dat er staat dat hij uitkomt, dus nog moet uitkomen op 3 december.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

http://nl.wikigta.org/wiki/Fire_Truck

Fire Truck in GTA IV · Voertuigenlijst

Gebaseerd op Onbekend Zitplaatsen 2

Code FIRETRUK Gewicht 7500 kg

Topsnelheid 140 km/u Versnellingen 5

Acceleratie Aandrijving 4WD

Motortype Vindplaats

Het aantal zitplaatsen in de Firetruck in GTA IV is 4 inplaats van 2. ;)

Ik zag het vanmiddag toen ik een missie deed, en een vierpersooons auto nodig had,

belde ik ff 911, brandweer eruit gesodemierd en heb ze er alle vier ingekregen.

Foutje verbeteren danmaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zit er een foutje in de WikiGTA wat betreft de missies van GTA2. De missie Happy Gas Smash staat namelijk beschreven als een zogenaamde rode telefoon-missie, maar dit klopt niet. Deze missie is een gele telefoon-missie, zo heb ik hem tenminste een kwartiertje geleden gespeeld. Ik ben er nog niet achter welke van de overige missies die je voor de Yakuza's doet nog meer rood dan wel geel zijn, maar het lijkt me dat er dan meerdere missies niet helemaal correct zijn.

Banaan

Edit: De Yakuza-missie SWAT Van Swipe staat op de wiki aangegeven als een gele telefoon-missie, maar dit is een rode. Misschien dat deze twee missies dus omgewisseld moeten worden..

Bewerkt: door BanaanGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik ben niet helemaal zeker, maar ik zie de laatste tijd de "Da Nang Boys" in Manana's en Tampa's rijden.

Ik zat net even nog te kijken, of ik het niet verkeerd had, maar nee ze rijden echt in Tampa's en Manana's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...