The360box Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 (bewerkt) Ergens gaf ik aan dat op WIkigtya staat dat ze niet wten hoe Ray Bulgarian aan zn einde komt, mensen die TBOGT spelen weten dit wel. In de laatste missie gegeven door Tony moet je hem Elimineren. Bewerkt: 1 februari 2010 door The360box Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Niet alle informatie kan direct toegevoegd of verandert worden hoor, er staat voor zoiets wel een enorme wachtlijst. Kijk maar eens hier, heel veel info dus is het gewoonweg onmogelijk om dat direct ergens te plaatsen . Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 (bewerkt) Bij Smackdown mis ik informatie, want er staat niet bij dat als je Bucky doodt vóórdat hij bij zijn handlangers is de missie gefaald Bewerkt: 1 februari 2010 door BanaanDaan Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 is de missie voorbij is. Als in "gehaald" of "gefaald"? Reageren
FGras Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 de vindplaatsen van voertuigen in GTAIV Voor zoiets heb ik dus een topic geopend . Wat ook wel nog niet is ingevuld bij vele voertuigen: op welk voertuig ze in de realiteit zijn gebaseerd . waarom zetten ze dat dan niet op de site? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 (bewerkt) is de missie voorbij is. Als in "gehaald" of "gefaald"? Haha wat een taalgebruik gefaald dus Bewerkt: 1 februari 2010 door BanaanDaan Reageren
The360box Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Vele auto's zijn idd nog niet aangevuld, TBOGT moeten ze nog compleet invullen, en hoe it het met die snelheden van de auto's in GTA 4? Gaan ze echt niet harder an 160km/p. Toen ik een missie in TBOGT speelde moest ik 200MP/p=320kmp rijden om 100% te halen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Je kan niet harder in IV en zijn DLC's dan 278KM/P, dat is de algemene maximumsnelheid omdat je door omstandigheden niet sneller kan. De snelheden op WikiGTA kloppen niet, daar ben je juist in, deze gaan tot 317KM/P. Toch is het onmogelijk om deze snelheden te behalen... De snelheid die je in TBoGT moest halen was 200KM/P dacht ik . Reageren
FGras Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Wtf waar kun je dat met km/pu nou weer zien in die game dan? 0.0 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 (bewerkt) Wtf waar kun je dat met km/pu nou weer zien in die game dan? 0.0 Wel, deze zijn berekend en getest, ooit heeft wesley123 mee weten delen dat het zo goed als onmogelijk is om boven de 278KM/P te geraken... Excuses KoE :$ Bewerkt: 1 februari 2010 door Hearv94 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Bespreek dit soort dingen in het vervolg via PB en als het de moeite waard is in een topic in het juiste sub-forum. Post hier alleen als je een foutje op WikiGTA hebt gevonden. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Vele auto's zijn idd nog niet aangevuld, Is al meerdere keren gezegd. Wiki-medewerkers zijn druk en de meeste hebben TBoGT of TLAD niet. Reageren
Albert03 Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 (bewerkt) oke, op de pagina: Klik staad een link die naar een fout verwijst. Namelijk de niet meer bestaande pagina van: Beat the cock. EDIT: Het brobleem zit in meerdere blips Bewerkt: 5 februari 2010 door Albert03 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 oke, op de pagina: Klik staad een link die naar een fout verwijst. Namelijk de niet meer bestaande pagina van: Beat the cock. EDIT: Het brobleem zit in meerdere blips Als het goed is werken alle hyperlinks weer naar behoren, ook op de deelkaarten. Bedankt voor het melden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.