Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Ergens gaf ik aan dat op WIkigtya staat dat ze niet wten hoe Ray Bulgarian aan zn einde komt, mensen die TBOGT spelen weten dit wel.

In de laatste missie gegeven door Tony moet je hem Elimineren.

Bewerkt: door The360box
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vele auto's zijn idd nog niet aangevuld, TBOGT moeten ze nog compleet invullen, en hoe it het met die snelheden van de auto's in GTA 4? Gaan ze echt niet harder an 160km/p. Toen ik een missie in TBOGT speelde moest ik 200MP/p=320kmp rijden om 100% te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niet harder in IV en zijn DLC's dan 278KM/P, dat is de algemene maximumsnelheid omdat je door omstandigheden niet sneller kan. De snelheden op WikiGTA kloppen niet, daar ben je juist in, deze gaan tot 317KM/P. Toch is het onmogelijk om deze snelheden te behalen... De snelheid die je in TBoGT moest halen was 200KM/P dacht ik :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Wtf waar kun je dat met km/pu nou weer zien in die game dan? 0.0

Wel, deze zijn berekend en getest, ooit heeft wesley123 mee weten delen dat het zo goed als onmogelijk is om boven de 278KM/P te geraken... Excuses KoE :$

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

oke, op de pagina: Klik staad een link die naar een fout verwijst. Namelijk de niet meer bestaande pagina van: Beat the cock.

EDIT: Het brobleem zit in meerdere blips

Als het goed is werken alle hyperlinks weer naar behoren, ook op de deelkaarten. Bedankt voor het melden. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...