Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hebben jullie TBOGT uberhaupt wel gespeeld, alle informatie en missies ontbreken, en de vindplaatsen van sommige auto's kunnen er gerust ook even bij(GTA4).

Niet alle informatie kan direct toegevoegd of verandert worden hoor, er staat voor zoiets wel een enorme wachtlijst. Kijk maar eens hier, heel veel info dus is het gewoonweg onmogelijk om dat direct ergens te plaatsen ;) .

Lezen kan toch moeilijk zijn niet? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie TBOGT uberhaupt wel gespeeld [..]

Nope, en dat is dan ook meteen het probleem. We hebben maar één enigszins actieve medewerker die de twee add-ons tot zijn beschikking heeft, Jacky, en die heeft het eigenlijk veels te druk met andere zaken zodat het wiki werk niet al te snel kán gaan. Ga maar klagen bij Mircosoft ofzo, en ben blij dat we überhaupt zo'n uitgebreide site bijhouden. Ze komen eind maart naar de PlayStation 3 en PC, dan zul je meteen een piek zien en staat alles er binnen no time op.

Hier is het foutje gevonden topic dan ook niet voor. We hoeven geen geklaag dat er shit niet op staat, we vragen vriendelijk om tips en het melde van dingen als spellingsfouten en incorrecte informatie. Op incomplete informatie in een artikel mag wel gewezen worden, maar denk je nu echt niet dat we zelf niet doorhebben dat het DLC gebeuren achterloopt? Zo veel logisch nadenken komt daar toch niet aan te pas, wel dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ASPHALT, er zijn wel een hoop leden die EfLC dan wél hebben gespeelt en nog steeds spelen, zij bezitten de informatie dus is het dan niet mogelijk dat de andere mods aanpassen wat is geweten en waar Jacky gewoon geen tijd voor heeft? Het zou toch mogelijk moeten zijn of zie ik dit fout? :)

Link to comment
Delen op andere websites

We nemen de laatste tijd eigenlijk geen inzenden of dergelijk van die aard aan, simpel weg omdat het er vaak op neer komt dat we alles nog gaan na lopen checken en we het werk dan net zo goed zelf kunnen doen. We snappen dat er veel leden zijn die graag hun steentje bij willen dragen, en waarderen dat ook. Probleem is dat lang niet alles klopt of compleet is, en we dus ook niet alles zomaar online kunnen gaan gooien. We moeten dat allemaal controleren op echtheid en dergelijke. Nu zijn er wel mensen die goede informatie doorgeven, maar wanneer men eenmaal begint willen er meer. Mensen die een klein iets willen doen, maar eigenlijk met oftewel foutieve informatie aan komen zetten, of maar een deel van het grote plaatje.

Op dat punt prefereren we het zelf te maken. Tot die tijd kan men nog altijd het forum raadplegen, of er hulp vragen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op de prostituees pagina van Wikigta staat onderaan bij prostituees van IV een foutje.

Wanneer je een prostituee gevonden hebt zal je minstens één keer moeten claxonneren

Dit staat hier, onderaan de pagina: Klik

Als ik naast een prostituee stop dan loopt zij al naar mijn auto toe om te vragen heb of ik interesse heb in een beurt in ruil voor geld.

Ik hoef niet de claxon te gebruiken om haar naar mij toe te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de prostituees pagina van Wikigta staat onderaan bij prostituees van IV een foutje.

[...]

Daar heb je inderdaad gelijk in. Bij deze aangepast ;) Bedankt voor het melden.

Jou omschrijving is beter "leuke tijd" i.p.v. "een beurt".

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Billy Grey staat dat hij geen stem heeft, volgens mij heeft hij wel degelijk een stem!

Is dit omdat jullie niet weten wie hetheeft ingesproken?

Nee, omdat dit voor de release niet duidelijk was, en wanneer er niets wordt ingevuld komt er automatisch "Geen" te staan. Ik heb het even aangepast. Bedankt voor het melden! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een foutje bij random characters:

"Heb je Clarence Little de leider van East Holland Drug Crew laten leven toen je hem in opdracht van Francis McReary moest laten leven? Zoja, dan is hij als Random Character in East Holland te vinden."

Francis wilde dat je hem vermoordde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...