Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Volgens mij hoort Alderney bij Geurnsey en spreken ze er ook Engels.

Natuurlijk spreken ze er ook Engels en Alderney is Guernsey :7 .

De tekst die op WikiGTA staat komt trouwens uit de IV handleiding zelf lijkt me...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hier is heel vaak DeSain te zien in plaats van DeSean :cab: .

Deze pagina is ook al verouderd. TBoGT is al uit...

Klik Een Kill Streak van 3, 5 of 10 kills geeft je health en armor als bonus, en het beëindigen van een Kill Streak van een andere speler door hem te killen geeft je een bonus van $125,=.

Perfect te begrijpen voor gamers, maar alsnog geen Nederlands woord :7.

Deze fouten zijn nog steeds niet verbeterd :cab: .

Bij RC Sara: Wanneer je Sara's huis in Silicon Street, Varsuty Heights hebt bereikt, zal Sara haar man over straat zien lopen.

Varsuty Heights moet Varsity Heights zijn.

Bij RC Cherise: Na deze missie zal Dwayne je bellen met de vraag of jij en Cherise samen uit gaan. Hierop antwoord Niko dat Cherise zijn type niet is.

Dat is alleen als je Dwayne niet hebt vermoord in The Holland Play, ik zou dat er wel bijzetten.

Bij RC Marnie, Ivan en Eddie Low: Het is niet na Three Leaf Clover maar na Actions Speak Louder Than Words.

Bij United Liberty Paper: United Liberty Paper is een door Niko gegeven bijnaam voor deze onbekende persoon. Hij werkt voor de overheidsinstelling waaraan hij zijn bijnaam dankt, maar dat ontkent iets te maken te hebben met de FIB of de NOOSE Niko leert deze persoon door zijn oud vriendin Michelle kennen.

Tussen NOOSE en Niko moet een punt.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Foutjes in de quote verbeterd, voor de andere heb ik nu even geen tijd meer. Ook weet ik je Three Leaf Clover naar Actions Speak Louder Than Words verbetering in twijfel willen trekken, gezien Alderney al na Three Leaf Clover opent. Kan altijd zijn, maar ik dacht dat men dat had nagekeken. Die discussie moet ik waarschijnlijk even zien op te diepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier staat een foutje:

''De deal wordt verstoord door Ray Bulgarin die de diamant laat meenemen door één van zijn mannen. Wanneer Packie en Niko Ray insluiten gooit hij de diamant in een vuilniswagen, waardoor de diamant verloren is''

Packie en Niko sluiten Ray niet in maar een van zijn hulpjes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de pagina van Ray Bulgarin staat er dat het niet duidelijk is hoe Bulgarin dood is gegaan, maar Luis Lopez vemoordt hem in de laatste missie van de Ballad of Gay Tony, Departure Time.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hier staat een foutje:

''De deal wordt verstoord door Ray Bulgarin die de diamant laat meenemen door één van zijn mannen. Wanneer Packie en Niko Ray insluiten gooit hij de diamant in een vuilniswagen, waardoor de diamant verloren is''

Packie en Niko sluiten Ray niet in maar een van zijn hulpjes ;)

Foutje aangepast. Bedankt voor het melden.

Bij de pagina van Ray Bulgarin staat er dat het niet duidelijk is hoe Bulgarin dood is gegaan, maar Luis Lopez vemoordt hem in de laatste missie van de Ballad of Gay Tony, Departure Time.

Alle personages van zowel TLAD en TBOGT zullen volgende week, na de release van beide games aangepast worden.

>>> Door Svenie: Informatie wel toegevoegd aan de pagina van Ray Bulgarin<<<

Bij grandtheftauto chinatown wars op wikigta staat het verkeerde plaatje van ling

hier heb ik het goede plaatjepost-109780-127065389425.jpg

kunne jullie dit veranderen >?

Die afbeelding is niet verkeerd hoor.

Correct.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de pagina van Ray Bulgarin staat er dat het niet duidelijk is hoe Bulgarin dood is gegaan, maar Luis Lopez vemoordt hem in de laatste missie van de Ballad of Gay Tony, Departure Time.

Alle personages van zowel TLAD en TBOGT zullen volgende week, na de release van beide games aangepast worden.

Hoezo dan pas?

EDIT: Ray Bulgarin is trouwens ook een personage in IV, hoor. :bonk:

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...