Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

(TBoGT) Op de pagina van de Parachute staat dat je hem in je SafeHouse krijgt naar 50 Drugswars.

Dit is niet juist want je krijgt hem naar dat je alle 15 basejumps hebt gedaan in LC

Klik

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

(TBoGT) Op de pagina van de Parachute staat dat je heb in je SafeHouse krijgt naar 50 Drugswars.

Dit is niet juist want je krijgt hem naar dat je alle 15 basejumps hebt gedaan in LC

Klik

Daar heb je helemaal gelijk in. Aangepast. Bedankt voor het melden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

De echte San Andreas breuklijn ziet er overigens uit als een lange heuvelrug, en niet als een geul, zoals in GTA San Andreas het geval is.

Bedoelt men hier niet de echte San Fransisco breuklijn?

En Johnny Klebitz komt ook in TBoGT voor, in dezelfde missies als Luis in TLaD. Johnny Klebitz

Link to comment
Delen op andere websites

De echte San Andreas breuklijn ziet er overigens uit als een lange heuvelrug, en niet als een geul, zoals in GTA San Andreas het geval is.

Bedoelt men hier niet de echte San Fransisco breuklijn?

En Johnny Klebitz komt ook in TBoGT voor, in dezelfde missies als Luis in TLaD. Johnny Klebitz

Nee, het is de San Andreas breuklijn...

Dus dat zijn 'Frosting on the Cake', 'Not So Fast'... en dat is het? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op de pagina "Checklist Ballad of Gay Tony" staat dat je voor de 100% een spel arm wrestling moet winnen.

Dit kan echter niet kloppen, aangezien je in TBOGT niet de minigame arm wrestling kunt spelen; dit kan alleen in The Lost and Damned. Ook staat er bij de 100% checklist van TBOGT niet dat je een wedstrijd golf moet winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de pagina "Checklist Ballad of Gay Tony" staat dat je voor de 100% een spel arm wrestling moet winnen.

Dit kan echter niet kloppen, aangezien je in TBOGT niet de minigame arm wrestling kunt spelen; dit kan alleen in The Lost and Damned. Ook staat er bij de 100% checklist van TBOGT niet dat je een wedstrijd golf moet winnen.

Klopt helemaal. Bedankt voor het melden, en het is nu aangepast.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de pagina "Checklist Ballad of Gay Tony" staat dat je voor de 100% een spel arm wrestling moet winnen.

Dit kan echter niet kloppen, aangezien je in TBOGT niet de minigame arm wrestling kunt spelen; dit kan alleen in The Lost and Damned. Ook staat er bij de 100% checklist van TBOGT niet dat je een wedstrijd golf moet winnen.

Klopt helemaal. Bedankt voor het melden, en het is nu aangepast.

En dat van mij?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij The Ballad of Gay Tony staan twee missies vermeld onder naam van Ray Bulgarin, namelijk Party´s Over en Departure Time. Deze behoren echter tot Rocco.

Edit: volgens mij maak ik zelf een foutje nu, Party's Over is van Rocco, Dparture Time zal ik zometeen achter komen.

Edit2: Departure Time is bij Tony.

Bewerkt: door Klotskop
Link to comment
Delen op andere websites

Bij The Ballad of Gay Tony staan twee missies vermeld onder naam van Ray Bulgarin, namelijk Party´s Over en Departure Time. Deze behoren echter tot Rocco.

Edit: volgens mij maak ik zelf een foutje nu, Party's Over is van Rocco, Dparture Time zal ik zometeen achter komen.

Edit2: Departure Time is bij Tony.

Je hebt volkomen gelijk. Bij deze aangepast.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de "Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony" staat ook een foutje,

Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony Tweede is de Uitbreiding van Grand Theft Auto IV. This Tweede downloadbare episode is in Het najaar van 2009 uitgebracht, en is nu te downloaden via Xbox LIVE TEGEN EEN prijs van 1600 Microsoft Points, oftewel 19,99 dollar van € 15,60. Het Spel zAL ongeveer 2GB Groot zijn. Tevens zijn is Het Spel Aan Het Eind Van 2009 Samen ontmoette de vorige Uitbreiding, The Lost and Damned, Uitgebracht op Schijf in Het verzamelpakket GTA: Liberty City episodes uit. This disc is af te Spelen Zonder Grand Theft Auto IV, al is Niko Bellics Verhaal Dan Natuurlijk niet te Spelen.

The Ballad of Gay Tony ("De ballade van de homoseksuele Tony") Richt Zich op luxe Het Nachtleven in Liberty City nl zAL Veel Nieuwe gameplay-Elementen bevatten. De hoofdpersoon is Luis Lopez, De assistent van de legendarische nachtclubeigenaar Anthony Prince (Bijgenaamd "Gay Tony"). De Speler krijgt vanuit België te voldaan aan de tegenstrijdige Belangen van familie en Vrienden, waarbij Het is niet duidelijk Altijd WIE ER EEN oprecht is in de Wereld waarin iedereen Te Koop is.

Volgens mij hoort dit niet zo, maar het kan ook aan mij liggen :{

Bewerkt: door folkerthoog
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...