Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

[...]

Ik heb de tekst een beetje aangepast en hier en daar wat toegevoegd. Sinds de release was de pagina niet meer aangepast, welke dat nu wel is. Bedankt voor het melden! Ik ga nu kijken hoe groot de game is en pas dat zo aan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klik : Ga de brandwondenpatiënten ook niet doodrijden, hiermee verlies je de missie meteen. En hier ook: Rijd echter ook niet als een dolle, een doodgereden persoon die je moet blussen verlies je de missie mee.

Verliezen moet falen zijn.

Klik: Pharmacie?? Pharmacy. Dispencery? Dispensary. Ryton Aid? Ryton Aide.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de pagina van Vice City FM staat dat het een radiozender in TBoGT is, maar het is ook een zender in The Lost and Damned.

Nee, het is enkel een zender in TLaD wanneer je EfLC hebt gekocht ;) .

Het komt dus eigenlijk met TBoGT...

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de pagina van Vice City FM staat dat het een radiozender in TBoGT is, maar het is ook een zender in The Lost and Damned.

Nee, het is enkel een zender in TLaD wanneer je EfLC hebt gekocht ;) .

Het komt dus eigenlijk met TBoGT...

Dan kunnen ze dat er best bijzetten. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de pagina van Vice City FM staat dat het een radiozender in TBoGT is, maar het is ook een zender in The Lost and Damned.

Nee, het is enkel een zender in TLaD wanneer je EfLC hebt gekocht ;) .

Het komt dus eigenlijk met TBoGT...

Dan kunnen ze dat er best bijzetten. 0_0

Dat viel mij ook al op! Ik kwam precies voor hetzelfde naar het forum! Overigens zit Vice City FM ook in The Ballad of Gay Tony als je hem download :) .

En op deze pagina ontbreekt het feit dat Fernando Martinez als host voorkomt in GTA:EOLC

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de verhaal lijn van San Andreas opnieuw aant volgen ben 2 foutjes tegen gekomen, of je moet het zien als Mieren Neuken :puh:.

Eris Running Shoes

Bij Eris Running Shoes word er gepraat over de godin Nikè, de godin van de overwinning.

Alleen staat er; Nike ipv Nikè.

Sentinel

Bij de Sentinel word er gepraat over een BMW M3, omdat er 4 versies zijn gemaakt in de 3-serie is het misschien beter aan te geven dat het over de;

BMW E46 M3 waarvan het bouwjaar tussen de 2000~2006 ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of deze is gevonden of al gezegd.

Op WikiGTA staat dat er 50 Gangwars zijn. Volgens mij zijn het er maar 25?

MVG MostWantedKid :Y

Er zijn een onbeperkt aantal gangwars. 25 gangwars tellen mee voor de 100%. Per tien gangwars krijg je een wapen unlock in je safehouse. Dit gaat door tot 50 gangwars, daarna zijn er geen wapens meer te unlocken. Daarnaast is de pagina gangwars nog niet eens online, dus ik neem aan dat jij drugwars bedoelt. Wat ik hierboven heb beschreven geldt zowel bij Drugwars als bij Gangwars.

In totaal zijn er vijftig drug wars te spelen voor een wapen als beloning. De drugwars gaan verder oneindig door, alleen dan zul je een geldbedrag krijgen als beloning, maar geen wapens meer.

@Nemean^inf: Aangepast, bedankt voor het melden.

@The360Xbox: Beloningen zijn al weggehaald door een andere medewerker.

Allen bedankt voor het melden.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kunnen jullie bij dit screenshot, een ander screenshot maken. Het ziet er wel een beetje raar uit. Straks denken mensen die de missie nog niet hebben gedaan dat je The Celebinator moet vermoordden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kunnen jullie bij dit screenshot, een ander screenshot maken. Het ziet er wel een beetje raar uit. Straks denken mensen die de missie nog niet hebben gedaan dat je The Celebinator moet vermoordden. :7

Mensen kunnen altijd de beschrijving erboven lezen mochten ze willen weten hoe de missie eruit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...