Leontjuuh-gta Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Bij de missie Momma's Boy staat bij de allerlaatste tip: Het spel kan komen te zitten tijdens het laden van deze missie. Om dit verhelpen, dien je je grafische instellingen zo laag mogelijk te zetten. Na deze missie kan dit weer worden teruggezet. Er moet volgens mij nog 'vast' tussen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 #2535 [klik] en #2536 [klik] aangepast, bedankt voor het melden! @ hieronder: ook verbeterd. Reageren
Dotz Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Op deze pagina staat een klein, knullig foutje.. De zender zendt hip hop uit, dat hoort hiphop te zijn! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 (bewerkt) Die van Dotz is niet helemaal goed verbeterd, rechts in de tabel staat namelijk nog steeds Hip hop. Edit: Nieuwe fouten ontdekt, op de pagina Bang Bang: Zin: Het vliegveld is helemaal ten westen op de kaart, in Broker. Fout: Francis International ligt in het oosten, west is links. Goede zin: Het vliegveld is helemaal ten oosten op de kaart, in Broker. Zin: Geen bommen verspilt: ☑ Fout: Verspild is met een d. Goede zin: Geen bommen verspild: ☑ Deze weet ik niet zeker. Zin: Hou je niet bezig met de politie, maar alleen met het vliegtuig. Fout: Hou moet Houd zijn. Goede zin: Houd je niet bezig met de politie, maar alleen met het vliegtuig. Opmerking: Deze weet ik niet zeker, maar 2 tips erboven staat het wel met Houd. Bewerkt: 18 mei 2010 door Donald F. Duck Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Alles aangepast. Houd is iets netter (andere is eerder spreektaal). Wederom bedankt! @ hieronder: gefikst! Bewerkt: 19 mei 2010 door VWO-er Reageren
Dotz Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Van deze ben ik niet zeker, maar zou iemand ernaar kunnen kijken? Pagina: klik Zin: Hierdoor zal de verdachte uitstappen zonder niet het vuur op je te openen, waardoor je hem alsnog redelijk gemakkelijk af kunt maken. Is dat niet dubbelop of iets dergelijks? Zelf zou ik zeggen dat ''niet'' weggelaten moet worden. Nog een foutje, of liever gezegd ''slordigheidje''! Dit kan je misschien wel beschouwen als ongelooflijk gemierenneuk, maar voor een site van het niveau van wikigta (wat vrij hoog ligt ). Vind ik dat je best consequent mag zijn.. :$ Daar komt 'ie dan: Op deze pagina zijn de foto's van de personages waarvan geen afbeelding beschikbaar is vervangen door vraagtekens. (Dat geld overigens ook voor deze pagina's: klikklik klik) Wat natuurlijk geen schande is, maar wat bijv. deze en deze pagina's hebben; geen vraagteken maar de unknownuserimage. Die zou ook gebruikt kunnen worden voor de overige personages-pagina's ! UnknownUserImage Overigens nog iets, de balk op de GTA San Andreas-pagina is niet gecentreerd, hier een screentje posten over welke vage ''balk'' ik bedoel! Die balk ja Edit: nog een foutje! Op deze pagina staat: GTA: London 1961 download - GTA: London 1961 download (ook bereikbaar via de knipperende knop 'Free' op bovengenoemde website) Alleen, er is geen bovengenoemde site! Waarschijnlijk dat daar ooit(?), deze website heeft gestaan? Bewerkt: 19 mei 2010 door Dotz Reageren
Dotz Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Van deze ben ik niet zeker, maar zou iemand ernaar kunnen kijken? Pagina: klik Zin: Hierdoor zal de verdachte uitstappen zonder niet het vuur op je te openen, waardoor je hem alsnog redelijk gemakkelijk af kunt maken. Is dat niet dubbelop of iets dergelijks? Zelf zou ik zeggen dat ''niet'' weggelaten moet worden. edit: sorrie, per ongeluk dubbelpost! Kan iemand deze weghalen? Bewerkt: 19 mei 2010 door Dotz Reageren
The360box Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Hier staat Stellen maar het hoort stelen te staan neem ik aan? die de deal gaande hadden geslagen achter enkele containers, klaar om de diamanten te stellen wanneer ze hiertoe de kans kregen. Even voor het zoeken, onder Jonhy Klebitz. Bewerkt: 23 mei 2010 door The360box Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Gewijzigd, bedankt voor het melden! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Bij PC staat EfLC nog niet bij GTA's op de PC Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Toegevoegd bij zowel de Personal Computer als de PlayStation 3 Reageren
Dotz Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Op de pagina van Lazlow Jones staat bij ''stem'' het volgende: Stem: Hijzelf Alleen; ''hijzelf'' is geen Nederlands woord volgens het groene boekje ,wat 'n mierengeneuk toch weer! Het zou chicer chiquer zijn als er gewoon stond ''Lazlow Jones''. In ieder geval is ''Hijzelf'' niet goed. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Op de pagina van Lazlow Jones staat bij ''stem'' het volgende: Stem: Hijzelf Alleen; ''hijzelf'' is geen Nederlands woord volgens het groene boekje ,wat 'n mierengeneuk toch weer! Het zou chicer chiquer zijn als er gewoon stond ''Lazlow Jones''. In ieder geval is ''Hijzelf'' niet goed. Doe dan zichzelf. Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Hijzelf is gewoon een woord (lees het Groene Boekje er nog maar 's op na). Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Bij TBoGT, en dan bij de missie van Yusuf Caugh "With Your Pants Down" staat er Yusuf zegt dat hij uit is op iets, iets wat zelfs is dan de helikopter Moet denk nog 'beter' tussen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.