Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit is echt mierengeneuk, maar ach, het is toch een foutje.

Op deze pagina staat bij sommige tegenstanders ''wapenloos''. ''Wapenloos'' is echter geen Nederlands woord, ''ongewapend'' zou hier beter op zijn plaats zijn. :7

Dit is echter geen mierengeneuk.

Kijk eens op deze pagina, daar staat de volgende code:

Meer bloedspetters: NASTY LIMBS CHEAT [...]

Echter, deze code werkt niet op de PC-versie van GTAIII en ook op de Ps2-versie schijnt hij niet te werken. Kijk anders eens in dit topic.

Merk op dat er meerdere websites zijn die deze code vermelden, maar geen idee waarom want ook bij een vriend (die de xbox-versie heeft) werkt hij niet.

Op deze pagina staan de PEGI-iconen. Er ontbreekt er echter één, namelijk deze:

online.gif

Staat voor de mogelijkheid tot het spelen van multiplayerspellen over het wereld wijde web.

Klik hier en hier voor meer info.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Deze hele pagina faalt. Het district ten westen van Algonquin heet namelijk gewoon Alderney, niet Alderney City. Dit is een wijk die ten noorden van Plumbers Skyway ligt. Ook staat er iets over het North Tudor Medical Centre, dit klopt niet, want het ziekenhuis zelf is gelegen in Acter, Babage Drive om precies te zijn, niet Tudor. Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Meer bloedspetters: NASTY LIMBS CHEAT [...]

Echter, deze code werkt niet op de PC-versie van GTAIII en ook op de Ps2-versie schijnt hij niet te werken.

Ik kan ook geen verschil ontdekken. Mogelijk heeft het te maken met verschillende versies van GTA III; ik meen me te herinneren dat er gecensureerde (Duitse? Australische?) versies van GTA III zijn waarbij de bloedspetters verwijderd zijn. Wikipedia meldt het volgende:

Other changes included [...] removing the aforementioned ability to blow limbs off non-player characters in only the PlayStation 2 version of GTA III' date=' (though this can enabled with a cheat code)[/quote']

Er staat echter ook wat onzin op die pagina, dus wellicht dat iemand dit kan verifiëren?

Op deze pagina staan de PEGI-iconen. Er ontbreekt er echter één, namelijk deze:

online.gif

Zal een keer kijken hoe multiplayer PEGI-waarderingen precies beïnvloedt, maar dat heeft niet echt prioriteit.

Deze hele pagina faalt. Het district ten westen van Algonquin heet namelijk gewoon Alderney, niet Alderney City. Dit is een wijk die ten noorden van Plumbers Skyway ligt. Ook staat er iets over het North Tudor Medical Centre, dit klopt niet, want het ziekenhuis zelf is gelegen in Acter, Babage Drive om precies te zijn, niet Tudor.

Het eiland heet Alderney (persiflage op de staat New Jersey), de stad op het eiland heet Alderney City (persiflage op de stad Jersey City). De pagina is genoemd naar de stad ipv. de staat omwille van consistentie met pagina's van andere grote gebieden, zodat Alderney in dezelfde categorie als Liberty City, Vice City e.d. geplaatst kan worden. Voor zover ik kan zien wordt er steevast van "Alderney City" gesproken wanneer enkel de stad bedoeld wordt, en kortweg "Alderney" als het over het gehele eiland gaat. Mochten hier alsnog foutjes tussen staan, moet een medewerker met GTA IV in bezit hier maar even naar kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze hele pagina faalt. Het district ten westen van Algonquin heet namelijk gewoon Alderney, niet Alderney City. Dit is een wijk die ten noorden van Plumbers Skyway ligt. Ook staat er iets over het North Tudor Medical Centre, dit klopt niet, want het ziekenhuis zelf is gelegen in Acter, Babage Drive om precies te zijn, niet Tudor.

Alderney City is een stad ten westen van Liberty City in GTA IV. De stad bevindt zich in de staat Alderney, het meest westelijke eiland in GTA IV.

Eerste twee zinnen ;)

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Deze hele pagina faalt. Het district ten westen van Algonquin heet namelijk gewoon Alderney, niet Alderney City. Dit is een wijk die ten noorden van Plumbers Skyway ligt. Ook staat er iets over het North Tudor Medical Centre, dit klopt niet, want het ziekenhuis zelf is gelegen in Acter, Babage Drive om precies te zijn, niet Tudor.

Alderney City is een stad ten westen van Liberty City in GTA IV. De stad bevindt zich in de staat Alderney, het meest westelijke eiland in GTA IV.

Eerste twee zinnen ;)

Dit heb je uit het GTA Advance in 3D?-topic? Heb ik zo het vermoeden.. :puh:

Als bovenstaande trouwens juist is dan staat hier dezelfde fout, daar staat namelijk ook ''Alderney City''. Dat zou dus volgens Zamg0d1 ook ''Alderney'' moeten zijn, of helemaal niet op die lijst moeten staan.

Volgens mij heet dat eiland trouwens Alderney ja, maar het is beslist geen wijk. Volgens mij is het wel een stad hoor..

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Meer bloedspetters: NASTY LIMBS CHEAT [...]

Echter, deze code werkt niet op de PC-versie van GTAIII en ook op de Ps2-versie schijnt hij niet te werken.

Ik kan ook geen verschil ontdekken. Mogelijk heeft het te maken met verschillende versies van GTA III; ik meen me te herinneren dat er gecensureerde (Duitse? Australische?) versies van GTA III zijn waarbij de bloedspetters verwijderd zijn. Wikipedia meldt het volgende:

Other changes included [...] removing the aforementioned ability to blow limbs off non-player characters in only the PlayStation 2 version of GTA III' date=' (though this can enabled with a cheat code)[/quote']

Er staat echter ook wat onzin op die pagina, dus wellicht dat iemand dit kan verifiëren?

Als dit over 'n week of twee nog steeds niet gebeurd is dan ga ik aan de slag, dan heb ik namelijk pas weer tijd om mijn ps2 aan te sluiten etc.

Op deze pagina staan de PEGI-iconen. Er ontbreekt er echter één, namelijk deze:

online.gif

Zal een keer kijken hoe multiplayer PEGI-waarderingen precies beïnvloedt, maar dat heeft niet echt prioriteit.

Dat begrijp ik, maar het is een officieel icoon van PEGI. Zou het om die reden daarom niet sowieso op die pagina moeten staan. Misschien dat het de waardering niet beïnvloedt maar die informatie zou eventueel toegevoegd kunnen worden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De IV pagina's over Luis moeten bijgewerkt worden aangezien in sommige pagina's bijv. die over de Ancelotti's, de diamanten, de Albaniërs en de pagina over de missie Museum Piece waarin Luis een 'Albanees'word genoemd die de diamanten wegkaapt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik zag net, bij de categorie "Wist je dat", de volgende zin:

"Er een nieuwe uitbreiding voor GTA IV is aangekondigd?"

Die linkt naar Ballad Of Gay Tony. Maar die is ondertussen al uitgekomen. Dus misschien moet die zin weggehaald of aangepast worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag net, bij de categorie "Wist je dat", de volgende zin:

"Er een nieuwe uitbreiding voor GTA IV is aangekondigd?"

Die linkt naar Ballad Of Gay Tony. Maar die is ondertussen al uitgekomen. Dus misschien moet die zin weggehaald of aangepast worden.

Ik weet niet waar jij dat wist-je-dat-je vandaan haalt, maar dit zijn de huidige:

Wist je dat?

Toni Cipriani de enige hoofdpersoon is waarvan je ook missies krijgt?

Prostituees‎ in vele GTA's je health kunnen opkrikken?

Er in GTA Advance geen verschil is tussen dag en nacht?

GTA London 1969 een uitbreiding is op Grand Theft Auto?

Je met flashbangs tegenstanders kunt verblinden in GTA Chinatown Wars?

Waarschijnlijk staat hij in het archief? In dat geval staat hij er niet voor niets. :clown:

>>> Door Lantyz: Is reeds aangepast.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...