Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Over de Wi-Fi verbinding van de Nintendo DS kan je tegen vrienden spelen, maar via Nintendo Wi-Fi Connection kan je het spel spelen tegen andere spelers via het internet.

Dit vin ik heel verwarrend. In het GTA Chinatown Wars topic (Klik)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op de pagina van de minigames van tBoGT staat: Soms ze zal jou ook haar nummer geven.

Dat is waar. Als je wat foutjes maakt tijdens het dansen neemt ze je mee naar het toilet, en krijg je achterna haar telefoonnummer.

OT: ik heb ook een opmerking, maar het is best een oude.

Als je klikt op "Missies" bij "GTA London 1961", wordt je doorverwezen naar de missiespagina van GTA London 1969...

Link to comment
Delen op andere websites

Locatie: Uzi Money Extra info

Fout: 'Bij het kiezen van een nieuw spel denk GTA III dat er nog steeds geen Nines meer moeten lopen.'

Verbetering: 'Bij het kiezen van een nieuw spel denkt GTA III dat er nog steeds geen Nines meer moeten lopen.' - denkt

Locatie: Freedom Flies Hints en tips

Fout: 'Je hebt eens tijdslimiet van vijf minuten om deze missie te voltooien, treuzel dus niet.'

Verbetering: 'Je hebt een tijdslimiet van vijf minuten om deze missie te voltooien, treuzel dus niet.' - een

Link to comment
Delen op andere websites

De cut scene in Boomshine Saigon is een continuïteitsfoutje van Rockstar Games: Phils rechterarm wordt er hier afgerukt, terwijl dat dus eigenlijk zijn linker zou moeten zijn. Aan het einde van de missie zie je dat Phil zijn rechterarm nog heeft (screenshot). Ook in GTA III heeft hij zijn rechterarm nog.

Link to comment
Delen op andere websites

De cut scene in Boomshine Saigon is een continuïteitsfoutje van Rockstar Games: Phils rechterarm wordt er hier afgerukt, terwijl dat dus eigenlijk zijn linker zou moeten zijn. Aan het einde van de missie zie je dat Phil zijn rechterarm nog heeft (screenshot). Ook in GTA III heeft hij zijn rechterarm nog.

Dus de cutscene zelf is een foutje. Ok.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat een foutje op de volgende pagina: klik.

Daar staat het volgende:

Gebaseerd op Porche

Dit moet natuurlijk het volgende zijn:

Gebaseerd op Porsche

''Porsche'' is natuur een groot begrip. Het zou iets preciezer kunnen, namelijk:

Gebaseerd op Porsche 356

óf

Gebaseerd op Porsche 356 Cabriolet

Hier het bewijs:

Porka: PorkaGTA1.png

Porsche 356:

Porsche%20356%20a.jpg

Overigens staan er meerdere voertuigen die op wikigta nog niet bekend zijn in het voertuigen-gebaseerd-op-topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Een klein foutje:

Bij de missieuitleg See the Sight before your Flight(GTA LCS), staat de screen van de kogelvrije landstalker niet echt goed.

Klik hier voor de pagina, scroll naar beneden.

Staat bij Beloningen helemaal onderaan.

Ik denk dat hij daar wel goed staat. Want het is een Beloning voor het halen van 'See the Sight before your Flight'

Link to comment
Delen op andere websites

Een grote spoiler: op de pagina van het Statue of Happiness staat er dit:

Als Jimmy Pegorino of Dimitri Rascalov aan het einde van de verhaallijn naar Happiness Island vlucht voor Niko Bellic, worden ze door Niko aan de voet van het beeld vermoord.

Ik denk toch dat dit het einde van de verhaallijn verklapt...

Link to comment
Delen op andere websites

Een grote spoiler: op de pagina van het Statue of Happiness staat er dit:

Als Jimmy Pegorino of Dimitri Rascalov aan het einde van de verhaallijn naar Happiness Island vlucht voor Niko Bellic, worden ze door Niko aan de voet van het beeld vermoord.

Ik denk toch dat dit het einde van de verhaallijn verklapt...

Op WikiGTA staan alleen maar spoilers. Collectables, missies die beschreven staan. Zou dit dan een probleem zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Een grote spoiler: op de pagina van het Statue of Happiness staat er dit:

Als Jimmy Pegorino of Dimitri Rascalov aan het einde van de verhaallijn naar Happiness Island vlucht voor Niko Bellic, worden ze door Niko aan de voet van het beeld vermoord.

Ik denk toch dat dit het einde van de verhaallijn verklapt...

Op WikiGTA staan alleen maar spoilers. Collectables, missies die beschreven staan. Zou dit dan een probleem zijn?

Ik vind van niet, op de homepagina van wikigta staat al een algemene leeswaarschuwing. Die moord is een belangrijke gebeurtenis en moet, naar mijn mening, gewoon daar vermeldt staan. Als je dat weghaalt moet je half wikigta ook weghalen. Je zou het op kunnen lossen d.m.v. spoilers en/of leeswaarschuwingen, maar dan komt half wikigta vol met spoilers en/of leeswaarschuwingen te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...