Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij de missieuitleg See the Sight before your Flight(GTA LCS), staat de screen van de kogelvrije landstalker niet echt goed.

Zoals Rinaldootje al aangeeft, gaat het hier om een beloning. Hij staat mijn inziens daar dus prima, mocht er iets anders aan mankeren, schroom niet om dat hier te posten.

Gebaseerd op Porche 910

Dat moet uiteraard

Gebaseerd op Porsche 910

zijn.

Aangepast, samen met de andere Porche » Porsche. Ik heb het modelnummer er niet bijgezet, als dat correct is mag een andere medewerker dat even aanvullen.

Na de oorlog was werk vinden voor Niko een probleem. Zijn neef Roman Bellic vertrekt terwijl naar Liberty City' date='[/b'] Amerika om er een nieuw leven te beginnen.

Volgens mij klopt deze zinsopbouw niet helemaal, het gaat om de volgende pagina: Klik

Volgens mij is dat correct Nederlands, al komt het wat minder vaak voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze pagina staat: "In GTA IV is de wagen niet meer topzwaar, ..."

Dat klopt niet helemaal. Op de rest van de pagina staat dat de andere wagens allemaal 1700 KG wegen terwijl die van GTA IV 2300 KG weegt. Dat staat er.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was de stuntjumps (en flying rats) aan het afdrukken tot ik plots op de pagina van de stunt jumps van GTA IV een typfout vond. Er staat namelijk:

"Hieronder kun je meteen naar de beschrijven van de Stunt Jumps gaan, met daarbij enkele screenshots."

Die 'beschrijven' moet volgens mij 'beschrijving' of zo worden. Het is maar een klein foutje, maar ja... Het is tenslotte ook een fout xD.

Link: http://nl.wikigta.org/wiki/Stunt_Jumps_%28GTA_IV%29

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Na wat rond te kijken op WikiGTA, vond ik een fout tijdens de missie Blog This! (deel 2). Er staat bij Benodigdheden Voor De 100% het volgende:

Tijd voor het vangen: 00:00:10

De tijd voor het vangen van de Celebinator bedraagt echter 8 seconden.

Kan dit verandert worden?

Mvg,

R-fl3x

Link to comment
Delen op andere websites

Na wat rond te kijken op WikiGTA, vond ik een fout tijdens de missie Blog This! (deel 2). Er staat bij Benodigdheden Voor De 100% het volgende:

Tijd voor het vangen: 00:00:10

De tijd voor het vangen van de Celebinator bedraagt echter 8 seconden.

Kan dit verandert worden?

Mvg,

R-fl3x

Hier heb je inderdaad gelijk in. Ik zal het aanpassen. Bedankt voor het melden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...