Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Hey,

Ik ben er gister erachter gekomen dat op de Seagulls pagina een fout staat qua beloning.

Je krijgt je APC namelijk pas na de missie 'For the Man Who Has Everything' van Yusuf en als je de 50 zeemeeuwen hebt gekilled.

Op beide pagina's van Seagulls als de missie pagina van 'For the Man Who Has Everything' staat er niks over.

Ik had zelf namelijk op Wikigta gelezen over de APC beloning, en was direct aan de slag gegaan door die domme vogels te vermoorden, maar ik kreeg maar geen smsje of belletje over de APC.

Was even aan het googlen en bleek dat je die pas na die missie kreeg, eenmaal die missie gedaan te hebben(wat even duurde omdat ik net 3 missies had gedaan) kreeg ik een smsje van Yusuf.

Dus dat zou wel handig zijn als dat erbij toegevoegd wordt :bier:

Gr. GolfG60

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beste GolfG60,

Correcties, aanmerkingen of foutjes omtrent WikiGTA kun je ook in -dit- topic plaatsen.

Even ter aanvulling , de APC Tank is ook beschikbaar bij Henrique na het behalen van de missie Departure Time van Tony.

Ah sorry, dat wist ik niet, excuses :bier:

En dat wist ik niet, maar op de pagina van die missie staat er wel dat de APC dan krijgt van Hennogwattes.

Bedankt voor het melden. We zullen dit nakijken en dan indien nodig aanpassen.

Ok :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij TBOGT, missie 'In the Crosshairs', staat dat je geen beloning krijgt, ik kreeg anders na het halen een bedrag van 6000 dollar, klopt dit?

Dat is correct. Bedankt voor het melden.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

De pagina is weer up-to-date ;)

Weet je het zeker? Er staat namelijk nog een foutje ;)

-28 december- De uitslag van de GTAForum Awards 2009 wordt bekend gemaakt. Silverbyte wordt moderator van de Graphics fora.

Moet het niet de GTAForum Awards 2010 zijn? Je wordt namelijk ook door gelinkt naar de GTAForum Awards 2010.

Klik hier voor de pagina

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...