Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

Na een balletje te hebben geslagen in Vice City is nu ook Liberty City aan de beurt voor een potje golf. Je zal vast denken of daar wel plaats voor is in dat drukke Liberty City?

Op deze pagina

Dit is geen correcte zin, het gebruik van het vraagteken is hier onjuist aangezien het hier geen (directe) vraag betreft. Een van deze twee zinnen zou beter zijn:

''Je vraagt je nu vast af of er voor een golfbaan wel ruimte is in dat drukke Liberty City''

''Je vraagt je nu vast af: ''Is er überhaupt wel ruimte voor een golfbaan in dat drukke Liberty City?''''

Overigens vind ik het overbodig om op deze ietwat kinderlijke manier informatie over te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier nogal een grote fout:

http://nl.wikigta.org/wiki/Firefighter_%28GTA_San_Andreas%29

Staat dat je Firefighter lvl 12 moet halen om vuurbestendig te worden. Maar in SA zijn de Firefighter missies pas compleet op lvl 15. Het zou best kunnen dat dat voor de andere submissies ook zo is, maar die heb ik nog niet gedaan. Dit is in ieder geval erg vervelend als je net als ik de Firefighter missies cancelled op lvl 12 omdat je denkt dat ze klaar zijn, en je dan die 2 levels weer opnieuw moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Op de Cluckin' Bell pagina is bij het assortiment van GTA IV het plaatje van de hamburger alleen voor admins. Ik zie nu ook dat de menukaart ook alleen voor admins is.

Dit komt omdat de desbetreffende screens ofwel verwijderd zijn, ofwel nooit zijn geüpload. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hier staat het volgende zinnetje: Bulgarin komt later om het leven tijdens een confrontatie met Luis Lopez. De rest van Bulgarins mannen voegt zich dan bij Dimitri.

Dat kan helemaal niet, want het kan namelijk zijn ( het is niet altijd zo ) dat tijdens het achtervolgen van Timur in Departure Time door Timur het volgende zinnetje word gezegd: "Now Rascalov is dead", wat betekend dat Dimitri al dood is, welk einde er ook gekozen is in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...