Basssss Geplaatst: 25 maart 2011 Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Als je op deze kaart je muis op het meest linkse bolletje in Las Venturas houd komt er te staan "Redsands West", terwijl de 24/7 supermarkt overduidelijk in Redsands East ligt. Vraag me niet waarom ik dit tegenkwam. Reageren
Sharingan Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Pagina van Manny Escuela: Romans vriendin Mallorie brengt Niko in zijn zoektocht naar geld in contact met Manny Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 1 + 1 = 1 1 + 1 = 1 2 Nee Jowx dat is 2 Ik dacht toch echt dat het 11 was hoor? Reageren
Klaas-Vaak Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Na een balletje te hebben geslagen in Vice City is nu ook Liberty City aan de beurt voor een potje golf. Je zal vast denken of daar wel plaats voor is in dat drukke Liberty City? Op deze pagina Dit is geen correcte zin, het gebruik van het vraagteken is hier onjuist aangezien het hier geen (directe) vraag betreft. Een van deze twee zinnen zou beter zijn: ''Je vraagt je nu vast af of er voor een golfbaan wel ruimte is in dat drukke Liberty City'' ''Je vraagt je nu vast af: ''Is er überhaupt wel ruimte voor een golfbaan in dat drukke Liberty City?'''' Overigens vind ik het overbodig om op deze ietwat kinderlijke manier informatie over te brengen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Hier nogal een grote fout: http://nl.wikigta.org/wiki/Firefighter_%28GTA_San_Andreas%29 Staat dat je Firefighter lvl 12 moet halen om vuurbestendig te worden. Maar in SA zijn de Firefighter missies pas compleet op lvl 15. Het zou best kunnen dat dat voor de andere submissies ook zo is, maar die heb ik nog niet gedaan. Dit is in ieder geval erg vervelend als je net als ik de Firefighter missies cancelled op lvl 12 omdat je denkt dat ze klaar zijn, en je dan die 2 levels weer opnieuw moet doen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Dat is niet waar. Je voltooid de missie wel degelijk op level 12, net zoals de paramedic en vigilante missies. Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 mei 2011 Rapport Geplaatst: 16 mei 2011 Het is niet de bedoeling dat je bij lvl 12 stopt want als je bij lvl 12 stopt dan heb je lvl 12 nog niet af. Begrijpelijk =D Maar bij mij stopt hij automatisch als ik lvl 12 gehaald heb Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 Oh, waarschijnlijk kwam het dan door een mod van mij. Ik zal het later nog eens proberen op mijn ongemodde kopie. Excuses. Reageren
Fezz Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 (bewerkt) Op de Cluckin' Bell pagina is bij het assortiment van GTA IV het plaatje van de hamburger alleen voor admins. Ik zie nu ook dat de menukaart ook alleen voor admins is. Bewerkt: 25 mei 2011 door Fezz Reageren
Svenie Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Op de Cluckin' Bell pagina is bij het assortiment van GTA IV het plaatje van de hamburger alleen voor admins. Ik zie nu ook dat de menukaart ook alleen voor admins is. Dit komt omdat de desbetreffende screens ofwel verwijderd zijn, ofwel nooit zijn geüpload. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Reageren
Nissan Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Hier staat het volgende zinnetje: Bulgarin komt later om het leven tijdens een confrontatie met Luis Lopez. De rest van Bulgarins mannen voegt zich dan bij Dimitri. Dat kan helemaal niet, want het kan namelijk zijn ( het is niet altijd zo ) dat tijdens het achtervolgen van Timur in Departure Time door Timur het volgende zinnetje word gezegd: "Now Rascalov is dead", wat betekend dat Dimitri al dood is, welk einde er ook gekozen is in GTA IV. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2011 De rocket launcher, flamethrower en pistol de enige wapens zijn die in iedere GTA voorkomen? Dit klopt niet meer aangezien er geen flamethrower in GTA IV en EFLC zit. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 GTA IV Assissinations Missie: Dead end Jouw opdracht is hem te vermoorden Tussen is en hem moet eigenlijk om Ps kon zo gauw niet meer vinden (eigenlijk juist goed) mocht ik nog wat zien zeg ik het wel Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Jouw opdracht is hem te vermoorden Tussen is en hem moet eigenlijk om Kan bij mijn weten prima. Reageren
PrioX Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Op de pagina van GTA IV: The Lost and Damned staat dat het spel op 17 oktober 2009 is uitgebracht. Dit moet 17 februari 2009 zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.