Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Dit staat op het forum niet op de wikigta maar zou niet zo gauw weten waar het anders moest:

Originele makers van dit bestand (indien je er met meerder aa nehbt gwerkt)

Dit staat bij het toevoegen van een modificatie voor IV.

Doorgezet naar de tracker, zie ook de toelichting in je PB inbox.

Ik heb niet echt een fout maar bij de pagina van de Varrio Los Aztecas staat dat de leider Cesar is, maar op de pagina van Cesar staat dat het onbekend is wie de leider is.

Kan één van de San Andreas kenners in de Wiki crew hier eens naar kijken? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom is de pagina van Tlad niet zichtbaar?

Er staat,alleen voor Wikigta medewerkers.

Geldt ook voor de links naar Londen 1961, Londen 1969 en TBoGT. Er zijn twee tekens in de link gekropen; haal ze weg uit je adresbalk en je kan, tot het is verholpen, gewoon de pagina bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt de layout van de tabellen die altijd rechts op de pagina van een GTA staan. Deze zijn inderdaad niet vernieuwd, maar dat hoeft toch ook helemaal niet? De layout van de pagina's zelf is niet veranderd, enkel WikiGTA in het algemeen heeft een nieuw jasje gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt de layout van de tabellen die altijd rechts op de pagina van een GTA staan. Deze zijn inderdaad niet vernieuwd, maar dat hoeft toch ook helemaal niet? De layout van de pagina's zelf is niet veranderd, enkel WikiGTA in het algemeen heeft een nieuw jasje gekregen.

Ik denk dat hij de kleurstelling bedoelt :)

Link to comment
Delen op andere websites

naja, de boxen in de nieuwe stijl zetten , of de rest weer terug in het oude oranje ( het forum heeft ook nog het oude oranje ).

ik zelf vind het oude ( harde ) oranje overzichtelijker , maar ja dat vind ik bij veel ( oud youtube was overzichtelijker, oud hyves ( deze week veranderd :puh: ))

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...