Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Punt is dat er eigenlijk geen sprake is van 'nieuwe stijl', de Wiki software heeft een update gehad en daarmee ook de achtergrond. De tabellen en pagina opmaak zijn verder onveranderd gebleven en dus ook niet in 'oude stijl'. :puh: Het harde oranje komt overigens nog door de hele Wiki terug, in de tabellen, verdelingslijnen, etc maar misschien wat minder nadrukkelijk doordat de primaire achtergrond niet eenzelfde kleur oranje heeft.

@ Hieronder: Je bedoelt dus de tabs? Zeg dat dan, man, ipv zo globaal iets zeggen. Get to the point.. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Het zal wel niet goed zijn als ik hier nu reply, maar ik wou ff melden bij de mensen van WikiGTA dat er bij de walkthrough van de missie Cesar Vialpando iets niet klopt. Het zal wellicht ook wel anderen opgevallen zijn, maar bij de beschrijving staat dat je een Blade krijgt, terwijl het toch echt een Savanna is. Het is maar een detail. Ciao!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Het zou ook een grap kunnen zijn maar hier staat bij de D "User talk:Dutchy3010/Eten".

Gewoon een 'kladpagina' die Dutchy3010 ooit eens heeft aangemaakt toen ze aan, ik denk de Burger Shot pagina aan het werken was. Geen grap dus. Ik dacht dat je ondertussen wel al wist dat Mod+ geen gevoel voor humor hebben. Ik heb de categorieverwijzingen op de desbetreffende pagina verwijderd om verwarring te voorkomen. Bedankt voor het melden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel de pagina wel leeg is staat, grappig genoeg (wat dan op zijn beurt weer erg ironisch is), de verwijzing nog steeds als Hidden Interior. Nu ik weet dat Mod+ geen grapjes maakt betekend dat dat al het eten van Dutchy een hidden interior is. Stof tot nadenken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...