ASPHALT Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 Punt is dat er eigenlijk geen sprake is van 'nieuwe stijl', de Wiki software heeft een update gehad en daarmee ook de achtergrond. De tabellen en pagina opmaak zijn verder onveranderd gebleven en dus ook niet in 'oude stijl'. Het harde oranje komt overigens nog door de hele Wiki terug, in de tabellen, verdelingslijnen, etc maar misschien wat minder nadrukkelijk doordat de primaire achtergrond niet eenzelfde kleur oranje heeft. @ Hieronder: Je bedoelt dus de tabs? Zeg dat dan, man, ipv zo globaal iets zeggen. Get to the point.. Reageren
commando Geplaatst: 24 september 2011 Rapport Geplaatst: 24 september 2011 inderdaad, precies zoals je zegt... ikzelf vind het in ieder geval er vreemd uitzien, een vernieuwde style; achtergrond + tabs(!) , maar het style deel van de tabs komt voor de rest nergens in terug Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 Op deze pagina staat ergens halverwege: Dolores: "You’re sacked, you sick bastard! Don’t show you’re face around here again!" Het dikgedrukte moet natuurlijk your zijn. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Ware woorden, aangepast. Reageren
PS3D Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Dit logo bevat de romeinse letter "V". het moet toch zijn Romeinse cijfer of toch niet??? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Je hebt gelijk, ik heb het aangepast. Reageren
delegurt Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 (bewerkt) de prijs en de leverdatum is bekend van gta 5. levrdatum: 26-4-2013 prijs: 59.95 kijk maar op: www.bol.com/gta5 let op deze leverdatum is fictief. Bewerkt: 25 november 2011 door delegurt Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 Oftewel, geen leverdatum en enkel een prijs die een webshop zelf bepaalt. Reageren
Isic Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Geplaatst: 13 januari 2012 Heb volgens mij foutje gevonden. Op deze pagina staat de vrienden van Lyle in sultans achter je aan komen. Maar ik ging in 1 zo'n auto en het was een Schafter Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Geplaatst: 14 januari 2012 Dat klopt inderdaad niet helemaal, als ik het me goed herinner waren het twee Sultans en een Schafter. Heb de hele pagina er even op aangepast. Reageren
Maarten11 Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Het zal wel niet goed zijn als ik hier nu reply, maar ik wou ff melden bij de mensen van WikiGTA dat er bij de walkthrough van de missie Cesar Vialpando iets niet klopt. Het zal wellicht ook wel anderen opgevallen zijn, maar bij de beschrijving staat dat je een Blade krijgt, terwijl het toch echt een Savanna is. Het is maar een detail. Ciao! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Dat je dit meldt, is helemaal goed. Je had het alleen beter in het WikiGTA forum - Foutje gevonden? -topic kunnen doen. Wat niet wegneemt dat je gelijk hebt. Ik heb het aangepast, bedankt voor het melden. >>> Door VWO-er: Even verplaatst... Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Geplaatst: 21 februari 2012 Het zou ook een grap kunnen zijn maar hier staat bij de D "User talk:Dutchy3010/Eten". Reageren
Svenie Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Geplaatst: 22 februari 2012 Het zou ook een grap kunnen zijn maar hier staat bij de D "User talk:Dutchy3010/Eten". Gewoon een 'kladpagina' die Dutchy3010 ooit eens heeft aangemaakt toen ze aan, ik denk de Burger Shot pagina aan het werken was. Geen grap dus. Ik dacht dat je ondertussen wel al wist dat Mod+ geen gevoel voor humor hebben. Ik heb de categorieverwijzingen op de desbetreffende pagina verwijderd om verwarring te voorkomen. Bedankt voor het melden. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Geplaatst: 22 februari 2012 Hoewel de pagina wel leeg is staat, grappig genoeg (wat dan op zijn beurt weer erg ironisch is), de verwijzing nog steeds als Hidden Interior. Nu ik weet dat Mod+ geen grapjes maakt betekend dat dat al het eten van Dutchy een hidden interior is. Stof tot nadenken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.