Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Dat komt doordat we gebruikmaken van één template (sjabloon), zodat we niet telkens dezelfde tabellen op verschillende pagina's hoeven aan te maken. Ik heb er daarom maar even Hoofdrolspeler(s) van gemaakt, zodat hij ook voor andere pagina's klopt. Dank voor het melden!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

op de pagina van de slamvan staat:

Net als elke andere lowrider in San Andreas kan je deze op straat tegenkomen met of zonder hydraulics, maar daarnaast kan een Slamvan ook voorzien zijn van een speciaal kettingstuur (zie de inzet op de screen).

echter, met de nieuwe voertuig plaatjes, is deze inzet verdwenen. dacht van: ik laat het ff weten.

Link to comment
Delen op andere websites

op de pagina van de slamvan staat:

Net als elke andere lowrider in San Andreas kan je deze op straat tegenkomen met of zonder hydraulics, maar daarnaast kan een Slamvan ook voorzien zijn van een speciaal kettingstuur (zie de inzet op de screen).

echter, met de nieuwe voertuig plaatjes, is deze inzet verdwenen. dacht van: ik laat het ff weten.

Sorry, maar wat bedoel je precies?

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn toch nieuwe voertuigplaatjes?

nou, vroeger, (doch niet zo lang geleden) stond er in het plaatje van de slamvan een ander plaatje van een kettingstuur. nu niet meer, maar de tekst die vertelt dat het plaatje in het plaatje er nog wel staat, staat er nog wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze pagina mist een nummer (bij GTA III), namelijk "O mio babbino caro" afkomstig van de opera "Gianni Schicchi".

Dit nummer is echter niet hoorbaar op de PC-versie. In ieder geval wel op de PS2-versie, en of het in andere ports zit, weet ik niet. :)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Over mierenneuken gesproken, op deze pagina staat dit:

De iOS- en Androidversie bevat geen cheats.

Dat zou het volgende moeten zijn:

De iOS- en Androidversies bevatten geen cheats.

Aangezien iOS en Android twee verschillende besturingssystemen, en dus platforms, zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen foutje, maar iets dat ontbreekt.

(Kan ik dat ook hier posten, of is dat niet de bedoeling?)

Op deze pagina ontbreekt nog minstens een persfilage, namelijk een op Pepsi Cola.

26cola.jpg62funcola.jpg

Het logo vanFunCola lijkt natuurlijk verschrikkelijk veel op het toenmalige logo van Pepsi Cola.

creativelogos6.jpg

Edit: Op bovenstaande screens is trouwens helemaal niet te zien dat dat GTA III is.. :{ oeps!

qyif6s.jpg289yc1.jpg

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

@SpacyColours: Klopt helemaal, het is aangepast. Het is alleen hoorbaar in de PS2-versie, en in de GTA III trailer.

Dank je wel! :) Alleen nog een klein detail: Gianni Schicchi is de naam van de opera waarvan het stuk afkomstig is. Het stuk is als het goed is gecomponeerd door Giacomo Puccini. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze tekst is ietwat gedateerd, aangezien de trailer al is uitgebracht.

Alleen nog een klein detail: Gianni Schicchi is de naam van de opera waarvan het stuk afkomstig is. Het stuk is als het goed is gecomponeerd door Giacomo Puccini. ;)

Beide ge-update, was wel eerst op de verkeerde plaats aan het kijken bij GTA V :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...

Hee, bij de San Andreas wiki pagina's onder het topic "Burglar" staan wat voorbeelden van spullen die gestolen kunnen worden. Er staat ook "DVD spelers" bij. Dit is volgens mij een fout. In de tijd waarin San Andreas zich afspeelt, waren er geen DVD's en spelers op de markt. Ik denk dat hier beter "CD spelers" of "Videorecorders" kan staan. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...