Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op deze pagina staat ten onrechte vermeld dat voor het bereiken van Hidden Packages 42 én 49 een helikopter nodig is.

Nummer 42 is te bereiken door van een trap aan de muur op de muur en vervolgens op het gebouw te springen.

Nummer 49 is simpelweg te bereiken door door het water te lopen: het is aan alle kanten van het eilandje ondiep genoeg om te staan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op http://nl.wikigta.org/wiki/Outrider deze pagina staat er bij "Tips" "In plaats van de rocket launcher kan je voor deze missie ook de heat-seeking rocket launcher gebruiken, deze is te vinden op Easter Bay Airport, wissel deze dan niet om met de rocket lancher die daar ligt."

@hieronder lol.. De fout is er in ieder geval mee gefixt haha :clown: Volgende keer doe ik wel "Rocket Lancher", voor de duidelijkheid :puh:

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Shaft Met 'Shaft' en de slogan "The taste of a real mans meat" wordt naar het mannelijk geslachtsdeel verwezen.

Klik

Dit is volgens mij fout, meat is een genitief, dus moet het man's zijn, niet mans.

Denk ik toch...

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic is om foutjes te melden die door de Wiki-medewerkers zijn gemaakt. Op deze tekst van Rockstar hebben wij geen invloed.

Maar als je er echt mee zit kan je een mail sturen naar Rockstar, of een modificatie maken waarin het is aangepast naar jouw keuze. Ik persoonlijk heb er geen moeite mee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze pagina vond ik het volgende wat onduidelijk.

Dit schip zal later terugkeren naar Liberty City waar het overgaat naar de rederij 'Les Cargo'. Wanneer het schip niet mee zeevaardig is wordt het door het Colombian Cartelgebruikt om er SPANK te produceren. Uiteindelijk wordt het hevig beschadigde schip tot zinken gebracht door Claude en 8 Ball.

Deze informatie, betreffende GTA III, staat namelijk onder het kopje ''GTA Vice City''. Daar hoort het volgens mij niet echt thuis.

Sinds een tijd heb ik mijn PS1 weer aangesloten en speel ik weer eens wat GTA London, laatst viel het mij op dat ik in een missie de coach uit GTA1 (maar hij leek wat langer en smaller :?) moest besturen. Deze rijdt normaal niet door de stad. De vermelding van zijn aanwezigheid in GTA London ontbrak echter op deze pagina. Het enige beeldmateriaal dat ik van de missie, en dus van de coach in GTA London, kon vinden was het filmpje hieronder. De coach verschijnt op 2:42.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Lantyz heeft dit vroeger getypt, en ik vermoed dat hij zo geredeneerd heeft omdat GTA Vice City zich binnen de canon voor GTA III afspeelt. In feite kom je het schip in GTA daar voor de eerste keer tegen, en zien we het pas later naar Liberty City vertrekken. Omdat het redelijk aansluit op de eerste zin, lijkt het me niet handig het weer af te gaan splitsen in een apart kopje. Om nog maar niet te spreken van het feit dat we dan vier kopjes met misschien één regel aan tekst krijgen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...