3L1077 Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Geplaatst: 6 april 2013 Ik vroeg het maar gewoon, leek me gewoon logisch dat 2 wapens met dezelfde kleur tot dezelfde categorie behoren. ^^ Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Geplaatst: 13 april 2013 (bewerkt) Hier staat dat de sea sparrow enkel te vinden is aan de Vercetti Estate, als unlockable, maar ik heb er zonet een gevonden op het apartementsgebouw van 3C. Edit: Ik zie net dat het voor een challenge is, maar aangezien de PCJ600 playground ook op de map van de vindplaats van de PCJ600 staat... Bewerkt: 13 april 2013 door 3L1077 Reageren
Svenie Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Geplaatst: 13 april 2013 Als je de pagina van de desbetreffende challenges bekijkt zal je zien dat het hier niet om een Sea Sparrow gaat, maar om een gewone Sparrow. Voor zover ik weet, is die wel gewoon terug te vinden op de vindplaatsenmap. Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Geplaatst: 13 april 2013 Oh, ik was er ingegaan, en nu begin ik te twijfelen, ik was er toch van overtuigd dat het een sea sparrow was. Reageren
Basssss Geplaatst: 14 april 2013 Rapport Geplaatst: 14 april 2013 (bewerkt) Een Seasparrow heeft drijvers en een machinegeweer aan de onderkant hangen, dat is in principe het enige verschil. Met de drijvers kan de helikopter ook op water landen, de normale Sparrow kan dit niet. Ik kwam trouwens zonet hier een foutje tegen. Als ik op "Print friendly" klik, dan worden de linkjes om terug te gaan naar de "Color" map en dergelijk rood. (Pagina bestaat niet?) Dit is onder andere ook zo met de Safehouses map en waarschijnlijk nog wel een paar. Edit: En tevens worden bij veel pagina's niet aangegeven aan de linkerkant dat de pagina ook in een andere taal is, terwijl deze pagina wel bestaat. Een voorbeeld is de bovenstaande pagina. Er is een Nederlandstalige map van de modshops, maar er staat links niet aangegeven dat de pagina in andere talen beschikbaar is. Bewerkt: 14 april 2013 door Basssss Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 april 2013 Rapport Geplaatst: 14 april 2013 Ik heb dit in ieder geval even doorgevoerd, alleen het blijkt iets gecompliceerder dan ik dacht. In een ver verleden zijn de hoofdpagina's eens verplaatst en half aangepast, omdat de subpagina's voor de steden niet zijn verplaatst. Die moeten dus allemaal ook nog 's worden aangepast en verplaatst, en daar gaat wat tijd in zitten. Ik zet het even op m'n ToDo-lijstje. Edit: 150 edits later en alles lijkt nu weer goed te zijn Bedankt voor het melden! Reageren
Tommynator Geplaatst: 18 april 2013 Rapport Geplaatst: 18 april 2013 Ok, dit is niet zo zeer een foutje, maar eerder een aanvulling. In de 100% checklist van GTA III op wikiGTA staat niets vermeld over criminal rating. Ik heb echter ontdekt dat je boss (5000+) moet zijn voor je 100% krijgt. Ik heb 3 dagen op 95% vastgezeten en alle zijmissies die ik kon doen nog eens gedaan, blijkt dat ik op 4950 zat, enkel mensen gedood zonder enige missie en ineens had ik 100%. Misschien is dit de moeite waart om te vermelden vermits sommige mensen (zoals mij) na alles gedaan te hebben nog geen boss zijn. Reageren
HA5H Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Op deze pagina: http://nl.wikigta.org/wiki/Special_outfits_(GTA_IV) Is er onderaan bij het kopje Happiness shirt de volgende tekst te vinden: Verkrijgbaar: Na het op te halen aan het Blijheidsbeeld. Volgens mij klopt er vrij weinig van deze zin en zou deze eerder als volgt moeten lopen: Verkrijgbaar: Op te halen bij het Blijheidsbeeld. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 Gewijzigd... Bedankt voor het melden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 mei 2013 Rapport Geplaatst: 7 mei 2013 De zin is volgens mij zo geformuleerd omdat de outfit ook beschikbaar is in je kleerkast van zodra je deze opgehaald hebt aan het blijheidsbeeld. Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Geplaatst: 8 mei 2013 [...] beschikbaar is in je kleerkast van zodra je deze opgehaald hebt aan het blijheidsbeeld. Laat me raden, jij hebt 'm getypt? Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Geplaatst: 12 mei 2013 (bewerkt) Op deze pagina staat de volgende zin: De zender is dan ook zeer populair bij de taxichauffeurs van ), die allemaal van Oosterse afkomst zijn. Als je op de '')'' op WikGTA, word je doorverwezen naar deze pagina, Liberty City dus. Ik denk dat dit een foutje is. Bewerkt: 12 mei 2013 door Cabyon Reageren
Svenie Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Geplaatst: 12 mei 2013 Aangepast, bedankt voor het melden. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 mei 2013 Rapport Geplaatst: 17 mei 2013 Op deze pagina (Vice City, Chopper Checkpoints) staat dat er in Little Haïti een Sparrow te vinden is op het dak waar je op land tijdens Unique Stunt Jump 5. Moet dit niet Unique Stunt Jump 17 zijn? Want 5 is op het vliegveld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.