Guardian1980 Geplaatst: 17 mei 2013 Rapport Geplaatst: 17 mei 2013 Thanks, heb het aangepast. Reageren
Dotz Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Geplaatst: 25 juni 2013 Dit foutje is niet op WikiGTA maar op het forum, wanneer ik helemaal rechtsbovenaan op het forum op ''more'' klik verschijnen de opties ''Members'', ''WikiGTA'' en ''Snapmap''. De link ''WikiGTA'' verwijst echter naar Snapmap en ''Snapmap'' verwijst naar de wiki, dit zou natuurlijk andersom moeten zijn. Ik gebruik overigens Google Chrome en CaliRed. Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Geplaatst: 25 juni 2013 Dat soort foutjes mag je melden in de tracker Ik zal er vanmiddag even naar kijken. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Geplaatst: 25 juni 2013 Hey, Op WikiGTA staat dat de bijnamen van Niko: Niko, Nicky en NB zijn. Maar hoort daar eigenlijk ook geen N bij? In het spel zelf word hij niet als N genoemd, maar op het internet kort hijzelf zijn naam soms af met N, zoals hier: (Antwoord op Brucie's mail) Misschien is het wat overdreven om er een topic voor aan te maken, maar was toch wel even benieuwd. >>> Door Jacky-2007: Samengevoegd met "Foutje gevonden?"-topic<<< Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Geplaatst: 25 juni 2013 Dit is volgens mij een bijnaam omdat niemand hem zo noemt. Het is slechts zijn signatuur (of hoe je het ook zegt). Een naam wordt pas een bijnaam als veel mensen de persoon zo noemen (denk ik hoor ). Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Geplaatst: 25 juni 2013 Een manier van ondertekenen is geen bijnaam, maar het is wel een verwijzing naar Niko anders dan zijn eigen naam natuurlijk. In IV is internet nieuw, wellicht dat bij personages er sinds IV een kopje "initialen" kan worden bijgevoegd, aangezien dit gebruikt wordt in digitale communicatie in de game? Het komt ook voor als hip taalgebruik in de smsjes volgens mij namelijk. Goed gevonden Bassie! Wellicht iets voor de Wikimannen en -vrouwen om zich even over te buigen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Geplaatst: 25 juni 2013 Ik zie er niets in om een kopje initialen toe te voegen; het staat voor eenieder al vast wat z'n initialen zijn (namelijk de beginletters van iedere naam), dus zodra je de volledige naam weet, weet je iemand zijn of haar initialen ook. En daarmee wordt het veld vrij overbodig, mijns inziens. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 Hier staat bij Part 2: Hierdoor wordt het controleren van de wagen erg moeilijk. Rijd over de snelweg, om het safehouse, waar je Gracie heen moet brengen te bereiken. Klopt controleren in deze zin wel? Moet dat niet onder controle houden zijn? :$ Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 Hier staat bij Part 2: Hierdoor wordt het controleren van de wagen erg moeilijk. Rijd over de snelweg, om het safehouse, waar je Gracie heen moet brengen te bereiken. Klopt controleren in deze zin wel? Moet dat niet onder controle houden zijn? :$ Lijkt me inderdaad beter. In zin 2 kloppen de komma's overigens niet, want nu staat het er alsof je óm het safehouse heen moet rijden. Ik ga ze aanpassen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 http://nl.wikigta.org/wiki/S.A.M. Als je eenmaal hier weer aangekomen bent, zal gelijk de cut scene van de missie Ransom beginnen. Geen zorgen, dit is slechts een cut scene en er wordt dus niks speciaals meer van je verwacht. Mission passed! Moet dit niet "cutscene" zijn? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 http://nl.wikigta.org/wiki/S.A.M. Als je eenmaal hier weer aangekomen bent, zal gelijk de cut scene van de missie Ransom beginnen. Geen zorgen, dit is slechts een cut scene en er wordt dus niks speciaals meer van je verwacht. Mission passed! Moet dit niet "cutscene" zijn? Dat moet inderdaad. Ga ik regelen, dank Edit Dat gaat volgens de zoekfunctie op maar liefst 198 pagina's verkeerd. Daar ben ik nog wel even zoet mee Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Rub Out, start deze missie niet onder de naam 'D' van Diaz? Ik speelde 'm net en er stond een 'D' op de radar. Op de Wiki staat het onder de 'V' van Tommy Vercetti. Misschien nog een tip om toe te voegen om eerst twee verdiepingen naar boven te gaan in het trappenhuis, dan zal de cutscene er iets anders uit zien, maar dan kan je de bodyguards al neerknallen voor de cutscene en heb je alleen nog last van Diaz.` EDIT: Hier staat ook de zin: Pas als je binnen bent en in de roze markering staat mag je uitstappen. Schiet dan ook meteen alle Haïtianen dood die je maar ziet. Nu moet je nog drie bommen plaatsen in de fabriek. Zorg ervoor dat alle Haïtianen in de fabriek dood zijn voordat je de eerste bom plaats. Daar moet nog een t achter. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 (bewerkt) Bij Flying rat 28 in gta iv staat er niet waar de duif zit: Bewerkt: 13 juli 2013 door tommie59 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Bij Flying rat 28 in gta iv staat er niet waar de duif zit: "De flying rat tref je vervolgens aan op het aangrenzende dak met het ijzeren hek." Dus het staat er wel, toch? Ook te zien op de screenshot, dus volgens mij gewoon de volledige info. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Bij Flying rat 28 in gta iv staat er niet waar de duif zit: "De flying rat tref je vervolgens aan op het aangrenzende dak met het ijzeren hek." Dus het staat er wel, toch? Ook te zien op de screenshot, dus volgens mij gewoon de volledige info. Ik bedoelde de locatie er staat alleen maar iets over een binnenplaats geen straat, dat bedoelde ik eigenlijk want er zijn minstens een stuk of 25 binnenplaatsen in Broker/Dukes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.