Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

hier staan boven in SV een paar bolletjes met rare namen er onder en trouwens onder veel meer bolletjes zoals sanchez2!

en in het water boven SI staat een bobcat :bonk:

beloning alle rampages M60 :sigaar:

EDIT

bij SA staan er drie trei-stations niet op!

bij deze ondekte fout:

2.

En hier staat dit:

Salvatore Leone

* Making Toni

* A Walk In The Park

* Caught In The Act

* Search And Rescue

* Taking The Peace

* Shoot The Messenger

maar deze fout staat HIER ook nog ;)

EDIT Sorry voor de dubbel post ik zie het nu pas :$

Bij de Colombian Cartel staat dat ze AK-47 hebben dit is bij mij niet!

Triads staat dat ze AK-47 hebben dit heb ik nog nooit gezien in LCS is maar wel in SA dus is het misschien niet makkelijk om voor elke GTA een aparte pagina te maken??? want het is best onoverzichtelijk

maar wel weer veel werk :$

ik ben een beetje opdringerig is het niet??? :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook nog een klein foutje gevonden: Gun Runner.

Er staat: De witte Waltons kom je verder niet in het spel tegen. Als je ze wilt bewaren kun je ze tijdens de missie in je garage zetten. Als je de misse nog wel wilt halen, kun je de wagens in je garage opblazen. Door de garagedeur dicht te laten gaan wordt het wrak weer gerepareerd.

misse= missie. :?

Link to comment
Delen op andere websites

hier staan boven in SV een paar bolletjes met rare namen er onder en trouwens onder veel meer bolletjes zoals sanchez2!

en in het water boven SI staat een bobcat :bonk:

beloning alle rampages M60 :sigaar:

Als je het feit bedoelt dat het allemaal ingekorte namen zijn met nummers er erachter, dan kan ik je vertellen dat het komt omdat het de interne namen van de voertuigen zijn, gevolgt door het interne ID-nummer.

Deze moeten inderdaad nog een keer omgezet worden naar de officiele in-game namen, een van de ToDo-klussen dus. Helaas veel te veel werk om nu even snel aan te passen.

Wat betreft die Bobcat, da's geen foutje, maar volgens de game-sources wordt die BobCat daar echt neergezet hoog in de lucht boven het water. Vermoedelijk is hij allang in het water gevallen en gezonken, voordat iemand er in de buurt kan komen. Mijn vermoeden is dat deze Bobcat eigenlijk boven op de carpark downtown moeten staan, maar heeft iemand bij Rockstar ergens een "-" teken vergeten bij een van de coordinaten.

rampages -> M60 laat ik even over aan de LCS experts ter beoordeling.

Bij de Colombian Cartel staat dat ze AK-47 hebben dit is bij mij niet!

Triads staat dat ze AK-47 hebben dit heb ik nog nooit gezien in LCS is maar wel in SA dus is het misschien niet makkelijk om voor elke GTA een aparte pagina te maken??? want het is best onoverzichtelijk

We hebben er bewust voor gekozen om per Gang maar 1 pagina te maken, zodat je ook ziet wat er met de gang in andere delen gebeurd. gevolg is wel, dat in het overzicht aan de rechterkant b.v. alle wapens uit alle delen komen te staan. Maar in de tekst over LCS staat duidelijk dat ze met meatcleavers en pistols achter je aan komen.

Dit is dus geen foutje maar een bewuste keuze..

Ik heb ook nog een klein foutje gevonden: Gun Runner.

Er staat: De witte Waltons kom je verder niet in het spel tegen. Als je ze wilt bewaren kun je ze tijdens de missie in je garage zetten. Als je de misse nog wel wilt halen, kun je de wagens in je garage opblazen. Door de garagedeur dicht te laten gaan wordt het wrak weer gerepareerd.

misse= missie. :?

fixed.. _O_

Deze Vice City auto's staan er niet bij:

* Glendale

* Mesa Grande

Die lijken er inderdaad niet bij te staan, maar ik laat dit even over aan de auto experts.

Tot ze er aan toe komen..

op WIKIGTA bij de Varrios Los Aztecas staat dat ze geen rivaal hebben maar in de tekst staat dat hun grootste rivaal de Los Santos Vagos is.

Inderdaad, ook staan ze op de pagina van de Los Santos Vagos als grootste rivaal, en dat is dus wel wederzijds.

Fixed. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

ik wist niet waar ik het neer moest zetten dus hier

Lawyer's Suit

beschikbaar na Rough Justice

Dragon jumpsuit

beschikbaar na Crazy '69'

Antonio

Beschikbaar na Making Toni

Wiseguy

Beschikbaar na Shoot The Messenger

als het ergens anders moet moet je het maar zeggen ;)

en PatrickW met die rare namen onder de bolletjes bedoel ik dat er onder sommige wagens een naar staat als bijv. shelby ik denk dat het komt door dat de wagens er op gebazeert zijn

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

PatrickW met die rare namen onder de bolletjes bedoel ik dat er onder sommige wagens een naar staat als bijv. shelby ik denk dat het komt door dat de wagens er op gebazeert zijn

Voor zover ik weet zijn alle namen op de kaart de namen zoals ze intern in de game-code gebruikt worden.

Deze wijken soms wel eens af van de namen die in het spel gebruikt worden. Als R* b.v. op het eind van de ontwikkeling van een spel een voertuig een andere naam geeft, dan blijven ze intern in de game-code meestal de oude naam gebruiken, en passen ze alleen de display-naam aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze site.

http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...End_of_the_Line

Daar staat beschreven wat er allemaal gebeurt in de missie end of the line.

Er zijn 3 dingen fout daar.

Namelijk:

Onderaan waar het stukje met de tips begint staat daar boven het woord storeline maar dat moet storyline zijn.

Bij het stukje van floor 2 daar staat op regel 5 9e woord member maar dat moet members zijn.

Bij het stukje van floor 2 staat ook op regel 7 2e en 3e woord olie vaten maar het moet olievaten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Keseva --> JGuntherS heeft gisteren al wat wijzigingen in deze missie aangebracht en ik ben er voor alle zekerheid ook nog eens doorheen gelopen net (en ook nog wat dingetjes gewijzigd). De door jouw genoemde foutjes zijn in ieder geval verbeterd :Y

Dank je wel voor het melden!!

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Colombian Cartel staat dat ze AK-47 hebben dit is bij mij niet!

Triads staat dat ze AK-47 hebben dit heb ik nog nooit gezien in LCS is maar wel in SA dus is het misschien niet makkelijk om voor elke GTA een aparte pagina te maken??? want het is best onoverzichtelijk

We hebben er bewust voor gekozen om per Gang maar 1 pagina te maken, zodat je ook ziet wat er met de gang in andere delen gebeurd. gevolg is wel, dat in het overzicht aan de rechterkant b.v. alle wapens uit alle delen komen te staan. Maar in de tekst over LCS staat duidelijk dat ze met meatcleavers en pistols achter je aan komen. Dit is dus geen foutje maar een bewuste keuze..

Nog even om aan te vullen. We proberen het zo te doen, zodat we alles op een pagina hebben maar de gangs toch gescheiden hebben. Dus bijvoorbeeld als we een stuk getypt hebben over de Triads in GTA III dat het dan bij het GTAIII stukje staat, op dezelfde pagina staat dan ook hoe het in San Andreas gebeurt. Hier even een voorbeeldje wat ik bedoel: http://nl.wikigta.org/index.php/Triads

Link to comment
Delen op andere websites

Hier:

http://nl.wikigta.org/index.php/Big_Smoke's_Crack_Palace

Daar staat het stukje met de coordinaten achter de afbeeldingen.

Dat is vervelend want ik heb die nodig.

Edit:Dat is hier ook het geval:

http://nl.wikigta.org/index.php/Burning_Desire_huis

En hier: http://nl.wikigta.org/index.php/B_Dups_huis

Edit 2:Ook hier: http://nl.wikigta.org/index.php/Jizzy%27s_Pleasure_Domes

Waarschijnlijk is het op nog meer plaatsen fout.

Bewerkt: door kesava
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad niet handig. Ik ga kijken wat er aan te doen is; Bedankt voor het melden.

[EDIT: Bij lage resoluties passen er maar twee screens naast de tabel met coördinaten, waardoor de overige screens over de tabel heen geplaatst worden. Ik zal op zoek gaan naar een manier om dit netjes op te lossen. In de tussentijd kun je de coördinaten te weten komen door de tekst te selecteren met Ctrl A, en te copypasten naar bijvoorbeeld Kladblok. Als je Firefox gebruikt, kun je met Ctrl - de tekstgrootte verkleinen, waardoor de tabel vanachter de screens tevoorschijn komt.]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...