Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey :cya:

Op de pagina van de wikigta medewerkers, staat rechts onderin:

GTAforum

Publiek forum

Leden forum

Maar de link naar het leden forum doet het niet :)

EDIT: even de link, omdat ik dat ook bij andere berichtjes zag :)

http://nl.wikigta.org/index.php/Medewerkers

Tuurlijk niet, dat komt omdat alleen leden van wikigta in dat forum kunnen komen en anderen niet. :puh:

Net zoals dat alleen superleden en hoger in het SL+ forum kunnen komen.

Ik ben lid en voor mij werkt hij perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Foutje gevonden:

Op http://nl.wikigta.org/index.php/Toni_Cipriani staat dus de beschrijving van Toni Cipriani.

Nou zag ik dus dit:

Ook zijn moeder is allesbehalve gelukkig. Ze is kwaad omdat hij haar in die drie jaar niet één keer gebeld heeft. Ook vind ze dat hij geen ballen aan zijn lijf heeft en beter een voorbeeld zou nemen aan Giovanni Casa want "hij belt zijn moeder iedere week".

De fout is dat Giovanni Casa niet zijn moeder elke week belt, maar elke dag. ;)

Dat wordt gezegd in de missie 'Snappy Dresser'.

Overigens is de beschrijving in de missie 'Snappy Dresser' op WikiGTA dat Giovanni zijn moeder elke dag belt wel goed, daar staat juist wel dat hij zijn moeder elke dag belt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Foutje gevonden:

Op http://nl.wikigta.org/index.php/Toni_Cipriani staat dus de beschrijving van Toni Cipriani.

Nou zag ik dus dit:

Ook zijn moeder is allesbehalve gelukkig. Ze is kwaad omdat hij haar in die drie jaar niet één keer gebeld heeft. Ook vind ze dat hij geen ballen aan zijn lijf heeft en beter een voorbeeld zou nemen aan Giovanni Casa want "hij belt zijn moeder iedere week".

De fout is dat Giovanni Casa niet zijn moeder elke week belt, maar elke dag. ;)

Dat wordt gezegd in de missie 'Snappy Dresser'.

Overigens is de beschrijving in de missie 'Snappy Dresser' op WikiGTA dat Giovanni zijn moeder elke dag belt wel goed, daar staat juist wel dat hij zijn moeder elke dag belt. ;)

:sst:

Foutje gefixed :). Bedankt voor het melden!

Link to comment
Delen op andere websites

Wij zijn jullie zeer dankbaar voor het melden van sommige fouten.

Maar dat jullie nu ook al fouten gaan melden omdat wij een Spatie zijn vergeten vindt ik toch eigenlijk niet nodig.

Als wij ergens een punt zijn vergeten aan het eind van de zin word er toch ook niet hier gepost en geroepen: Jullie zijn hier een punt vergeten te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij zijn jullie zeer dankbaar voor het melden van sommige fouten.

Maar dat jullie nu ook al fouten gaan melden omdat wij een Spatie zijn vergeten vindt ik toch eigenlijk niet nodig.

Als wij ergens een punt zijn vergeten aan het eind van de zin word er toch ook niet hier gepost en geroepen: Jullie zijn hier een punt vergeten te zetten.

Jullie zijn » hier « een punt vergeten te zetten. (Achter: ''Het nodige geld natuurlijk'' bij ''Beloning'').

Ik zal straks even kijken of er nog meer punten vergeten zijn, moment.. :sigaar::engel:

Misschien is het idd beter om voor spellingsfouten zoals spaties of leesteken fouten een post te maken met gelijk een paar van dat soort fouten, dus per 5 spellingsfouten een post ofzo. Om voor elk zo'n fout een post te maken is zoals je al zegt overdreven. :puh:

>>> Door Mazzeltje: Wat ben jij ook een l*l hé. :fy: Hier kan ik wel om lachen. Hahahaha...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wij zijn jullie zeer dankbaar voor het melden van sommige fouten.

Maar dat jullie nu ook al fouten gaan melden omdat wij een Spatie zijn vergeten vindt ik toch eigenlijk niet nodig.

Als wij ergens een punt zijn vergeten aan het eind van de zin word er toch ook niet hier gepost en geroepen: Jullie zijn hier een punt vergeten te zetten.

Anders ziet het zo stom uit :engel:

maar ik vind Jowx Idee wel goed :)

Misschien is het idd beter om voor spellingsfouten zoals spaties of leesteken fouten een post te maken met gelijk een paar van dat soort fouten, dus per 5 spellingsfouten een post ofzo. Om voor elk zo'n fout een post te maken is zoals je al zegt overdreven. :puh:
Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Er staat wel iets heel raars bij de Freight Train missies:

Tips

Voordat je op 2 drukt is het handig alvast wat snelheid te hebben. Dat scheelt in tijd en is mooi meegenomen. Zorg ervoor dat de trein zo rond de 45 miles per uur blijft rijden, want boven de 50 ontspoort hij zeker. Het afremmen bij de stations vergt wat routine. Rechtsbovenin staat een teller hoeveel mijl je nog moet. Bij een snelheid van rond de de 43-45 per uur moet je ongeveer op 300 mijl je gas loslaten en alleen nog maar remmen met S. Het is de bedoeling dat je met de locomotief tot stilstand komt in de rode marker. Mocht je voorbij de marker schieten rij je met S achteruit.

300 mijl moet 300 voet zijn. 300 mijl is ongeveer 500 kilometer. :cab: Het staat wel raar zo, vooral als je het rechstreek naar het Engels gaat vertalen voor de Engelse Wikigta.

Link: http://nl.wikigta.org/index.php/Freight_Mi..._San_Andreas%29

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog iets, het is niet echt een foutje maar meer een aanpassing:

Bij de missie Martha's Mugshot moet je de stretch van Candy volgen. (deze stretch is speciaal omdat hij lichtbruin/béche is). Deze kom je niet meer verder tegen in het spel :N

Dus misschien kunnen jullie dit toevoegen bij wikigta ;)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...