Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of ik zo gek ben, of dat jullie een rekenfoutje hebben gemaakt...

De voorstelling kost een dollar per seconde. Het is de bedoeling dat je $600 uitgeeft aan de Lap Dance, dit kost je dus vijf minuten.

Als de voorstelling een dollar kost per seconde, is het dus 600 seconden dat je er moet zijn. 600 seconden is 10 minuten, en geen 5!

rekenfouten voorbehouden :puh:

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

(Cheats Pagina Gtagames.nl en WikiGta)

AEZAKMI

Nooit meer een wanted level.

Gebruik deze cheat niet als je al een wanted level hebt. Doe je dit wel, dan heeft het een omgekeerde werking; altijd een Wanted level.

BAGUVIX

Onsterfelijkheid.

Je kunt nog wel verdrinken, doodvallen en overreden worden.

AEZAKMI: Ik heb deze cheat getest uit verveling, terwijl ik 6 sterren Wanted Level had. Ik typte het in; Sterren verdwenen en politie deed niks terug.

BAGUVIX: Hier moet nog een toevoeging bij. Als je deze hebt ingetypt, en er politie achter je aan, kan je nog steeds doodgaan door de munitie uit de Police Maverick.

Bewerkt: door SilverDust
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb een klein foutje ondekt. Bij het voertuig Enforcer, staat eronder hoe je eraan kunt komen. In die laaste zin zit een klein grammatica foutje. ZOek hem er maar uit! :clown:

Nee, geintje. Ik vertel hem. :puh: Er staat deze zin: Je bent dan je Warranty Level kwijt en het voertuig staat in de garage nu. Maar deze zin moet zijn: Je bent dan je Warranty Level kwijt en het voertuig staat nu in de garage .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een klein foutje ondekt. Bij het voertuig Enforcer, staat eronder hoe je eraan kunt komen. In die laaste zin zit een klein grammatica foutje. ZOek hem er maar uit! :clown:

Nee, geintje. Ik vertel hem. :puh: Er staat deze zin: Je bent dan je Warranty Level kwijt en het voertuig staat in de garage nu. Maar deze zin moet zijn: Je bent dan je Warranty Level kwijt en het voertuig staat nu in de garage .

Fixed :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Ik heb ook weer wat dingen opgemerkt. De beloning van de missie Trial by Fire moet zijn $10.000
  • Als ik op het voertuig Idaho klik, zie ik als naam rechtsbovenin: Esperanto staan; dit klopt niet.
  • De Cheetah kun je ook nog op een 3e plek vinden, namelijk bij het poliebureau naast de Cherry Poppers. Misschien hebben jullie hem expres weg gelaten omdat het een soort politieauto is. Maar als je instapt komt gewoon de naam Cheetah, en je kan hem ook gewoon inleveren bij de Import/Export.
    cheetah4us.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • Ik heb ook weer wat dingen opgemerkt. De beloning van de missie Trial by Fire moet zijn $10.000
  • Als ik op het voertuig Idaho klik, zie ik als naam rechtsbovenin: Esperanto staan; dit klopt niet.
  • De Cheetah kun je ook nog op een 3e plek vinden, namelijk bij het poliebureau naast de Cherry Poppers. Misschien hebben jullie hem expres weg gelaten omdat het een soort politieauto is. Maar als je instapt komt gewoon de naam Cheetah, en je kan hem ook gewoon inleveren bij de Import/Export.

Idaho aangepast, van kaartjes heb ik geen verstand. Dus PatrickW? GTA-Sheep?

Link to comment
Delen op andere websites

  • De Cheetah kun je ook nog op een 3e plek vinden, namelijk bij het poliebureau naast de Cherry Poppers. Misschien hebben jullie hem expres weg gelaten omdat het een soort politieauto is. Maar als je instapt komt gewoon de naam Cheetah, en je kan hem ook gewoon inleveren bij de Import/Export.
    cheetah4us.png

-Matthijs-, over die vindplaats van de Cheetah moet ik je half gelijk geven. Die Cheetah die op jou kaartje op die plaats geparkeerd staat is een Cheaatah met een FBI zwaailicht erin, dus die kun je aanzetten en plaatsen waar je hem wilt, alleen zie je hem als dat zwaailicht aanstaat niet. Ik denk dat je perongelijk die 'politie Cheetah' over het hoofd hebt gezien. Als je op die pagina van die 'politie Cheetah' (de foto staat er niet, hind hind!!) komt, dan zie je dat die locatie van dat kaartje overeen komt met jou kaartje. Dus volgens mij staat het zo wel goed.

Verder geef ik je wel gelijk hoor, want als je in die Cheetah stapt, dan komt er gewoon de naam 'Cheetah' te staan. Alleen is dit een speciale uitvoering en daarom staat deze 'politie Cheetah' ook bij de categorie 'Overheids voertuigen'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vadnaag opnieuw begonnen San Andreas uit te spelen, ik ben net bezig en ben bij de missie Drive Thru. Na deze missie gaat de 'sportschool' open, deze zit op het hoekje van de Grove Street.. Dat is helaas niet gemeld. Misschien moet dat er nog wel even bij. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vadnaag opnieuw begonnen San Andreas uit te spelen, ik ben net bezig en ben bij de missie Drive Thru. Na deze missie gaat de 'sportschool' open, deze zit op het hoekje van de Grove Street.. Dat is helaas niet gemeld. Misschien moet dat er nog wel even bij. :)

Zo goed? Bedankt voor het melden, Ruurd :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb opnieuw een foutje gevonden bij het Gta III gedeelte. ;) Het foutje staat op deze pagina. :) Er staat onder de categorie RC Toyz, Shoreside Vale. Dit klopt niet, want het moet Rumpo Rampage zijn. ;)

Consider it done.

Bedankt voor het melden en je aandacht :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog een foutje gevonden, aangaande GTA San Andreas.

Het is namenlijk zo dat dit kaartje beweert dat de Blista Compact naast de inrit op het vliegveld in SF is te vinden.

Ik heb daar gekeken omdat ik een mod aan het testen was die de Blista Compact vervangt maar ik heb er geen enkele auto kunnen vinden en al helemaal geen Blista Compact.

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog een foutje gevonden, aangaande GTA San Andreas.

Het is namenlijk zo dat dit kaartje beweert dat de Blista Compact naast de inrit op het vliegveld in SF is te vinden.

Ik heb daar gekeken omdat ik een mod aan het testen was die de Blista Compact vervangt maar ik heb er geen enkele auto kunnen vinden en al helemaal geen Blista Compact.

Die Blista Compact staat er alleen maar als je de Import/Export lijst 2 bezig bent. Het is zo, alle rode bolletjes bij de voertuigen unlock je na een bepaalde missie. Je kunt achter die 'missie' komen door even je cursor op het bolletje te houden. Soms staat er "hang af van je vorderingen op de flyingschool", maar dat betekend dat je goed de Flying School hebt afgerond qua medailles. Als je nu de cursor op het bolletje houd staat er "Blista Compat, Import/Export gerelateed". Je moet dus wel met Import/Export lijst 2 bezig zijn, anders staat hij er niet en zou het bolletje wel orane zijn. Dat is dus de hele verklaring achter die bolletje's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...