Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je naar de missie The Green Sabre gaat, zie je dit onder de missie naam staan: Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > Los Santos Missies > Reuniting The Families

Reuniting The Families moet dus The Green Sabre zijn.

Aangepast, bedankt voor het melden, Typhoon ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een foutje: http://nl.wikigta.org/index.php/Paramedic_..._San_Andreas%29

Als je de Paramedic missies hebt gehaald, wordt je health 150% en je krijgt $5000,=. Dat staat er niet, er staat "het nodige geld natuurlijk". Dat is dus fout, en dan moet je het eigenlijk zo neerzetten (als jullie er geen problemen mee hebben. Kijk ook maar eens de screen hieronder! Ik haalde hem net, vandaar.

Beloning:

*Je health wordt 150%.

*Je krijgt $5000,=

*Het nodige geld per level.

naamloosih2.png

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar de missie Photo Opportunity gaat, zie je dit onder de missie naam staan: Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > San Fierro Missies > Air Raid

Air Raid mot dan Photo Opportunity zijn, misschien zijn er nog meer van deze zelfde fouten, controleer het even :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar de missie Photo Opportunity gaat, zie je dit onder de missie naam staan: Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > San Fierro Missies > Air Raid

Air Raid mot dan Photo Opportunity zijn, misschien zijn er nog meer van deze zelfde fouten, controleer het even :Y

Foutje aangepast. Bekijk de missie Photo Opportunity. Bedankt voor het melden Typhoon. :)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

In GTA LCS.

Bij de Donald Love missies op Shoreside Vale.

Staat dat de missie No Money Mo Problems en de missie Bringing The House Down.

Donald Love missies zijn.

Maar dat is hellemaal niet zo.

Want het zijn 8-Ball missies.

Sterker nog ze worden op de rader aangegeven met een 8.

Wat nogal duidelijk is.

Dat is volgens mij helemaal geen fout. ;) Je doet deze missies trouwens voor Donald Love. Dus ze behoren wel degelijk tot de missies van Donald. ;) Toch bedankt voor het melden. :)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de missie Bomb Tha Base van GTA3 staat er bij beloning "???" maar de beloning is gewoon $150000....

Dan wist degene die de missie heeft beschreven de beloning dus niet. Ik heb de door jou genoemde 150.000,= erbij gezet met mijn dank voor het melden :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA LCS.

Bij de Donald Love missies op Shoreside Vale.

Staat dat de missie No Money Mo Problems en de missie Bringing The House Down.

Donald Love missies zijn.

Maar dat is hellemaal niet zo.

Want het zijn 8-Ball missies.

Sterker nog ze worden op de rader aangegeven met een 8.

Wat nogal duidelijk is.

Je moet enkel naar 8 Ball om de benodigde 'hardware' (lees: explosieven) op te halen. Je moet dit doen van Donald Love, zodat je voor Love de oude metrotunnel kan opblazen.

8 Ball geeft je dus de opdracht niet, hij is enkel een tussenpersoon. Maar ze kunnen moeilijk een 'D' op de radar zetten als je bij 8 Ball de explosieven moet halen.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA-Sheep, VforV, Joriz of Dizzee, ik heb weer werk voor jullie. Er is al heel veel niet meer af, ik zie overal fouten. jongens toch, hoe kan dit? Ik zie ook heel veel rode pagina's, jongens jongens. Nee, geintje, perfect werk hoor! :tu: Ik zag een klein foutje in het GTA III gedeelte, bij de plattegronden. Die template die staat helemaal rechts bij mij, alles helemaal niet zo mooi. Ik raad jullie aan om die er even eronder te zetten zoals op vele andere pagina's. Foutje misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

GTA-Sheep, VforV, Joriz of Dizzee, ik heb weer werk voor jullie. Er is al heel veel niet meer af, ik zie overal fouten. jongens toch, hoe kan dit? Ik zie ook heel veel rode pagina's, jongens jongens. Nee, geintje, perfect werk hoor! :tu: Ik zag een klein foutje in het GTA III gedeelte, bij de plattegronden. Die template die staat helemaal rechts bij mij, alles helemaal niet zo mooi. Ik raad jullie aan om die er even eronder te zetten zoals op vele andere pagina's. Foutje misschien?

12 x Enteren doet wonderen :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...