Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een foutje in de missienaam van Los Sepulcros. Helemaal bovenaan staat Grand Theft Auto: San Andreas Missie: Los Supuicros (Los Sepulcros). Het is maar klein maar verder staat het er volgens mij goed :)

Los Sepulcros

Lantyz? PatrickW? Joriz? Dit is iets voor jullie want ik kan die link niet veranderen (tenzij op deze pagina een doorverwijzing maken).

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien niet zo veel, maar als je de missie Sweet and Kendl aanklikt, zie je bovenin:

Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > Los Santos Missies > Sweet and Kendle

Kortom, er staat een "e" teveel.

Greets,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien niet zo veel, maar als je de missie Sweet and Kendl aanklikt, zie je bovenin:

Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > Los Santos Missies > Sweet and Kendle

Kortom, er staat een "e" teveel.

Aangepast. Bedankt voor het melden ;).

@Mickey hieronder: Eveneens fixed. Kan je de volgende keer ook een link geven? Dan moeten we niet zo zoeken en gaat het sneller :).

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er meteen weer een:

Bij de missie Gray Imports staat bovenin:

Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > Los Santos Missies > Sweet and Kendle

Greets,

Mickey

EDIT: En nog een:

Bij de missie Test Track staat bovenin:

Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > San Fierro Missies > Test Track

EDIT2: En weer een:

Bij de missie You've Had Your Chips staat bovenin:

Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > Las Venturas Missies > High Noon

Links toegevoegd, in de naam van de missie. ;)

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer een foutje gevonden:

In de 100% Checklist staat in plaats van Puncture Wounds, Puncure Wounds(Onderaan bij de San Fierro missies).

Nog een, ook in de 100% Checklist, staat in plaats van Explosive Situation, Explosive Stuation(een na bovenste van de Las Venturas missies)

Greets,

Mickey

EDIT: En weer een, ook in de 100% Checklist, staat in plaats van Home Coming, Home Comming.

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

Ook bij deze kaart klopt het even niet. Het bolletje hoort volgens mij rood te zijn, dat hadden we immers afgesproken dat het rood zou zijn tijdens import/export en normaal te vinden was (altijd te vinden) dat het bolletje oranje zijn. Bij de Sentinel van San Andreas klopt dat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

WIKI-Medewerkers ik heb weer een werkje voor julllie: :D

Bij de Nightvision Goggles staat een locatie niet aangegeven -> in Madd Dog's Crib.

Bij de Sadler staat ook één locatie niet ->

sadlerva6.png

ASPHALT :cya:

Kleine aanvulling:

Hier bij de Grand Theft Auto Serie staat dit bij LCS:

GTA Liberty Stories werd eerst exclusief voor de PSP uitgebracht. Het (geheel nieuwe) verhaal speelt zich wederom af in Liberty City, drie jaar voor de gebeurtenissen van GTA III. Tevens bevat het spel voor het eerst sinds GTA2 weer multiplayer. Op 6 juni 2006 komt het spel uit voor de PlayStation 2.

In SA zat ook een Muliplayer hoor :Y en het "komt uit" stukje kan eruit en kan vervangen worden door "is uitgkomen" of iets in die richting.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Hier bij de Grand Theft Auto Serie staat dit bij LCS:
GTA Liberty Stories werd eerst exclusief voor de PSP uitgebracht. Het (geheel nieuwe) verhaal speelt zich wederom af in Liberty City, drie jaar voor de gebeurtenissen van GTA III. Tevens bevat het spel voor het eerst sinds GTA2 weer multiplayer. Op 6 juni 2006 komt het spel uit voor de PlayStation 2.

In SA zat ook een Muliplayer hoor :Y en het "komt uit" stukje kan eruit en kan vervangen worden door "is uitgkomen" of iets in die richting.

Nee hoor. Volgens mij kan je dat niet vergelijken. In GTA San Andreas kan je op de PS2 met 2 samen rondlopen enzo maar dat is het volgens mij. In GTA Liberty City Stories is het echt weer zoals in GTA2: elkaar zoveel mogelijk doden om het meeste punten te behalen en te winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook bij deze kaart klopt het even niet. Het bolletje hoort volgens mij rood te zijn, dat hadden we immers afgesproken dat het rood zou zijn tijdens import/export en normaal te vinden was (altijd te vinden) dat het bolletje oranje zijn. Bij de Sentinel van San Andreas klopt dat niet.

Fixed :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Ma Cipriani staat dit bij naam;

Naam :Cipriani

Dit moet zijn:

Naam :Ma Cipriani

Aangezien dit bij elk personage het geval is.

En kijk A.U.B. ook nog eens hierna aangezien het een beetje naar achteren is gezakt

ASPHALT :cya:

WIKI-Medewerkers ik heb weer een werkje voor julllie: :D

Bij de Nightvision Goggles staat een locatie niet aangegeven -> in Madd Dog's Crib.

Bij de Sadler staat ook één locatie niet ->

sadlerva6.png

ASPHALT :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Ma Cipriani staat dit bij naam;
Naam :Cipriani

Dit moet zijn:

Naam :Ma Cipriani

Nee. Ma Cipriani is haar bijnaam, Cipriani is haar familienaam (niet haar meisjesnaam maar die van haar overleden echtgenoot). We weten de voornaam niet dus daarom staat daar enkel de familienaam.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...