Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

En kijk A.U.B. ook nog eens hierna aangezien het een beetje naar achteren is gezakt

ASPHALT :cya:

WIKI-Medewerkers ik heb weer een werkje voor julllie: :D

Bij de Nightvision Goggles staat een locatie niet aangegeven -> in Madd Dog's Crib.

Bij de Sadler staat ook één locatie niet ->

sadlerva6.png

ASPHALT :cya:

Ik ben wezen kijken daar Asphalt, en inderdaad staat daar de Sadler. Maar: dat is eigenlijk geen echte Sadler maar een spookvariant. Hij is beschadigd en die beschadigingen kunnen zelfs niet in een Pay 'n Spray worden gerepareerd. De locatie staat achteraf ook op mijn lijstje, tezamen overigens met nog 5 locaties waar dergelijk spooksadlers zich bevinden. Deze voertuigen krijgen t.z.t. een eigen plekje tussen de voertuigen op WikiGTA (maar dat was er door diverse oorzaken nog niet erg van gekomen). Natuurlijk wel mijn dank voor de oplettenheid en ze komen er binnenkort op :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat ik ook een fout heb gevonden.

Als je klikt op: Vindplaatsen -> Kleding & lichaam -> Sub Urban.

Dan zie je dat er maar 1 Sub Urban aangeduid staan met een bolletje, terwijl er er 3 zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik ook een fout heb gevonden.

Als je klikt op: Vindplaatsen -> Kleding & lichaam -> Sub Urban.

Dan zie je dat er maar 1 Sub Urban aangeduid staan met een bolletje, terwijl er er 3 zijn.

Nee, dat is geen fout. Er zijn er inderdaad meerdere, maar ik had er even 1 nodig om het kledingassortiment achter te hangen. Vandaar dat ik maar even 1 bolletje heb ingetekend en de rest nog even niet. Maar dat zal ik direct even doen zodat het weer klopt. Maar goed gezien :klap:

Edit: direct maar even aan de gang gegaan en ze staan er alle 3 nu. Alleen het assortiment van de winkel is nog niet compleet......

Edit2: en ook het assortiment is klaar nu. De Suburban is helemaal af :Y

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi dat het gelukt is GTA-Sheep. Nu mag ik! Ik heb volgens mij ook een foutje ondekt, ik ben er niet heel erg zeker van, want ik ben niet erg goed met leestekens enzo. Maar ik kan het betermaar wel melden. Bij Criminal Ranking van Vice City daar staat:

Hieronder vind je welke Criminal Ratings je allemaal kunt krijgen.

Moet die punt van deze zin niet een dubbele-stip zijn oftewel : :?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op GTA Vice City Stories klikt in het menu links staat er dit tussen het verhaal:

Het verhaal van GTA Vice City Stories zal draaien rond de criminele bezigheden van de hoofdrolspeler Victor Vance en zijn broer Vance.

Volgens mij moest er nog Lance voor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op GTA Vice City Stories klikt in het menu links staat er dit tussen het verhaal:

Het verhaal van GTA Vice City Stories zal draaien rond de criminele bezigheden van de hoofdrolspeler Victor Vance en zijn broer Vance.

Volgens mij moest er nog Lance voor :puh:

Dat vond ik ook al vreemd. Ik zal het even aanpassen (ik denk dat het Lance ipv Vance moest zijn).

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets:

Bij LCS hoofdmissies staat bij Smash and Grab bij de beloning:

Na deze missie wordt je opgebeld door Ma Cipriani. Nu kan je ook missies doen voor haar.

En bij Hot Wheels, de missie erna, staat bij beloning:

Ma Cipriani belt je op, nu kan je ook voor haar missies gaan doen.

Dat klopt niet denk ik :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets:

Bij LCS hoofdmissies staat bij Smash and Grab bij de beloning:

Na deze missie wordt je opgebeld door Ma Cipriani. Nu kan je ook missies doen voor haar.

En bij Hot Wheels, de missie erna, staat bij beloning:

Ma Cipriani belt je op, nu kan je ook voor haar missies gaan doen.

Dat klopt niet denk ik :bonk:

Daar wil ik nog iets bij aanvullen:

Bij de missie Smash and Grab moet dit er bij staan en dus niet bij Hot Wheels.

Bij The Made Man moet nog bij staan dat je als je de missie voltooid hebt kun je The Portland Chainsaw Masquerade doen mits je de missie Hot Wheels hebt voltooid.

ASPHALT :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de missie Smash and Grab moet dit er bij staan en dus niet bij Hot Wheels.
Aangepast.
Bij The Made Man moet nog bij staan dat je als je de missie voltooid hebt kun je The Portland Chainsaw Masquerade doen mits je de missie Hot Wheels hebt voltooid.
Dat staat er al. En het lijkt me logisch dat je dan eerst 'Hot Wheels' moet voltooiien ;).
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een foutje maar ik wilde het toch even melden :) :

Bij de Hidden Packages van VC vind ik zelf Hidden Package 91 en Hidden Package 92 moeilijk te onderscheiden van elkaar. Aangezien deze bijna persies op elkaar zitten.

Ik weet ook dat ze bijna bovenelkaar liggen maar misschien kan er toch wat aangedaan worden. Aangezien het een beetje onduidelijk overkomt.

PS. ik weet dat het misschien niet gaat, maar voor mensen die de Hidden Packages aan het zoeken zijn kan het best lastig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...as_Missie:_Lure

http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...hibious_Assault

staat parkour in, terwijl mij lijkt dat dit parcours moet zijn. (parkour is een of andere sport)

http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...tain_Cloud_Boys

poppetjes vind ik nogal een vage omschrijving voor die mannetjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...