Jump to content

Foutje gevonden

PatrickW

Recommended Posts

Bij de bijnamen van Lance Vance staat Lance Dance Vance. Maar volgens mij was het toch echt Lance Vance Dance, of heb ik dat weer fout?

Nee, het is gewoon Lance Dance Vance. Vance is de achternaam, Lance is de voornaam en Dance is de bijnaam. Eigenlijk zou je het dus zo moeten lezen: Lance "Dance" Vance :Y.

Volgens mij heeft The Golden Fighter wel gelijk, Tommy zegt namelijk in de Supply & Demand missie 'Ok, Mr. Lance Vance Dance' dus hij heeft niet Lance "Dance" Vance.

lanceni6.jpg

lancedj5.jpg

Bewerkt: door Typhoon
Delen op andere websites

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Timothy

149

• ASPHALT

121

• _KoE_Mzungu

119

• GTA-Sheep

95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kreeg van ons kerverse superlid Asphalt het bericht dat er nog niemand naar zijn post van een aantal weken geleden had gekeken. Nu was ik daar wel aan begonnen, maar ik ben meer thuis in SA dan in VC, dus wellicht kan 1 van de Vice City collega's de post even onder handen nemen? Dank alvast :Y

De bewuste post

Delen op andere websites

Hier staat dat je naar het huis van Auntie Poulet moet rijden maar dat is helemaal niet nodig :D ! Er staat namelijk speciaal voor deze missie een Voodoo klaar. Ga vanaf het Café naar rechts, bij het kruispunt is rechts van je een steegje. Hierin staat een Voodoo geparkeerd.

Deze manier is ook nog eens gemakkelijker omdat de Voodoo bij Auntie Poulet soms nog niet gespawnt is.

Pic:

dsc01207da1.th.jpg

-De kwaliteit is niet heel goed omdat het met een Digtale Camera is gedaan-

----------------------------------------------------------

Bij de missie Rub Out:

Er staat dit:

Ga naar de rechterkant van het huis. Lance zal het doolhof inrennen en roept dat je hem moet volgen. Probeer zo dicht mogelijk bij Lance te blijven, aangezien hij niet zo erg sterk is. In de doolhof zelf zul je nog een gering aantal mannen van Diaz aantreffen. Probeer ze telkens te verassen voordat ze jou in de gaten hebben. Op het moment dat je de kelder van het Diaz' huis binnengaat zul jij weer voorop moeten gaan.

Je mag zelf kiezen of je rechts om gaat (Door het doolhof) of links om :Y .

Bij Cap The Collector:

Ze hebben het voorzien op Sunshine Auto's, de Boatyard en de Malibu Club.

Dit moet zijn De Boatyard, Sunshine Auto's en de Malibu Club.

---

Ze 'beroven' de bedrijven dan ook in deze voligorde :Y .

Terwijl dit anders op WikiGTA staat:

Je moet nu afrekenen met het tweede team, dat op weg is naar de Boatyard. Ga ze tegemoet en rijd recht op ze in, herhaal dezelfde grap als bij de vorige twee en ook deze hebben weinig meer te vertellen.

---

Ook willen de Gangsters alle Bedrijven beroven. Als ze bijv. De Boatyard 'beroven' en je onderschept ze onderweg naar Sunshine Auto's zullen de volgende naar Sunshine Auto's gaan. Als je ze daar op wacht en ze onderschept voor ze het Bedrijf 'beroven' zal het 3e Team Gangsters eerst naar Sunshine Auto's gaan en pas dan naar de Malibu Club (Als je ze dan al niet hebt onderschept.)

---

Laatste Foutje uit 'Cap The Collector'

De gangsters hebben namelijk een dodelijke Body Shotgun.
Stap uit om ze neer te schieten, maar zoek wel dekking, vanwege hun shotguns.

De Gangsters hebben wel een Shotgun ja maar wel een 'normale' Shotgun. Dan andere heeft een M4.

Pics:

dsc01212xh7.th.jpg

dsc01213st4.th.jpg

Bij sommige missies zetten jullie er wel bij dat je na de missie gebeld wordt dus ik meld het maar even ;) :

Bij de missie Boomshine Saigon; hierna wordt je gebeld door Phil die verteld dat het al weer beter gaat.

“Tommy, it’s Phil. I want to thank you for helping me out back there son.”

“Damn Charlie, he’ll always ambush you somewhere or other.”

“Anyway the wound is healing well, and it means I’ll no longer be defrauding the government on my disability check. ”

Bij de missie Trojan Voodoo; als je de missie hebt gehaald wordt je bijna direct door Umberto gebeld, hij verteld dat je een echte Cuban bent.

“Tommy, is Umberto Robina.”

“Hey, how’s the café?”

“Oh, wonderful. Incredible. Tommy, incredible. No wimps, Tommy, just real men, and beautiful women!”

“Anyway, I wanted to tell you, me and Papi, to us, you Cuban”

“You have proved yourself, man. You got big cojones.”

“Well thank you, Umberto. Nobody’s said that to me since I left jail. I’ll see you around.”

En zouden jullie hier nog naar willen kijken :) ?:

Bij de VC wapens:

WEA_SMG2.JPG

Hier staat MP bij als we het spel zelf mogen geloven is dit de MP5 :) . (Zo wordt hij ook in de Missie Beschrijvingen genoemd. Een getalltje vergeten ;) )

WEA_SMG4.JPG

Bij deze staat Tec-9 volgens het spel is het een Uzi 9mm (Ik denk dat Uzi genoeg is :sst:)

WEA_SMG3.JPG

Overgins volgensmij is dit ook eerder de Tec-9 (Hij lijkt op die van SA)

WEA_SMG1.JPG

Hier staat bij Uz-I dit is de Ingram Mac 10 (weer uit het spel)

Deze weet ik niet zeker :sst: :

WEA_SG3.JPG

Dit wapen heet in het spel zelf de Spaz shotgun

WEA_RIF2.JPG

Dit wapen heet in het spel PSGI.

Veel Suc6 verder WikiGTA'Editors :cya:

Locatie Foutje -> VC Wapens

Deze Fouten moeten verbeterd worden op een andere Pagina en bij deze fouten heb ik nog ander foutje: (Klink dom maar ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen :puh: )

WEA_SMG3.JPG

Als je hier op 'Vindplaats' drukt dan kom je op de Pagina van de Ingram Mac 10.

Op de echte Pagina van de Tec-9 is het bovenstaande foutje (In de Quote) niet verbeterd als je op het Bolletje staat. Tevens is ook de Pagina Naam fout. (Mac_Locatie)

Ook is de naam van het wapen fout onder aan in de Wapen-Lijst.

WEA_SMG4.JPG

Als je hier op 'Vindplaats' drukt dan kom je op de Pagina van de "Echte Tec-9".

Op de echte Pagina van de Uzi is het bovenstaande foutje (In de Quote) niet verbeterd als je op het Bolletje staat. Tevens is ook de Pagina Naam fout. (Tec-9_Locatie).

WEA_SMG1.JPG

Als je hier op 'Vindplaats' drukt dan kom je op de Pagina van de Uzi.

Op de echte Pagina van de Ingram Mac 10 is het bovenstaande foutje (In de Quote) niet verbeterd als je op het Bolletje staat. Tevens is ook de Pagina Naam fout. (Uz-I_Locatie)

WEA_RIF2.JPG

Tevens is hier de zelfde fout van "Het bolletje"

En ook de naam van het wapen is fout in de onderstaande lijst

Ik hoop dat jullie het snappen want het is soms een beetje moeilijk om uit te leggen :sst:

---------------------------------------------------

Locatie Foutje -> SA Wapens

Sa_weap_fire.gif

Met de Fire Extinguisher kun je weldegelijk iemand mee vermoorden. (Is niet de bedoeling maar toch :D )

Sa_weap_spraycan.gif

Ook met de Spray Can kun je mensen mee vermoorden.

--------------------------------------------------

Weer Veel Suc6 WikiGTA'Editors :cya:

+ een Toevoeging:

Machete:

Lopen en slaan tegelijk is weldegelijk mogelijk. (Tommy legt het Wapen eerst in de nek en als je de 'Slag/schiet' knop los laat slaat Tommy toe :sigaar:, net zoals bij de Katana)

Baseballbat:

Ook hier is lopen en slaan tegelijk mogelijk :Y .

Onze excuses voor het vergeten van deze post, want we weten dat het veel moeite is om zo'n post te maken dus daar steken we dan ook wel enige tijd in, maar waarschijnlijk door de drukte is het ons ontgaan. Ik wil je in ieder geval bedanken voor de tips/fouten en noem het maar op. Ik heb zoveel mogelijk aan proberen te passen en ik denk wel dat het redelijk geluk is. Mocht je nog meer fouten tegen komen laat het dan niet om het te vermelden! ;)
Delen op andere websites

Khad ook nog eentje:

"Categories"

Waarschijnlijk niet vertaald uit het Engels.

bron

ca·te·go·rie (de ~ (v.), ~ën)
1 onderdeel van een classificatie => groep
2 [fil.] grondbegrip voor een zaak

(categorieën dus)

Deze fout is te vinden op bv een:

- Medewerker page klik

- Normale page klik

- GTA serie page klik

Bewerkt: door Preddy
Delen op andere websites

Khad ook nog eentje:

"Categories"

Waarschijnlijk niet vertaald uit het Engels.

bron

ca·te·go·rie (de ~ (v.), ~ën)
1 onderdeel van een classificatie => groep
2 [fil.] grondbegrip voor een zaak

(categorieën dus)

Deze fout is te vinden op bv een:

- Medewerker page klik

- Normale page klik

- GTA serie page klik

Ik weet niet of je bekend bent met het WiKi systeem, maar het systeem bevat in haar eigen script al een categorieën notering. Het systeem zoals de Medewerkers het kennen is misschien iets verder ontwikkeld, want wij als medewerkers zien op die plek waar jij Categories ziet gewoon Rubrieken. Het zit hem dus in het script van het WiKi systeem dus iemand van de Sys-op's of Joriz moet de code aanpassen en nog iets als je op dat Categories klikt en je bent geen Medewerker dan krijg je een foutmelding. Dit kunnen wij aanpassers helaas niet aanpassen dus ik verwijs dit probleem wel even door naar één van de sys-op's of de hoofd Admin. Bedankt voor het melden, maar nog niet oplosbaar!
Delen op andere websites

Jaja, ASPHALT heeft GTA III gekocht :D!

Maar meteen al een foutje, :sst: , bij de missie 'Trial by Fire' namelijk. Er staat bij de Beloningen $??, dit is $10.000,- :).

>>> Door GTA-Sheep: Fixed :)<<<

Dan heb ik nog een klusje voor je :puh::

1. Bij de missie Salvatore Called a Meeting staat dit:

Als laatste moet je Toni zelf ophalen, je rijdt naar zijn huis toe en stop de limousines in de blauwe marker. Toeter. Luigi komt eraan lopen en stapt in de Stretch.

Ik neem aan dat je Luigi niet 2x kunt op halen ;)

2. Bij Dead Skunk in the Trunk staat bij de Tips dit:

Als je bij het café aankomt staat er al één Kuruma met een Forelli erin klaar, het is handig om hem van de zijkant alvast met een shotgun van de weg af te blazen, hierdoor is er nog maar één over, ga echter wel snel in de auto vóór je doodgereden wordt door de aankomende.

Dit is echter een Sentinel :). De 2e Sentinel staat overgins geparkeerd aan het begin van het doodlopende tunneltje.

Kaartje:

fsentinelsrp8.png

Ikzelf rijd altijd de gele route zodat de 2 Sentinels in het water rijden of tegen de muur omkantelen :D [Maar dat is overgins niet echt belangrijk].

Bewerkt: door ASPHALT
Delen op andere websites

Ik heb een foutje op de Riot page ontdekt, hier staat dat je voor 'Riot' eerst 'Treacherous Swine' moet hebben gehaald, dit is natuurlijk niet waar want het is juist anders om. Om Riot te spelen moet je alleen 'Jury Fury' hebben gespeeld.

Delen op andere websites

Lokatie > Locatie

Nederlandse Taalunie: klik

lo·ca·tie, de[v.], lo·ca·ties

Dikke Van Dale: klik

lo·ca·tie (de ~ (v.), ~s)

1. plaats waar een gebeurtenis plaatsvindt
  2. plaats waar mineralen geëxploiteerd worden

En verder Onze Taal. (Hierin wordt het uitgelegd)

Is sinds een 2005 of 2006 veranderd.

Te vinden op de pagina's:

Zoekopdrachtje

klik

Foutje 2:

http://nl.wikigta.org/index.php/Ralph_Pendelburry

volgens mij is Pendelburry met 1 'r'.

Bewerkt: door Preddy
Delen op andere websites

Bij de missie Two Big Hit staat het volgende:

De leider van de gang zal proberen te vluchten, zorg ervoor dat hij niet ontvlucht omdat het dan heel moeilijk zal gaan om hem nog te pakken te krijgen.

Dit echter, is niet zo moeilijk als het lijkt, omdat hij altijd hetzelfde rondje rijd via de bruggen. je kan hem bijvoorbeeld op de brug van Leaf Links gewoon opwachten, en als hij langs komt rijden, het vuur te openen.

Bewerkt: door Proximitus
Delen op andere websites

Ja, maar het wordt wel lastig als je geen wapen hebt, en daar moet je rekening mee houden, dus is het lastig. Ik heb namelijk vaak genoeg gehad dat m'n munitie op is, en dan moet je het ook maar van het van de weg afbeuken hebben, gaat je eigen auto kapot, enz. enz.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...